GENEWA 2009 | Mazda 3 MPS & i-stop

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Globy » 3 lut 2009, 15:24

Na salonie w Genewie Mazda zaprezentuję nową "trójkę" w wersji MPS oraz wersję i-stop z systemem gaszenia silnika na postoju oraz nowym, 2-litrowym silnikiem z bezpośrednim wtryskiem paliwa <usmiech>

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio edytowano 30 sie 2009, 15:25 przez Globy, łącznie edytowano 2 razy
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Puhcio » 3 lut 2009, 15:25

Wygląda jak skrzyżowanie Peugeota 308 z Mazdą RX8 ;)
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez habzimierz » 3 lut 2009, 15:28

Puhcio napisał(a):Wygląda jak skrzyżowanie Peugeota 308 z Mazdą RX8 ;)


<lol> dokladnie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez gari » 3 lut 2009, 15:56

ahhh ta nowa trojka paskudna :( stara miala jakis bardziej spojny design :|
Toyota Corolla / Nissan Murano + Infiniti G20
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2006, 18:25
Posty: 291
Skąd: 3miasto/Richmond,VA
Auto: Corolla/ Murano+InfinitiG20

Postprzez People_Hate_Me » 3 lut 2009, 16:11

a mi sie podoba ta MPS :D
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez DISItune » 3 lut 2009, 16:11

koszmarny jest ten nowy MPS <killer> z tyłu ok, ale ten wlot... <dupa>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez pawelMX6 » 3 lut 2009, 16:14

Mi też się bardzo podoba :) Chciałbym zobaczyć na żywo jak się prezentuje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez iiyama » 3 lut 2009, 16:27

bardzo ładna, ale to tylko fotki...

Myśle, że na żywo będzie jeszcze ładniejsza
:) mx-3, 323F BA, M6 GG ASpec, Seat Ibiza
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2005, 10:20
Posty: 437 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: ASZ+

Postprzez ravo » 3 lut 2009, 16:27

a jak osiagi ?
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Marco7 » 3 lut 2009, 18:07

Super ten MPS :D
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2006, 00:08
Posty: 707 (0/1)
Skąd: Gdynia
Auto: RX-8

Postprzez Globy » 3 lut 2009, 18:33

MPS wygląda świetnie, "zwykła" wersja będzie cierpieć przez małe kółka i wyglądać jak napompowany resorak – niestety to domena większości dzisiejszych aut... Błyszczących na prospektach w wersjach high-end, a na ulicy tracących premierowy szyk.

Gdzieś czytałem o 265 KM, może więcej. Nie sądzę, żeby jakakolwiek część osiągów uległa pogorszeniu w stosunku do BK, znając filozofię wagową Mazdy. Prywatnie kibicuję, żeby było mniej Forda i mniej oszczędności w wykończeniu.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Adaś » 3 lut 2009, 18:59

Jak na hothatcha ten przód za bardzo się uśmiecha, zero agresywności
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Pit » 3 lut 2009, 19:57

Unifikacji ciąg dalszy :( ero indywidualizmu wróć!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Dry » 3 lut 2009, 20:48

bardzo gustowny jest ten maly napis na przednim zderzaku MPS... super... bardzo mi sie podoba ten MPS mimo, ze rzeczywiście trochę 'zalatuje' 308 ;)
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2007, 14:10
Posty: 344 (4/0)
Skąd: Poznań
Auto: 626 GW, 2.0 lpg,
2000 r.

Postprzez domin1979 » 3 lut 2009, 20:58

Wlot mogli sobie darować (może nie wejdzie do produkcji?), myślę, że na żywca będzie ciekawszy.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez DISItune » 3 lut 2009, 21:17

domin1979 napisał(a):Wlot mogli sobie darować (może nie wejdzie do produkcji?), myślę, że na żywca będzie ciekawszy.


ten wlot to super sprawa bo bez niego ten intercooler na silniku to generalnie gow.o daje, ale mogli to jakos ladniej wkomponowac :| albo przestac sie wyglupiac i zrobic porzadny intercooler za zderzakiem a przed chlodnica :]
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez domin1979 » 3 lut 2009, 21:25

misiekwaw napisał(a):ten wlot to super sprawa bo bez niego ten intercooler na silniku to generalnie gow.o daje
Do tej pory niby sobie radzili bez wlotu, chyba nie ma problemów z turbiną? Na pewno wydajność chłodzenia lepsza niż ten radiator ale jak już to tak jak piszesz zrobić to metodą na "diesla" :] Z drugiej strony Amerykanin będzie ten wlot uwielbiał :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez DISItune » 3 lut 2009, 21:28

właśnie o to chodzi, że bez wlotu wydajność tego rozwiązania jest bardzo słaba :( czuć to zwłaszcza jak się postoi w korku i probuje sie dynamicznie ruszyć spod świateł bo akurat tak się złożyło że za nimi jest trochę miejsca – jakby się ręczny zaciągnęło :|
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez domin1979 » 3 lut 2009, 21:51

misiekwaw napisał(a):właśnie o to chodzi, że bez wlotu wydajność tego rozwiązania jest bardzo słaba smutny czuć to zwłaszcza jak się postoi w korku i probuje sie dynamicznie ruszyć spod świateł bo akurat tak się złożyło że za nimi jest trochę miejsca – jakby się ręczny zaciągnęło ysz
A to nie jest tak, że przy lepszym intercoolerze po prostu moc i sprawność silnika by jeszcze wzrosła? Chyba inżynierowie z Mazdy to przeliczyli i zawsze masz obiecane ok. 260KM?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez DISItune » 3 lut 2009, 21:53

niestety Twoj optymizm jest nieuzasadniony ;) 260KM masz tylko w okreslonych w normie (korzystnych) warunkach a niestety im cieplej tym mniej
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Moto