Strona 1 z 1

Regeneracja półosi napedowych

PostNapisane: 1 wrz 2004, 13:30
przez Nightdream
W związku z koniecznością wymiany lub regeneracji prawej półosi do mojej magdalenki, mam do Was pytanie. Czy ktos zna tą firmę, albo kogoś kto korzystał z ich usług? Moze ktos z okolic Torunia powie mi coś na ich temat?
Pozdrawiam.
http://www.motomax.pl/

PostNapisane: 1 wrz 2004, 13:50
przez Nightdream
Wlasnie jestem po rozmowie telefonicznej z czlowiekiem z tej firmy. Powiedzial mi tak:
proponuja bądz regeneracje czesci polosi od strony skrzyni i do tego przegub – calosc uslugi za 550 zł, bądz regenaracje bez wymiany elementów przegubu wewnetrznego za 450 zł. Mowil, ze moge albo im polos przywiezc, albo wyslac. Sa w stanie wykonac regeneracje w ciagu jednego -dwóch dni roboczych. Co Wy na to?

PostNapisane: 1 wrz 2004, 22:33
przez Nightdream
Dobra...skoro nikt o nich nie slyszal, to sie poświece ;) Przetre szlaki i powiem co i jak – moze ktos potem skorzysta z ich usług albo bedzie omijał firme dalekim łukiem :)
Trzymajcie kciuki :)

PostNapisane: 1 wrz 2004, 23:33
przez marek
Trzymamy i daj znać jak poszło!!

PostNapisane: 1 wrz 2004, 23:46
przez Jaksa
Powodzenia........

PostNapisane: 2 wrz 2004, 05:20
przez nightcomer
Nightdream napisał(a):regenaracje bez wymiany elementów przegubu wewnetrznego za 450 zł.
nowy przegub wew pr do twojego kosztuje 250.–... chyba czegoś tu nie rozumiem.

PostNapisane: 2 wrz 2004, 07:24
przez Nightdream
Nightcomer, przeciez sama wymiana przegubu nic mi tu nie da – dobrze o tym wiesz, bo juz kiedys o tym rozmawialismy. Popatrz na przykladowe ceny wymiany podory wraz z przegubem, bo wlasnie o to mi chodzi. Moze istotnie niejasno sie wyrazilem, bo chodzi mi o calosc, a nie o same wielowpustu bez przegubu. Calosc bedzie mnie kosztowala 550,– (odcinek od skrzyni do pzregubu zewnetrznego)
Pozdrawiam

PostNapisane: 3 wrz 2004, 15:34
przez Lucek
Zajrzalem dopiero dzisiaj – jestem dosc swiezym uzytkownikiem 9-cioletniej mazdy.
Kupilem ja z wykorodowanym wielowypustem walka podpory i latajacym na wszystkie strony przegubem wew. – To chyba blad w sztuce konstruktorow.
Do Motomaxu w Toruniu wyslalem calosc DHL'em, dostalem spowrotem nowy walek w nowym lozysku w podporze i nowy przegub za zaliczeniem pocztowym.
Zaplacilem 550 zl + 25 zl przesylka – mieszkam pod Zamosciem.
Jakosc wyglada na super.
O firmie slyszalem od kolegi z Krakowa, ktory z nimi wspolpracuje od lat.
Robia mu specjalne polosie do rajdow 4x4.
Pozdrowienia

PostNapisane: 5 wrz 2004, 22:24
przez Nightdream
Dzieki Lucek :) To cenna wskazówka – bylem skłonny zaryzykowac tak, czy inaczej, ale widze, ze moze sie to opłacic.
Jeszcze raz dzieki wielkie :D
Pozdrawiam
ps. O efekcie regeneracji dam znac po zalożeniu LPG (bede "nieco" spłukany), które zakladam juz we wtorek w Bydgosczy, w polecanym przez Smirnoffa AUTO-GAZ'ie.

PostNapisane: 5 wrz 2004, 22:26
przez Paweł
Ja szukam wewnetrznych przegubow do cronosa FS CD4E, moze ktos ma pomysl gdzie mozna tego szukac?

PostNapisane: 8 wrz 2004, 09:04
przez Lucek
Gdy rozmawialem na temat polosi do mojej mazdzi z ludzmi z Torunia, to twierdzili, ze do 626 maja kazdy przegub i polos.
Zadzwon i spytaj.
Adres strony jest latwy: polosie.pl – tam jest telefon i e-mail

PostNapisane: 23 wrz 2004, 14:01
przez Nightdream
Śpiesze Wam wszystkim z dobra wiadomością. A wiec sprawa mojej półosi wyglada tak:
Poczatkowo sklanialem sie do regeneracji tej, która byla w mojej Magdalenie. Znalazlem wiec firme MOTOMAX z Torunia, gdzie koszt regeneracji tej mojej wyniósłby 550,– Po pogrzebaniu w starych wizytówkach mojego ojca znalazlem firme z Milicza, która specjalizuje sie włąsnie w polosiach i przegubach do roznych aut. A ze moj ojciec tez jezdzi Magdalena 626, tyle, ze starsza, to znal ten zaklad – jak sie okazalo, to kiedys, tj. 8 lat temu tez kopowal tam polos. Zdecydowalem sie wiec na zakup polosi wlasnie w Miliczu. Zadzwonilem do faceta i spytalem, czy ma i ile by kosztowala. Powiedzial, ze bedzie mial na drugi dzien i koszt bedzie 500,– Powiedzialem, ze ma mi ja zaklepac, bo biore ja na pewno. Nastepnego dnia poloska zostala odebrana. Po jej dokaldnym oblookaniu stwierdzilem, ze jest [tiiit] fajna, bo wyglada jak nowa, a do tego jest zupelnie kompletna, tzn. ma oba przeguby – tylko zakladac :) Z zalozeniem nie bylo zadnego problemu, zadnych komplikacji i wszystko poszlo gladko. Moj zaprzyjazniony mechanik wymienil ja za cale 30,– wiec calkiem spoko :)
Teraz jezdze juz zupelnie cichutka Magdalenką, gdzie nic nie chrobocze, nic nie puka, mam "nowe" oba przeguby i wsio jest w "pariadkie" ;) Ogromnie sie ciesze :D
A na dodatek facet dal mi gwarancje na ta poloske :)
Pozdrawiam wszystkich.
ps. Namiary na zaklad wpisze w POLECANE warsztaty.

PostNapisane: 6 paź 2005, 13:30
przez hazell
Właśnie wysłałem swoją półoś do motomaxu. Goście mają mi wymienić/zregenerować przegub wewn, ew wymienić wałek podpory ale sądzę, że ten jest jednak w [tiiit] stanie. Cały pic z wysłaniem do nich półosi polega na tym, że oni spasowują wałek podpory z przegubem tak, aby w przyszłości nie łapał luzu.
Cytuję korespondencję z gościem:
Motomax napisał(a):Jako firma uslugowa – regenerujaca polosie, staramy sie otrzymac do regeneracji cala polos z podpora. W takim przypadku oddajemy ja po wymianie walka podpory na nowy, wymianie lozyska i przegubu wewn. Jest to okazja do skorygowania bledu konstrukcyjnego, jaki zrobil producent i zastosowania innego polaczenia przegubu z walkiem. Takiego polaczenia, ktore eliminuje uszkodzenie wielowypustu w przyszlosci. Wyslanie nowego walka z przegubem, lozyskiem i uszczelniaczami do samodzielnego montazu, uniemozliwia zmiane systemu laczenia tych elementow. Wszystko jest w takim przypadku tak jak w oryginale.
Motomax napisał(a):Po zmontowaniu zestawu przez nas reklamacje sie nie zdarzaja. W innym wypadku po pewnym czasie uszkodzenie wielowypustu moze sie powtarzac.
Motomax napisał(a):Z tego co Pan pisze widac, ze wielowypust walka podpory wcale nie musi byc uszkodzony, tak wiec i cena nie musi go obejmowac. Wymiana przegubu i dopasowanie do niego walka polosi, to mniejszy koszt.
I o to właśnie mi chodzi. Przegub mógłbym sobie sam kupić i go zamontować. Poza tym mogą jakieś zęby nie pasować a tak to oni się martwią żeby wszystko pasowało.
Jak dostanę półoś to opiszę wrażenia i koszty. Wydaje mi się, że jest to dla mnie najlepsze rozwiązanie ponieważ wszystko jest nowe, nie jeżdżone i spasowane.
Pozdrawiam

PostNapisane: 2 mar 2007, 22:40
przez rozo
Witam,

prawdopodobnie tez mam zepsuta polos i chcialbym sie dowiedziec ile moge na niej jeszcze przejechac? Chodzi o to, ze jestem w Austrii i chcialbym przyjechac madzia do Polski i tam ja naprawic (mam ok 800 km). Wytrzymie moja madzia??

PostNapisane: 3 mar 2007, 02:24
przez hazell
Myślę, że dojedziesz be problemu tam i nazad trzy razy jeszcze.

PostNapisane: 3 mar 2007, 23:26
przez rozo
hazell,

jak tam poszlo z twoja polosia? Miales opisac wrazenia i koszty :)

PostNapisane: 4 mar 2007, 14:15
przez hazell
ehhh, zapomnialem o tym watku, poszukaj w wyszukiwarce slowa motomax, na pewno trafisz na watek gdzie wszystko dokladnie opisalem.
Pozdrawiam

Re: Regeneracja półosi napedowych

PostNapisane: 24 lip 2013, 00:12
przez martin_302
Witam

Też miałem problem ze swoja półosią prawą w Madzi z 2007 roku automat – po krótkim researchu dowiedziałem się na forum o firmie motomax- i mogę wam powiedzieć po tygodniu używania zregenerowanej polosi ze wszystko jest ok- koszt regeneracji 450 pln + koszty wysylki 27 pln.
W najbliższy weekend wybieram się w dłuższą wyprawę to będę miał możliwość testowania przy większych prędkościach.

Po regeneracji zauważyłem również ze polepszyło się działanie skrzyni biegów tzn kiedy była uszkodzona poloska to podczas zmiany biegów z P na D czułem iż nie wchodzą one tak płynnie- teraz wchodzą jak żyleta.

Pozdrawiam forumowiczów i oczywiście zamieszczę post po wyprawie