GENEWA 2009 | Mazda 3 MPS & i-stop
Na salonie w Genewie Mazda zaprezentuję nową "trójkę" w wersji MPS oraz wersję i-stop z systemem gaszenia silnika na postoju oraz nowym, 2-litrowym silnikiem z bezpośrednim wtryskiem paliwa

Ostatnio edytowano 30 sie 2009, 15:25 przez Globy, łącznie edytowano 2 razy
Puhcio napisał(a):Wygląda jak skrzyżowanie Peugeota 308 z Mazdą RX8

- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
a mi sie podoba ta MPS 
koszmarny jest ten nowy MPS
z tyłu ok, ale ten wlot... 


Mi też się bardzo podoba
Chciałbym zobaczyć na żywo jak się prezentuje.
Super ten MPS 
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson

"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson

MPS wygląda świetnie, "zwykła" wersja będzie cierpieć przez małe kółka i wyglądać jak napompowany resorak – niestety to domena większości dzisiejszych aut... Błyszczących na prospektach w wersjach high-end, a na ulicy tracących premierowy szyk.
Gdzieś czytałem o 265 KM, może więcej. Nie sądzę, żeby jakakolwiek część osiągów uległa pogorszeniu w stosunku do BK, znając filozofię wagową Mazdy. Prywatnie kibicuję, żeby było mniej Forda i mniej oszczędności w wykończeniu.
Gdzieś czytałem o 265 KM, może więcej. Nie sądzę, żeby jakakolwiek część osiągów uległa pogorszeniu w stosunku do BK, znając filozofię wagową Mazdy. Prywatnie kibicuję, żeby było mniej Forda i mniej oszczędności w wykończeniu.
Jak na hothatcha ten przód za bardzo się uśmiecha, zero agresywności
domin1979 napisał(a):Wlot mogli sobie darować (może nie wejdzie do produkcji?), myślę, że na żywca będzie ciekawszy.
ten wlot to super sprawa bo bez niego ten intercooler na silniku to generalnie gow.o daje, ale mogli to jakos ladniej wkomponowac
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Do tej pory niby sobie radzili bez wlotu, chyba nie ma problemów z turbiną? Na pewno wydajność chłodzenia lepsza niż ten radiator ale jak już to tak jak piszesz zrobić to metodą na "diesla"misiekwaw napisał(a):ten wlot to super sprawa bo bez niego ten intercooler na silniku to generalnie gow.o daje
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
właśnie o to chodzi, że bez wlotu wydajność tego rozwiązania jest bardzo słaba
czuć to zwłaszcza jak się postoi w korku i probuje sie dynamicznie ruszyć spod świateł bo akurat tak się złożyło że za nimi jest trochę miejsca – jakby się ręczny zaciągnęło 
A to nie jest tak, że przy lepszym intercoolerze po prostu moc i sprawność silnika by jeszcze wzrosła? Chyba inżynierowie z Mazdy to przeliczyli i zawsze masz obiecane ok. 260KM?misiekwaw napisał(a):właśnie o to chodzi, że bez wlotu wydajność tego rozwiązania jest bardzo słaba smutny czuć to zwłaszcza jak się postoi w korku i probuje sie dynamicznie ruszyć spod świateł bo akurat tak się złożyło że za nimi jest trochę miejsca – jakby się ręczny zaciągnęło ysz
niestety Twoj optymizm jest nieuzasadniony
260KM masz tylko w okreslonych w normie (korzystnych) warunkach a niestety im cieplej tym mniej
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości