Strona 1 z 2

Wymiana tarcz hamulcowych z klockami tył

PostNapisane: 26 sty 2008, 00:11
przez Rekin
Witam was , tak na szybko zapytam na jaką cenę za wymianę tarcz z klockami tył można się spodziewać ? PS. części mam .

PostNapisane: 26 sty 2008, 00:36
przez Jaksa
Jakies groszowe sprawy o ile zaciski działają poprawonie.

PostNapisane: 26 sty 2008, 23:34
przez Globy
Ja placilem 80 zl za taka usluge (klocki + tarcze) u zacisznego mechanika.

PostNapisane: 31 sty 2008, 22:17
przez Rekin
@globy a jak było u ciebie z zaciskami ? Ps. dzięki za odp. Jaksa..

PostNapisane: 31 sty 2008, 23:15
przez Globy
W GE akurat bylo OK, choc reczny slabo ogolnie dzialal – bakow nie dalo sie zbyt dobrze zawijac w uliczkach lesnych :P

PostNapisane: 31 sty 2008, 23:18
przez Rekin
ehe rozumieć rozumieć .. :)

PostNapisane: 1 lut 2008, 00:20
przez Jaksa
Globy napisał(a): reczny slabo ogolnie dzialal
Fakt, hamulce tarczowe z tyłu to lekka pomyłka w mazdach , w szóstkach jest podobnie ....juz zaczynają sie problemy.

PostNapisane: 1 lut 2008, 00:34
przez Globy
Jareczku, nudzilibysmy sie <lol> Ale jak mam dwie BG, tak Diesel z bebnami niczego nie wymaga, a bordowa GT... Zaciskowa rebelia.

PostNapisane: 1 lut 2008, 00:49
przez Jaksa
Globy napisał(a): jak mam dwie BG, tak Diesel z bebnami niczego nie wymaga
Dokładnie , w bębnie zrobisz samoregulatory i mozna oberki kręcic ......

PostNapisane: 1 lut 2008, 00:55
przez Riki
Jaksa napisał(a):mozna oberki kręcic ......


GFką też można :P ale śniegu nie ma :| szkoda kapci teraz...

PostNapisane: 1 lut 2008, 12:27
przez martinpl
Jaksa napisał(a):w szóstkach jest podobnie ....juz zaczynają sie problemy.

a dokladnie jakie? jesienia sam zdejmowalem tylne zaciski zeby sprawdzic kolcki i nie widzialem nic niepokojacego...

PostNapisane: 1 lut 2008, 12:39
przez Jaksa
martinpl napisał(a):zdejmowalem tylne zaciski zeby sprawdzic kolcki i nie widzialem nic niepokojacego...
Tylko się cieszyć :D u mnie tez działają :P

PostNapisane: 1 lut 2008, 13:08
przez martinpl
zawsze zaciagam reczny (zdarza sie w czasie jazdy... bokiem:P) moze to to? <glupek2>

PostNapisane: 1 lut 2008, 16:10
przez alf28
Riki napisał(a):GFką też można ale śniegu nie ma szkoda kapci teraz...
:| eeetam, szkoda wolisz żeby Ci się ze starości rozleciały <lol>

PostNapisane: 1 lut 2008, 16:20
przez brii
Eeeeetam – jak w ciągu 4 lat ich nie zniszczy to jeszcze znajdą się kupcy na takie kapcie i następne pięć lat będą jeździć ;)

PostNapisane: 1 lut 2008, 16:56
przez alf28
brii napisał(a):Eeeeetam – jak w ciągu 4 lat ich nie zniszczy to jeszcze znajdą się kupcy na takie kapcie i następne pięć lat będą jeździć
a gdzie przyjemność z jazdy <tazz>

PostNapisane: 1 lut 2008, 18:54
przez brii
alf28 napisał(a):a gdzie przyjemność z jazdy

U mnie jest – 8mm bieżnika zniknęło mi w ciągu 6 miesięcy (na wszystkich 4 kołach) :D
Żeby nie było, geometria OK, bieżnik starty równo :)

PostNapisane: 1 lut 2008, 20:02
przez alf28
brii napisał(a):U mnie jest – 8mm bieżnika zniknęło mi w ciągu 6 miesięcy (na wszystkich 4 kołach)
Żeby nie było, geometria OK, bieżnik starty równo
jak bym miał taki silnik to też bym miał problemy z bieżnikiem :P ale zaraz może jakieś kiepawe opony miałeś <lol>

Re: Wymiana tarcz hamulcowych z klockami tył

PostNapisane: 24 cze 2010, 20:37
przez Krusz
Jaksa napisał(a):Fakt, hamulce tarczowe z tyłu to lekka pomyłka w mazdach

Mam 323f z 2002 – tarcze z tyłu. Czy to normalne że nie blokuje na ręcznym tylko poooowoli zwalnia? Czy coś z tym można zrobić jeśli zaciski, klocki i linki są już wymienione?

Re: Wymiana tarcz hamulcowych z klockami tył

PostNapisane: 24 cze 2010, 21:37
przez Jaksa
Nie znam mazdy ( na tarczach z tyłu ) w ktorej mozna oberki krecic na asfalcie , mam nowa GH , po zaciągnieciu recznego ( w czasie jazdy ) auto powoli zwalnia ale kol nie zablokuje nie ma szans. W sumie to jest hamulec postojowy i tak ma działac :)