chyba dobry dzial
Hamownia
1, 2
Hej, mam do was pytanko jak wyglada sprawa hamowni w wawie, bede 15 marca w wawie i teraz zastanawiam sie czy jechac mazda czy coupe
bo jak coupe to skorzystalbym z jakiejs hamowni ale musi pokazywac prawde i byc max w granicach 100 zl bo wtedy mi sie to oplaci, macie jakies propozycje ? moze jakis dyno day przed sezonem ?
chyba dobry dzial
?
chyba dobry dzial
u Grabowskiego płaciliśmy 50zł za 2 pomiary
pogoda dobra na pomiar bo temperatura niska (wtedy było 31st C
)
ale 15 marca ja nie dam rady bo dzien wczesniej mam impreze i na pewno nie bede w stanie prowadzic
pogoda dobra na pomiar bo temperatura niska (wtedy było 31st C
ale 15 marca ja nie dam rady bo dzien wczesniej mam impreze i na pewno nie bede w stanie prowadzic

Hamowanie u Grabowskiego kosztuje 50zł za pomiar normalnie bez żadnych negocjacji czy zbierania kilku aut. Z ostatnich porównań i dyskusji na Octavia Club Polska wynika, że u Grabowskiego wychodzi kilka KM mniej i kilka Nm więcej niz na maha u Mastersa
dowiadywaliśmy się u Masters Tuning i drogo wychodziło
ravo napisał(a):maha jest chyba najlepsza ? we wro koszt 300 zl a u Mastera ?
ośka 200
jeżeli chcesz zrobić jednorazowy pomiar i mieć pewność to ja wybrałbym maha, jesli planujesz dłubać w aucie to shamuj się jak najbliżej domu, bo trudno żebyś po kolejnych modyfikacjach jeździł do wawy
no i wiadomo, że hamowanie po kolejnych modyfikacjach musi byc na tej samej hamowni zeby porownywac kolejne modyfikacje a nie hamownie

no i wiadomo, że hamowanie po kolejnych modyfikacjach musi byc na tej samej hamowni zeby porownywac kolejne modyfikacje a nie hamownie
co do Hamowni Grabowskiego to nie jest chyba aż tak zła – Siwy miał serię, Ford Overkilla też miał serię, tylko reszta gdzies kuce pogubiła
najbardziej KLka która wypluła 130KM

najbardziej KLka która wypluła 130KM
Moim zdaniem przy turbo, tylko maha... Na inercji nie dmuchnie Ci max boostu i wynik będzie zaniżony.. Jednym zdaniem. Rolki na hamowni inercyjnej nie stworzą takiego opory żeby turbo się rozkręciło na maxa.
Jeżeli interesuje Cie wynik "tylko" przybliżony to hamuj gdzie chcesz
jeżeli chcesz mieć dokładnie i podane wszystkie moce.. na kołach, na silniku, moment i straty to zainwestuj w Maha'e 
Jeżeli interesuje Cie wynik "tylko" przybliżony to hamuj gdzie chcesz

W alta Racing cena ok 100zl czasem da dogadac sie z wlascicielem i jest cos taniej.
Wiem tylko ze maja nowsza i lepsza hamownie od tej na Mineralnej.
http://www.chiptuning-tdi.pl/
http://www.allegro.pl/item322854390_bad ... zawa_.html
chyba ze w Łodzi "MAHA"
http://www.allegro.pl/item321394644_pom ... lodzi.html
Wiem tylko ze maja nowsza i lepsza hamownie od tej na Mineralnej.
http://www.chiptuning-tdi.pl/

chyba ze w Łodzi "MAHA"

Mercedes SLK kompressor
- Od: 21 kwi 2006, 11:02
- Posty: 349
- Skąd: Warszaweczka
- Auto: Mercedes SLK
Jeśli uzbiera się 5-10 aut to pomiary po 50zł.
Hamownia EGP
Kontakt 504 200 101
www.egp.pl
pozdrawiam Piotr
Hamownia EGP
Kontakt 504 200 101
www.egp.pl
pozdrawiam Piotr
-
egp
Wchodzę w to
Czyli jest nas na razie 3 człowieków.
emilio
- Od: 18 maja 2009, 18:16
- Posty: 317
- Skąd: łorsoł
- Auto: speed3 '08
ravo napisał(a):macie jakies propozycje ?
Wpadnij do bydzi, shamujesz sie na obciazeniowce 4x4 za 100 zl , przy okazji pochwalisz sie obecnym setupem a moze i browara pozwole ci wypic w doborowym towarzystwie
Less roof, more fun


egp.pl napisał(a):pomiaru mocy silnika na hamowni inercyjno / obciążeniowej,
To jest inercyjna, czy obciążeniowa?
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości