Strona 1 z 1

Mazda 323 C 1.5 16V do KJS

PostNapisane: 30 mar 2008, 00:54
przez RaQ
Witam,

Rozważam możliwość przygotowania Mazdy 323 C 1.5 Z5 do KJS. Zastanawiam się czy jest sens inwestować w to auto do kajtków, na ile będzie konkurencyjne, jak będzie się sprawdzać ta konstrukcja w trudnych warunkach itd.
Do codziennej jazdy auto jest świetne, ale "sportowe" użytkowanie to już wiadomo całkiem inna bajka. Jaka jest Wasza opinia na ten temat?

PostNapisane: 30 mar 2008, 01:13
przez alf28
chyba to zły wybór

PostNapisane: 30 mar 2008, 01:48
przez waldii
RaQ raczej konstrujcja jest zbyt slaba i nie wytrzyma za dlugo.Wieksze przerobki to gruba kasa.Lepiej cos z 323 ale BG

PostNapisane: 30 mar 2008, 02:05
przez RaQ
Tego się właśnie obawiam. Dlatego mam dylemat czy sprzedać auto czy w nie inwestować, bo napewno potrzebuje czegoś dobrego do kjsów w tej cenie.

Zdaje sobie sprawe, że to dość delikatna konstrukcja, nie wiem jak to wygląda w przypadku BG, nie miałem z tym modelem nic do czynienia.

PostNapisane: 30 mar 2008, 02:41
przez Mirek
RaQ napisał(a):Zdaje sobie sprawe, że to dość delikatna konstrukcja, nie wiem jak to wygląda w przypadku BG, nie miałem z tym modelem nic do czynienia.

Obrazek

Obrazek

Modele 3d BF i BG zwłaszcza wersje GTX były stosowane w rajdach, odnosiły nawet pewne sukcesy. W Polsce m.in. Marian Bublewicz jeździł 323 w latach 88-90.

Z tego co wiem to ostatnie modele Mazdy stosowane w rajdach (no potem jeszcze był Xedos 6 ale to już BTCC (British Touring Car Championship)

Obrazek

Obrazek

Odnośnie 323 tutaj trochę historii:

http://www.autosportretro.fora.pl/rajdy ... 3,104.html

[Usunięte]

PostNapisane: 30 mar 2008, 02:51
przez SpooN
PostTen post został usunięty przez Paweł 4 gru 2015, 12:37.

PostNapisane: 30 mar 2008, 08:17
przez Radek89
A mi się wydaje ze gdybys kupił mała mocną japońską 4-ro napędówkę to bys wymiatał. Wydaje mi sie że były colty awd, a jak nie to suzuki swift awd . . . u nas na kjs-ach oprócz crx-ów to właśnie swifty wymiatają. Ja po maturce tez chce zacząć przygodę z KJS, ale bede na poczatku szedł w mniejszy litraż – może cc + 1100ccm polo ??

PostNapisane: 30 mar 2008, 12:15
przez RaQ
Dzięki za odpowiedzi. Ja przejechałem swoją 323 C jeden kjs i musze przyznać, że auto jako tako dawało radę, chociaż napewno nie ma szans żeby wyjmować tym czołowe lokaty, przynajmniej u nas, bo startują duużo mocniejsze już rajdówki albo przynajmniej pseudorajdówki.
Dlatego teraz stoję przed takim dylematem czy poświęcić i inwestować w to co mam, czy szukać czegoś bardziej "urajdowionego".

Ta BG wydaje się całkiem niezłą konstrukcją, przy tych parametrach i małym doinwestowaniu można tym nawet generalkę w kjsach wyjmować. Rozejrzę się czy jest szansa na znalezienie takiego egzemplarza.
Teoretycznie za kasę rzędu 7-8 tys zł można wsiąść w dobrze przygotowane CC/SC, ale zupełnie jakoś mnie to pudełko nie pociąga, jednak wolę coś większego.

SpooN bardzo chętnie dowiem sie od Ciebie czegoś więcej na temat tego autka, więc jeśli mozesz podesłać fotki, to będę bardzo wdzięczny :)

Pozdrawiam

PostNapisane: 30 mar 2008, 12:36
przez Sokool
–>
A może 323bg 4wd?

PostNapisane: 30 mar 2008, 12:58
przez Pit
Sokool napisał(a):–>

Kto mi tutaj takie krzaczki podrzuca? ;)

PostNapisane: 30 mar 2008, 13:01
przez Sokool
Piotruś napisał(a):to mi tutaj takie krzaczki podrzuca?

Święty Mikołaj <lol> Do technicznego mi to nie pasuje :P

PostNapisane: 30 mar 2008, 15:01
przez lukasz 323C

PostNapisane: 30 mar 2008, 19:14
przez RaQ
No autko jest conajmniej nieprzeciętne. Z tym, że ja kompletnie nie mam pojęcia o tych wersjach 4x4 mazdowskich i nie wiem jak to się spisuję. Jeśli już coś słyszałem to tylko same złe opinie, że auto awaryjne, sypie się, części drogie i bardzo trudno dostępne z uwagi na to, że wiele jest specjalnie dedykowane do tych modeli a od zwykłych 323 nie pasują.

[Usunięte]

PostNapisane: 30 mar 2008, 19:29
przez SpooN
PostTen post został usunięty przez Paweł 4 gru 2015, 12:37.

PostNapisane: 30 mar 2008, 19:43
przez RaQ
Też prawda, w klasie wówczas małe szanse na zwycięstwo, można tylko generalke podgryzać.

Raczej rozsądek nakazuje iść w mniejszy litraż i jedną oś:)

PostNapisane: 30 mar 2008, 22:38
przez lukasz 323C
A to sorrki :P

[Usunięte]

PostNapisane: 7 kwi 2008, 10:55
przez SpooN
PostTen post został usunięty przez Paweł 4 gru 2015, 12:37.

PostNapisane: 7 kwi 2008, 12:31
przez no_fear
RaQ napisał(a):Raczej rozsądek nakazuje iść w mniejszy litraż i jedną oś:)

polecam –> Swift`a GTi 1.3 :)
miałem takiego i do dziś żałuje, że sprzedałem :]
po wyjęciu wnętrza i nie drogich modach objeżdżasz 323 GT 1.8 :P

[Usunięte]

PostNapisane: 7 kwi 2008, 12:50
przez SpooN
PostTen post został usunięty przez Paweł 4 gru 2015, 12:37.

PostNapisane: 7 kwi 2008, 13:16
przez no_fear
SpooN napisał(a):
no_fear napisał(a):po wyjęciu wnętrza i nie drogich modach objeżdżasz 323 GT 1.8


to rozumiem ze w 323 nie da sie wyjac wnetrza i zrobic modów <glupek2>

ehhh źle to ująłem – wg. mnie Swift GTi jest lepszym autem przynajmniej na początek przygody z KJS`ami...
mniejsza pojemność (klasa 2), mniejsza moc, a osiągi podobne do 323 GT :)