Hamownia

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez ravo » 2 mar 2008, 19:22

Hej, mam do was pytanko jak wyglada sprawa hamowni w wawie, bede 15 marca w wawie i teraz zastanawiam sie czy jechac mazda czy coupe :P bo jak coupe to skorzystalbym z jakiejs hamowni ale musi pokazywac prawde i byc max w granicach 100 zl bo wtedy mi sie to oplaci, macie jakies propozycje ? moze jakis dyno day przed sezonem ?

chyba dobry dzial :P ?
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Adaś » 2 mar 2008, 19:31

u Grabowskiego płaciliśmy 50zł za 2 pomiary

pogoda dobra na pomiar bo temperatura niska (wtedy było 31st C ;) )

ale 15 marca ja nie dam rady bo dzien wczesniej mam impreze i na pewno nie bede w stanie prowadzic <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez ravo » 2 mar 2008, 20:05

a jak wyglada sprawa przy jednym aucie ? czy jest wiecej chetnych ?
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez DISItune » 2 mar 2008, 20:17

Hamowanie u Grabowskiego kosztuje 50zł za pomiar normalnie bez żadnych negocjacji czy zbierania kilku aut. Z ostatnich porównań i dyskusji na Octavia Club Polska wynika, że u Grabowskiego wychodzi kilka KM mniej i kilka Nm więcej niz na maha u Mastersa
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez ravo » 2 mar 2008, 20:31

maha jest chyba najlepsza ? we wro koszt 300 zl a u Mastera ?
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Adaś » 2 mar 2008, 20:37

dowiadywaliśmy się u Masters Tuning i drogo wychodziło
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez DISItune » 2 mar 2008, 20:37

ravo napisał(a):maha jest chyba najlepsza ? we wro koszt 300 zl a u Mastera ?


ośka 200
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez ravo » 2 mar 2008, 20:47

to i tak 100 zl taniej niz za za maha we wrocku, kurde :( sam nie wiem co robic
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez DISItune » 2 mar 2008, 20:54

jeżeli chcesz zrobić jednorazowy pomiar i mieć pewność to ja wybrałbym maha, jesli planujesz dłubać w aucie to shamuj się jak najbliżej domu, bo trudno żebyś po kolejnych modyfikacjach jeździł do wawy <lol>
no i wiadomo, że hamowanie po kolejnych modyfikacjach musi byc na tej samej hamowni zeby porownywac kolejne modyfikacje a nie hamownie ;)
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez ravo » 2 mar 2008, 23:21

modyfikacje juz skonczone :) wiecej bezpiecznie sie nie da :P
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Adaś » 2 mar 2008, 23:29

co do Hamowni Grabowskiego to nie jest chyba aż tak zła – Siwy miał serię, Ford Overkilla też miał serię, tylko reszta gdzies kuce pogubiła <lol>
najbardziej KLka która wypluła 130KM :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Bartek1986 » 3 mar 2008, 02:09

Moim zdaniem przy turbo, tylko maha... Na inercji nie dmuchnie Ci max boostu i wynik będzie zaniżony.. Jednym zdaniem. Rolki na hamowni inercyjnej nie stworzą takiego opory żeby turbo się rozkręciło na maxa.
Jeżeli interesuje Cie wynik "tylko" przybliżony to hamuj gdzie chcesz :) jeżeli chcesz mieć dokładnie i podane wszystkie moce.. na kołach, na silniku, moment i straty to zainwestuj w Maha'e :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez promyczek001 » 4 mar 2008, 09:37

W alta Racing cena ok 100zl czasem da dogadac sie z wlascicielem i jest cos taniej.
Wiem tylko ze maja nowsza i lepsza hamownie od tej na Mineralnej.
http://www.chiptuning-tdi.pl/
http://www.allegro.pl/item322854390_bad ... zawa_.html

chyba ze w Łodzi "MAHA"
http://www.allegro.pl/item321394644_pom ... lodzi.html
Mercedes SLK kompressor
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 11:02
Posty: 349
Skąd: Warszaweczka
Auto: Mercedes SLK

Postprzez egp » 18 sty 2010, 14:29

Jeśli uzbiera się 5-10 aut to pomiary po 50zł.
Hamownia EGP
Kontakt 504 200 101
www.egp.pl

pozdrawiam Piotr
egp
 

Postprzez cwieta » 18 sty 2010, 15:19

To ja jestem 1wszy, chętnie sprawdzę tę moją serię
http://www.nfservices.com.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 13:35
Posty: 124
Skąd: płock/ząbki
Auto: M6 GY 25E, 3 dni do 2005diesel

Postprzez Marzena » 18 sty 2010, 15:50

Chętnie zapisze się na listę.
Zobaczymy czy nowe serce faktycznie jest zdrowe ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2008, 19:13
Posty: 167 (0/1)
Skąd: W-wa
Auto: Mazda 3 1,6 CiTD 2004r

Postprzez emilioestewez » 18 sty 2010, 16:11

Wchodzę w to :) Czyli jest nas na razie 3 człowieków.
emilio
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2009, 18:16
Posty: 317
Skąd: łorsoł
Auto: speed3 '08

Postprzez Fiveopac » 18 sty 2010, 18:02

ravo napisał(a):macie jakies propozycje ?

Wpadnij do bydzi, shamujesz sie na obciazeniowce 4x4 za 100 zl , przy okazji pochwalisz sie obecnym setupem a moze i browara pozwole ci wypic w doborowym towarzystwie ;)
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Adaś » 18 sty 2010, 18:25

egp.pl napisał(a):pomiaru mocy silnika na hamowni inercyjno / obciążeniowej,

To jest inercyjna, czy obciążeniowa?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez ravo » 18 sty 2010, 18:25

ihihih ale nie powiemy nic Piotrusiowi ? bo jeszcze tez sie pojawi i wies zrobi
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Moto