Patrząc na design kokpitu, nacisk na jakość został jeszcze zwiększony – podobnie jak w przypadku Laguny III

Na szczęście stylistyka bardziej udana niż w przypadku starszej siostry, która już za kilka miesięcy przejdzie pierwszy lifting

Najfaniejszym kąskiem jest wersja coupe =>
http://autofoto.pl/blogs/prezes/archive ... coupe.aspx
Cieszy, że Renault wraca do swoich tradycji, chociaż wiele osób zarzuca im odgapianie Civica. Dla mnie najważniejszy wniosek z ostatnich generacji kompaktów to zwrócenie producentów na jakość i dopracowanie konstrukcji, zamiast ślepego biegu przed siebie za elektroniką i dymania klienta bez wazeliny (oferowanie coraz przestronniejszych, czyli większych aut za większą kasę). Volkswagenowi udało się jakimś cudem zrobić taki sam samochód dużo taniej i odrobinę lepiej, Opel wycofuje się znacznie wcześniej z Astry III, Renault rezygnuje z ekstrawagancji, a wszystko rozpoczął Peugeot i pechowe 307.