Wg GPS : 60-100 na III biegu : 5,2s , 80-120 na IV biegu : 6,7s , 80-120 na V biegu : 8,8s
mcbeth,
juz od roku sie zabieram, aby powtorzyc twoje pomiary na GPS Speed Sentry... z pierwszych przymiarek czasy powinny byc bardzo porownywalne dla GY/LF.... A dla przedziałów typu 50-130, albo 70-140 nawet lepsze....
Ale.. zobaczymy..
Zwykle biorąc diesla i benzynę o tym samym czasie 0-100 , benzyna ma dużo lepszy start 0-50 a diesel końcówkę 50-100.
Może coś w tym jest... Pytanie w ktorym momencie nastepuje zmiana biegu I –> II –> III. 2.0 MRZ-CD dochodzi do 100etki na II

Benzyna chyba da rade.
Trzeba jeszcze pamietać, że samochod z silnikiem diesla jest zazwyczaj o jakieś 5-10% cieższy, podobnie układ przeniesienia napędu jest 'potężniejszy' więc powoduje to większą inercję całego układu...
Nie ma natomiast wątpliwości, że diesel dostarcza lepsze doznania dla naszego błędnika, gdyż wzrost momentu po rozpedzeniu sie 'dmuchawy' jest o wiele gwałtowniejszy niz w benzynie.