Strona 1 z 1

Dane sielnika 101 KM w 323F i 626

PostNapisane: 3 paź 2007, 12:15
przez kgb100
Witam,
Jestem zupełnie nowy ale sie ładnie przywitałem. Jestem zainteresowany kupnem Mazdy 323F i 626 z silnikiem Diesla. Nie mogę znależć danych tzn przyspieszenie i v-max silnika z 323F o mocy 101 KM. Wiem że 90tka przyspisza w 12,2s. A ta ze 101KM?
Ta samo odnośnie 626 – dane na stronie mówią o silniku po liftingu 110 KM – 12,5s ale ja nie mogę znaleźć danych do 101 KM

Będę zobowiązany :]

PostNapisane: 3 paź 2007, 12:28
przez Grzyby
kgb100 napisał(a):Ta samo odnośnie 626 – dane na stronie mówią o silniku po liftingu 110 KM – 12,5s ale ja nie mogę znaleźć danych do 101 KM

Dla 110 KM to jest 11,5 – nie 12,5 jak napisałeś. Poniżej masz dane dla 626. Co prawda dla silnika 101 KM nie ma podanego przyspieszenia ale możesz założyć że jest o 1-1,5s. gorsze. Dla 323 w porównaniu do 90KM będą o ok 1s lepsze
http://www.mazdaspeed.pl/christmas/mazd ... 26_gf_tech

PostNapisane: 3 paź 2007, 12:35
przez Riki
Grzyby napisał(a):Co prawda dla silnika 101 KM nie ma podanego przyspieszenia ale możesz założyć że jest o 1-1,5s. gorsze


626 GF DiTD 101KM: 11,9s
626 GF DiTD 110KM: 11,5s

W normalnej eksploatacji nie odczujesz żadnej różnicy...

RF4F (110KM) ma 10NM wiecej (230NM) ale użyteczny zakres ma mniejszy także... wszystko jezdzi tak samo :) dopiero w CiTD poczujesz rożnice w powerze :) (glownie jesli pojezdzisz zaniedbaną DiTD, których nie brakuje bo sprawne DiTD ładnie zapitala :D nie jeden się zdziwił :] ) v-max ten sam..

PostNapisane: 3 paź 2007, 12:46
przez Grzyby
Riki napisał(a):626 GF DiTD 101KM: 11,9s
626 GF DiTD 110KM: 11,5s

no to jeszcze lepiej :D

PostNapisane: 3 paź 2007, 12:56
przez Riki
Grzyby napisał(a):no to jeszcze lepiej

:D ;)

PostNapisane: 3 paź 2007, 13:09
przez pawelMX6
E tam – kupuj MX-6 a bedziesz mial nietuzinkowe, wygodne i piekne auto jakiego jest baaaaaaaardzo malo na naszych drogach :D :]

PostNapisane: 3 paź 2007, 13:13
przez kgb100
Dzieki za bardzo szybkie odpowiedzi. Faktycznie różnica nie jest zbyt wielka. Przyspieszenie porównywalne z Audi A4 z 110 KM. Panowie na co zwrócic uwagę przy silniku przy kupnie Dieselka. Nigdy nie miałem Mazdy ani innego Japońca ;)

PostNapisane: 3 paź 2007, 13:14
przez Grzyby
kgb100 – zajrzyj do działu DIESEL – znajdziesz odpowiedzi :)

PostNapisane: 3 paź 2007, 13:17
przez Riki
pawelMX6 napisał(a):kupuj MX-6 a bedziesz mial nietuzinkowe, wygodne i piekne auto jakiego jest baaaaaaaardzo malo na naszych drogach


eeee :P ;) kgb100 dobrze mówi... bierz dieselka :) :P


kgb100 napisał(a):Przyspieszenie porównywalne z Audi A4 z 110 KM


Dokładnie..... (kiedyś ścigaliśmy sie z Passatem 110/115KM, łeb w łeb... <lol> )


kgb100 napisał(a):Panowie na co zwrócic uwagę przy silniku przy kupnie Dieselka


kgb100 zajrzyj do działu "Diesel"... tam masz także poradnik, polecam jego lekturę
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=35272

PostNapisane: 3 paź 2007, 13:48
przez kgb100
Dzięki bardzo. Jesteście bardzo szybcy tu. Pewnie że chętnie bym zapodał Mx-6 a jeszcze chętniej Hondę Legend Coupe albo stare BMW 635CSI(mam nadzieję że cenzura tego nie wytnie). jednak dieselka tankuję gratis, taki mam układ. A dylemat " płać, a nie płać" jak sami przyznaczie nie jest dylematem ;)

Jeszcze raz dziekuję i mam nadzieję że już niedługo albo 323F albo 626, co dziwne ceny sa bardzo zblizone.

PostNapisane: 3 paź 2007, 14:41
przez MadziaForever
Fakt