
Fajny rodzynek
Jakość niestety bliska Fordowi, brak stylu, cena zjechała z 20 kilku tysięcy złotych. Problem z częściami blacharskimi... Ale auto całkiem urokliwe 
Mazdarek sam jesteś najmniejszy, w GF podobnie jak GE 2.5 to max. Zresztą oprócz MPV i 929 mazda chyba nie robiła większego silnika niż KL w latach 90/00. Celowo pisze Mazda bo 3.0 z M6 i Tribute to zdaje się ford/jaguar.
A 626 MPS to chyba tylko prototyp powstał więc nie wymagaj żeby na otomoto stał.
A 626 MPS to chyba tylko prototyp powstał więc nie wymagaj żeby na otomoto stał.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Kilka sztuk GE KL w A-Spec już było na otomoto, jedną oglądałem więc nie jest to dla mnie nowość. Jakość wykonania i stylistyka tego auta mnie nie nie urzekły.
Gdyby stał to by był dopiero rodzynek.
Gibsong napisał(a):A 626 MPS to chyba tylko prototyp powstał więc nie wymagaj żeby na otomoto stał.
Gdyby stał to by był dopiero rodzynek.
Pozdrawiam,
Darek
Darek
Gibsong napisał(a):Mazdarek sam jesteś najmniejszy, w GF podobnie jak GE 2.5 to max. Zresztą oprócz MPV i 929 mazda chyba nie robiła większego silnika niż KL w latach 90/00. Celowo pisze Mazda bo 3.0 z M6 i Tribute to zdaje się ford/jaguar.
A 626 MPS to chyba tylko prototyp powstał więc nie wymagaj żeby na otomoto stał.
e tam robila

speedone napisał(a):e tam robila język nawet jeszcze wiekszy 3.5 lhttp://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T819595
ooo to jest dopiero rodzynek

Gibsong napisał(a):i były jakieś w Manualu czy raczej AT?
Te które na otomoto/alledrogo itp. widziałem to były tylko A/T i tylko KL, stąd moje przypuszczenie, że KL to jedyny silnik jaki był w tym aucie. W tej chwili na otomoto są trzy – wszystkie w takiej wersji.
Pozdrawiam,
Darek
Darek
Gibsong napisał(a):A 626 MPS to chyba tylko prototyp powstał więc nie wymagaj żeby na otomoto stał.
Była produkowana "seryjnie", ale tylko RHD. Nic dziwnego, że na łotomoto nie występuje.
the right man in the wrong place...
Gibsong napisał(a):Stoi w Warszawie, jak będę przejeżdżać to obejrzę.http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6920262
Byłam tam pod koniec Sierpnia i ogladalam ta sztuke (własnie wtedy jak napisał Globy kosztowala troche ponizej 20k) napisze tak:
Takiego syfu jaki byl w tym aucie juz dawno nie widzialam
Była 626 GE KL | Była 323 BG B6 "małyszolot"; Będzie... :D | Kiedyś zdobywczyni 997 obecnie 69 ;) |
- Od: 7 wrz 2006, 22:19
- Posty: 738
- Skąd: Złą sławą owiane /WWL
- Auto: mazda 6
absolutnie nie zamierzam go kupować, poprostu przeczesuje allegro od czasu do czasu w poszukiwaniu KL-ki (jak mnie najdzie fantazja że mnie stać) i do tej pory nie natrafiłem na GFke.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gibsong napisał(a):i do tej pory nie natrafiłem na GFke
ale GFka A-Spec z KLem to żaden rodzynek. Jeździ ich całkiem sporo u nas.
Najwyraźniej nie miałeś farta żeby trafić
Grzyby napisał(a):ale GFka A-Spec z KLem to żaden rodzynek. Jeździ ich całkiem sporo u nas.
nom, nawet przez Stalowowolskie zadupie przewija się czasami jedna, z FSem zresztą również

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Odbiegając od tematu, 626 MPS


RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson

"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości