Mazda 2 Extreme

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez strOOs » 27 paź 2008, 09:30

Chetnie bym taka zabawka posmigal ;)

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2005, 00:24
Posty: 1884
Skąd: Łódź
Auto: 323F BJ FP LPG

Postprzez Grafit » 27 paź 2008, 12:05

Może i fajnie jeździ, ale brzydka okropnie ;)
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2006, 08:48
Posty: 228
Skąd: Żywiec
Auto: Była Mazda mx3, jest Alfa Romeo 156

Postprzez Fiveopac » 27 paź 2008, 12:57

A pod maska Z5 <diabełek>
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez strOOs » 27 paź 2008, 13:01

Fiveopac wypluj to :P Silnik to MZR :) Ale B5 tez byloby dobre ;)
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2005, 00:24
Posty: 1884
Skąd: Łódź
Auto: 323F BJ FP LPG

Postprzez pawelMX6 » 27 paź 2008, 13:23

Tutaj więcej zdjęć:
http://www.autoblog.com/photos/2008-maz ... pt/668730/

Mazdę 2 Extreme przedstawiono podczas salonu samochodowego w Melbourne. Prawdziwy debiut przypadł jednak na przedostatnią rundę rajdowych mistrzostw Australii, która miała swój początek w Canberry w Nowej Południowej Walii.

Rajdowa wersja została pozbawiona niepotrzebnych w tym sporcie elementów. Przybyły za to takie dodatki jak klatka bezpieczeństwa, pięciopunktowe pasy, sportowe fotele Sabelt i kierownica MOMO. Jest też hydrauliczny hamulec ręczny. W aucie przebudowano od nowa zawieszenie. Pojawiły się felgi Compomotive Motorsport z oponami Bridgestone Potenza. Rajdowego wyglądu małemu autu Mazdy dodają także potężne reflektory, w świetle których kierowca nie powinien mieć problemów z dostrzeżeniem przebiegających kangurów.

Mazda 2 Extreme wyposażona jest w fabryczny silnik o pojemności 1,5 l, którego moc podniesiono o 20%. Można się więc spodziewać około 125 KM.

Obrazek


Jak dla mnie jest świetna, szkoda, że silnik taki mały – przydałoby się Super1600 :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez strOOs » 27 paź 2008, 13:24

pawelMX6 bardziej widze M3 Extreme w klasie S2000 :) Szczegolnie HB.
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2005, 00:24
Posty: 1884
Skąd: Łódź
Auto: 323F BJ FP LPG

Postprzez Misiek-Bełchatów » 27 paź 2008, 17:17

Jeździ po Bełchatowie już Mazda 2 i powiem szczerze że jest paskudna ... blee nawet w wersji rajdowej się nie poprawiła ;D
... a kamieniami w dzieci nie rzucam bo nie wiem które moje ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2005, 18:55
Posty: 1100
Skąd: Bełchatów
Auto: Toyota Corolla E11 1.6 VVT-i

Postprzez Xionc » 27 paź 2008, 19:56

W wersji rajdowej jest paskudna, ale cywilna jest bardzo zgrabnym autkiem.
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)

Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
statusTest
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2004, 23:25
Posty: 2479 (5/23)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda CX-7 2.3T AT AWD '08

Postprzez Misiek-Bełchatów » 27 paź 2008, 21:38

Xionc napisał(a):W wersji rajdowej jest paskudna, ale cywilna jest bardzo zgrabnym autkiem.


Mnie się w ogóle nie podoba, była chyba wczoraj testowana przez Kornackiego w TVN'ie, ale nie oglądałem więc nie wiem jak ją ocenił :)
... a kamieniami w dzieci nie rzucam bo nie wiem które moje ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2005, 18:55
Posty: 1100
Skąd: Bełchatów
Auto: Toyota Corolla E11 1.6 VVT-i

Postprzez Grzyby » 27 paź 2008, 21:51

Misiek-Bełchatów napisał(a):była chyba wczoraj testowana przez Kornackiego

uuuu, to spec jakich mało – fakt jego ocena pewnie zaważy na wynikach finansowych Mazdy w PL hahaha

Misiek – jeszcze się nie naumiał że gusta ludzkie są niezbadane? Są ludzie którym się GE nie podoba i co z tego? :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Misiek-Bełchatów » 27 paź 2008, 22:01

Grzyby napisał(a):uuuu, to spec jakich mało – fakt jego ocena pewnie zaważy na wynikach finansowych Mazdy w PL hahaha


:| :| może i nie spec, ale jeździł tym autkiem, miał z nim styczność i może powiedzieć więcej niż wiele osób z forum które mogą sobie pooglądać to autko na fotkach w necie ... !
... a kamieniami w dzieci nie rzucam bo nie wiem które moje ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2005, 18:55
Posty: 1100
Skąd: Bełchatów
Auto: Toyota Corolla E11 1.6 VVT-i

Postprzez Grzyby » 27 paź 2008, 22:12

Wiesz co, miałem okazję oglądać 2 razy ten program. 2 razy testował auta które znam. I 2 razy słyszałem stek bzdur nijak mający się do rzeczywistości.
Więc sorry, ale taki z niego spec .......... jak ze mnie biskup <glupek2>

Jak już bierze się chociaż za dane techniczne to niech je dobrze wykuje .....
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Troll Bagienny » 27 paź 2008, 22:22

Grzyby napisał(a):Więc sorry, ale taki z niego spec

Dokładnie! Nie znosze tego człowieka (oczywiście w roli prezentera), wydaje mi się czasami, że nie ma pojęcia o czym gada i co robi... coś jak motoryzacyjny Rasiak :P Najbardziej mnie rozwaliło jak kiedyś stwierdził, że największą wadą Aveo jest to, że klamka jest umieszczona nie po środku klapy, tylko lekko z boku <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez MariuS » 27 paź 2008, 22:30

Fiveopac napisał(a):A pod maska Z5 diabelek


<lol>

i beczkę oleju zmarnują na jeden oes :P

Ale brzydactwo z niej...:D
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Grafit » 27 paź 2008, 22:49

pierwszy napisałem ze M2 jest brzydka :P ale w tej wersji co jest tu, bo normalna jest ok.

A co do Kornackiego.... ocenia auta według SWOJEJ oceny i swojego gustu, ale prawda jest taka że mial do czynienia z większą ilością aut niż 95% osób na forum, dlatego nie zawsze sie z nim zgadzam, ale uwazam że ma pojęcie o czym mówi...
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2006, 08:48
Posty: 228
Skąd: Żywiec
Auto: Była Mazda mx3, jest Alfa Romeo 156

Postprzez Globy » 12 gru 2008, 18:30

Wersja specjalna 400 sztuk "dwójki" Fit To Fun => http://autofoto.pl/blogs/ash/archive/20 ... r-fun.aspx

Obrazek
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez voytecku » 12 gru 2008, 22:05

Globy napisał(a):Wersja specjalna 400 sztuk "dwójki" Fit To Fun

Bielutka jest sliczniutka. Mam slabosc do bieli :)

A kiedys nie bylo przypadkiem planow wprowadzenia Millera wlasnie do "dwojeczki"?

Ostatnio gdzies czytalem, ze ta koncepcja wciaz jest rozwijana.

Pozdrawiam,
voytecku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2005, 22:00
Posty: 1452 (0/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Fiat Stilo

Postprzez tekknoraver » 12 gru 2008, 22:29

niby 1.3 to jest miller,tak wyczytałem tutaj w teście M2 http://www.autogaleria.pl/auto_test/test.php?id=166
W Mazdzie 2 wrócono do cyklu Millera (opóźnione zamykanie zaworów ssących) i SVTS (sekwencyjnym systemem zmiennych faz rozrządu). W tym silniku przepustnica przy niskich obciążeniach jest otwarta, a moc regulowana jest czasem zamknięcia zaworów ssących. W konsekwencji fikcyjnie zwiększamy pojemność silnika, jeśli jako wyznacznik przyjmiemy masę zasysanej mieszanki, a nie faktyczną pojemność cylindrów. Mazda dąży do stworzenia jednostek o cechach sportowych, a jednocześnie ekonomicznych i ekologicznych. MZR w połączeniu z lekkim nadwoziem ma być receptą na sukces.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 13:03
Posty: 793 (2/0)
Skąd: Kamienna Góra
Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF

Postprzez strOOs » 12 gru 2008, 22:57

<jem> ladna.. ;]
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2005, 00:24
Posty: 1884
Skąd: Łódź
Auto: 323F BJ FP LPG

Postprzez Mateusz L » 13 gru 2008, 01:15

voytecku napisał(a):A kiedys nie bylo przypadkiem planow wprowadzenia Millera wlasnie do "dwojeczki"?


Czytałem gdzieś, że jest Miller 1.5, ale tylko na Japonię póki co i było coś, że nie ma Lysholma, jeno całą sprawę załatwia sposób sterowania rozrządem. Było to bodaj na roadlook.pl, ale w ten brak kompresora to trudno uwierzyć...


tekknoraver napisał(a):1.3 to jest miller

...
tekknoraver napisał(a):niby

chodziły na początku słuchy, jakoby to mocniejsze 1.3... ale raczej to nie to...


Grafit napisał(a):pierwszy napisałem ze M2 jest brzydka

Widziałem Ci ja ostatnio srebrną i taką...landrynkowo-grapefruitową i prezentowały się naprawdę ładnie...Ta "reklamowa" w kolorze młodej żaby z zatruciem pokarmowym, kojarzy mi się z malowaną na zielono, wiosenną trawą.
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 14:29
Posty: 567 (0/2)
Skąd: Mazowsze
Auto: Lexus

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Moto