Strona 1 z 1
Odrestaurowanie rx7 – fotorelacja

Napisane:
15 wrz 2007, 21:06
przez pinky

Napisane:
16 wrz 2007, 08:26
przez Pit
Proszę mi nie pokazywać takich relacji, bo dostaję depresji, z powodu braku czasu na takie zabawy

życzę owocnej grzebaniny...

Napisane:
16 wrz 2007, 09:41
przez Łukasz
Podziwiam i życzę owocnej pracy


Napisane:
17 wrz 2007, 04:15
przez Marco7

Napisane:
17 wrz 2007, 16:07
przez Faja

Wy to macie zdolnosci;)

Napisane:
22 wrz 2007, 23:51
przez Globy
Trzymam kciuki – jesli jest wola opisania, chociaz przelotnego, relacji foto-zdjeciowej, chetnie wrzuce na strone klubowa

Zapraszam =>
msobolewski@mazdaspeed.pl

Napisane:
24 wrz 2007, 10:11
przez bazyl wspaniały
Zazdroszczę, chciałbym mieć czas na takie dłubanie i taki sprzęt przy którym mógłbym sobie dłubać. Relacjonuj na bieżąco jak idą prace

Napisane:
1 paź 2007, 20:53
przez MadziaForever
Jak patrze na ten silnik to ciężko mi pojąć jak jak to działa, a jeszcze żeby to wymyślić?
Ten Różewicz to był gość!

Napisane:
18 paź 2007, 13:35
przez Pit
MadziaForever napisał(a):Ten Różewicz to był gość!
...Różycki


Napisane:
18 paź 2007, 13:56
przez Artiks

Kolega pewnie jeszcze nie wyszedł z amoku pomaturalnego


Napisane:
15 cze 2008, 23:05
przez luxusxx
Gustaw Różycki nie był ani konstruktorem ani twórcą silnika spalinowego o wirującym tłoku.
Projekty silników rotacyjnych opracował już w 1588 roku Ramelli, choć były one mocno przedwczesne – trzeba było rewolucji przemysłowej oraz powstania silnika Otto w roku 1876 i narodzin samochodu w roku 1896, aby stworzyć podstawy prawdziwego spalinowego silnika rotacyjnego.
W 1908 r. Umpleby opracował silnik spalinowy z wirującym tłokiem, nie rozwiązując jednak uszczelnienia tłoka.
Różycki opatentował swój silnik w 1947r. więc także Felix Wankel nie mógł wykraść ani odkupić od niego pomysłu gdyż niemiec pierwsze patenty na nowy silnik złożył jeszcze w latach 1929 i 1934.
Mało tego silnik Różyckiego był zupełnie inny niż wankla, w jego pomyśle tłok wyglądał w przekroju jak mocno zaokrąglony na rogach prostokąt. Podobnie zaokrąglony był profil cylindra. Tłok prowadzony był w cylindrze nie przez jeden, ale przez dwa równoległe, wykorbione wały. Nie wyszedł jednak poza sferę prób i badań.

Napisane:
16 cze 2008, 08:15
przez bazyl wspaniały
luxusxx o proszę, rewelacje sprzedałeś. zapodaj źródła tych niusów, chętnie bym sobie poczytał o tym

Napisane:
4 lip 2008, 01:04
przez chester1
bazyl wspaniały napisał(a): zapodaj źródła tych niusów, chętnie bym sobie poczytał o tym
www.google.pl 