Strona 1 z 1

Podejście do wad wabrycznych serwisów BMW i Mazdy

PostNapisane: 15 sie 2008, 22:58
przez Yapa
Mogłaby mazda brać, cholera, przykład z tą swoją badziewną matą:( http://www.tvn24.pl/12692,1561211,0,1,poduszka-w-bmw-moze-nie-wystrzelic,wiadomosc.html

PostNapisane: 16 sie 2008, 10:44
przez bullet
a gdyby czujnik po prostu zblokować tak, żeby widział pasażera non stop, grozi to czymś ?

PostNapisane: 16 sie 2008, 11:08
przez KANAL
Yapa Temat chyba troszke zla ma nazwe. W artykule wyraznie pisze ze moze nie wystrzylic a Ty nazywasz temat odwrotnie. Pozdrawiam.

PostNapisane: 16 sie 2008, 11:16
przez Mundek
YAPA napisał(a):Ale Mazda nie wzywa do serwisu na swój koszt.


Artykuł o BMW a Ty o maździe ? <co?>

PostNapisane: 16 sie 2008, 11:19
przez marcinkosky
a kogo na forum Mazdy interesuje Kampannia serwisowa aut marki BMW??? hahaha

PostNapisane: 16 sie 2008, 15:07
przez Yapa
Moderator zmienił mi temat – chodziło mi o to że BMW w autach z 2004 roku potrafi wymienić potencjalnie wadliwy czujnik poduszki po 4
latach od wyprodukowania, a nasza kochana marka ani myśli, choć też np w szóstkach do liftingu montowano z premedytacją badziewną matę z czujnikami obecności pasażera

PostNapisane: 16 sie 2008, 18:28
przez Pit
Yapa napisał(a):Moderator zmienił mi temat...

Znów zmienił... ;)

PostNapisane: 17 sie 2008, 01:37
przez Yapa
ano :| aż nie wiem, czym sobie zasłużyłem :) to tylko taka mała dygresja miała być :( ale dzięki, moderatorze :)