Strona 1 z 1

Odrestaurowanie rx7 – fotorelacja

PostNapisane: 15 wrz 2007, 21:06
przez pinky
Nawiedziłem ostatnio mojego kolegę który zakupił sobie właśnie w/w autko w celu jego odrestaurowania. Pojeździł nią trochę i stwierdził że oryginalne 115KM to trochę za mało. Są ambitne plany jest zaplecze techniczne i w miarę możliwości finansowe i jak dobrze pójdzie to będzie to pierwsza rx7 sa2 z silnikiem 13b singleturbo. Narazie wrzucam zdjęcia jak to wygląda w trakcie prac i postaram się was informować na bieżąco.

ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek

No i apropo tej wizyty udalo mi się wyrać:

ObrazekObrazek

PostNapisane: 16 wrz 2007, 08:26
przez Pit
Proszę mi nie pokazywać takich relacji, bo dostaję depresji, z powodu braku czasu na takie zabawy :( życzę owocnej grzebaniny...

PostNapisane: 16 wrz 2007, 09:41
przez Łukasz
Podziwiam i życzę owocnej pracy <uklon>

PostNapisane: 17 wrz 2007, 04:15
przez Marco7
<jem>

PostNapisane: 17 wrz 2007, 16:07
przez Faja
:D Wy to macie zdolnosci;)

PostNapisane: 22 wrz 2007, 23:51
przez Globy
Trzymam kciuki – jesli jest wola opisania, chociaz przelotnego, relacji foto-zdjeciowej, chetnie wrzuce na strone klubowa <usmiech> Zapraszam => msobolewski@mazdaspeed.pl

PostNapisane: 24 wrz 2007, 10:11
przez bazyl wspaniały
Zazdroszczę, chciałbym mieć czas na takie dłubanie i taki sprzęt przy którym mógłbym sobie dłubać. Relacjonuj na bieżąco jak idą prace

PostNapisane: 1 paź 2007, 20:53
przez MadziaForever
Jak patrze na ten silnik to ciężko mi pojąć jak jak to działa, a jeszcze żeby to wymyślić?
Ten Różewicz to był gość!

PostNapisane: 18 paź 2007, 13:35
przez Pit
MadziaForever napisał(a):Ten Różewicz to był gość!

...Różycki :)

PostNapisane: 18 paź 2007, 13:56
przez Artiks
<lol> Kolega pewnie jeszcze nie wyszedł z amoku pomaturalnego :D

PostNapisane: 15 cze 2008, 23:05
przez luxusxx
Gustaw Różycki nie był ani konstruktorem ani twórcą silnika spalinowego o wirującym tłoku.

Projekty silników rotacyjnych opracował już w 1588 roku Ramelli, choć były one mocno przedwczesne – trzeba było rewolucji przemysłowej oraz powstania silnika Otto w roku 1876 i narodzin samochodu w roku 1896, aby stworzyć podstawy prawdziwego spalinowego silnika rotacyjnego.

W 1908 r. Umpleby opracował silnik spalinowy z wirującym tłokiem, nie rozwiązując jednak uszczelnienia tłoka.
Różycki opatentował swój silnik w 1947r. więc także Felix Wankel nie mógł wykraść ani odkupić od niego pomysłu gdyż niemiec pierwsze patenty na nowy silnik złożył jeszcze w latach 1929 i 1934.
Mało tego silnik Różyckiego był zupełnie inny niż wankla, w jego pomyśle tłok wyglądał w przekroju jak mocno zaokrąglony na rogach prostokąt. Podobnie zaokrąglony był profil cylindra. Tłok prowadzony był w cylindrze nie przez jeden, ale przez dwa równoległe, wykorbione wały. Nie wyszedł jednak poza sferę prób i badań.

PostNapisane: 16 cze 2008, 08:15
przez bazyl wspaniały
luxusxx o proszę, rewelacje sprzedałeś. zapodaj źródła tych niusów, chętnie bym sobie poczytał o tym

PostNapisane: 4 lip 2008, 01:04
przez chester1
bazyl wspaniały napisał(a): zapodaj źródła tych niusów, chętnie bym sobie poczytał o tym


www.google.pl :P