Strona 1 z 1

Klienci Mazdy będą mieli całodobowe wsparcie

PostNapisane: 14 lis 2008, 08:15
przez pinky
"Mazda Assistance" to nowy program wsparcia klientów Mazdy. Obejmuje on wszystkie samochody marki Mazda zakupione po 5 maja 2008 r. w sieci autoryzowanych dealerów japońskiego koncernu.

Obrazek

W przypadku awarii, wypadku bądź innego niespodziewanego zdarzenia, powodującego unieruchomienie samochodu, beneficjenci programu mogą korzystać z usług car assistance świadczonych przez Europ Assistance Polska. Wystarczy jeden telefon do całodobowego Centrum Alarmowego, aby otrzymać natychmiastową pomoc, polegającą m.in. na naprawie pojazdu na miejscu zdarzenia, holowaniu do najbliższego autoryzowanego warsztatu samochodowego, czy organizacji wynajmu samochodu zastępczego na czas naprawy.
Co więcej, program zapewnia dostęp do dodatkowych, użytecznych usług jak np. usługi pilnego powiadamiania bliskich o wypadku, dostawy części zamiennych czy też przekazania zaliczki na pokrycie kosztów naprawy.
Grzegorz Rybak, Zone Manager, Mazda Motor Poland, odpowiedzialny za wprowadzenie programu: "Nawet w przypadku samochodów tak niezawodnej marki jak Mazda konieczne jest zapewnienie klientom wsparcia na wypadek awarii lub unieruchomienia pojazdu. Nie sposób bowiem wykluczyć wystąpienia zdarzeń losowych: przebicia opony, zatrzaśnięcia kluczyków czy wyczerpania paliwa. Stąd decyzja o uruchomieniu programu Mazda Assistance. Mazda Assistance startuje po pięciu miesiącach od oficjalnego powrotu marki na polski rynek. Przez ten czas nasi autoryzowani dealerzy sprzedali ponad 1000 nowych samochodów Mazda. Fundamentem naszej polityki handlowej jest stabilna i przejrzysta oferta rynkowa. Dlatego postanowiliśmy objąć programem Mazda Assistance nie tylko nowych klientów, ale także tych, którzy odebrali swoje Mazdy w autoryzowanych salonach sprzedaży od maja tego roku".


Źródło: Mazda, Informacja Moto Target

PostNapisane: 14 lis 2008, 11:13
przez tomekrvf
Teraz wszyscy oferuja assistance. Dziwne żeby tego nie było.
Np w Mitsubishi jak nie potrafisz zmienić koła mozesz wezwać assistance.

PostNapisane: 14 lis 2008, 15:28
przez CezaR83
Hmmmm ale to tylko w autoryzowanych salonach sprzedaży i dealerów z PL tak? Czy to Europejskie i światowe Assistance ?

PostNapisane: 14 lis 2008, 17:07
przez brii
Wow – Mazda w końcu zaczyna gonić w stronę pozostałych – rychło wczas ;)
Jaki jest czas reakcji? Zapewniają nocleg w całej Europie jeśli naprawa nie jest możliwa od ręki, albo organizację transportu do celu/do domu?

PostNapisane: 14 lis 2008, 22:35
przez domin1979
Hm, prawie każde ubezpieczenie coś takiego oferuje wraz z AC (standard bądź jako dodatek za parę groszy), a nie wyobrażam sobie, że ktoś kupuje nowe auto i nie wykupuje AC. Nawet korzystałem już z tego 2x, raz w Link4, a raz w Allianz.

PostNapisane: 15 lis 2008, 00:18
przez CezaR83
domin1979 napisał(a):Hm, prawie każde ubezpieczenie coś takiego oferuje wraz z AC


też o AC pomyślałem jak to przeczytałem, ale może jak masz przy zakupie Ass Mazdy to wykupienie OC samego będzie możliwe ;) i zaoszczędzenie kilku tys w przypadku nowego auta.

PostNapisane: 15 lis 2008, 08:59
przez domin1979
CezaR83 napisał(a):też o AC pomyślałem jak to przeczytałem, ale może jak masz przy zakupie Ass Mazdy to wykupienie OC samego będzie możliwe oczko i zaoszczędzenie kilku tys w przypadku nowego auta.
Tylko jak już pisałem, przy nowym aucie brak AC dla mnie zbyt ryzykowne. Każda szkoda idzie w tysiące PLN. Po przygodzie z sarną (co prawda starym autem) się tylko utwierdziłem, że można być dobrym kierowcą ale na niektóre rzeczy po prostu się nie ma wpływu.

PostNapisane: 22 lis 2008, 19:01
przez daniel_38
nie no jasne przy nowym aucie AC byc musi i koniec...zbyt wiele mozna stracic.....co do ubezpieczyciela, to sprawdz link4, na ich stronie jest kalkulator i mozna sobie wyliczyc......

PostNapisane: 23 lis 2008, 11:03
przez Retro
Heh... niech najpierw popracują nad obsługą a potem się za takie rzeczy biorą.
Jak Ci z assitance mają być takimi fachowcami jak Ci z serwisu to ja podziękuję.