Nasze rekordy :)
Fiat 126p 120km/h -czuć jak 1200km/h
Fiat seicento 899 – 180km/h – czułem jak się podnosi do lotu ,w zyciu nie mialem takiego strachu
Opel astra II 1.6 – 200km/h cos dziwnie zaczelo stukać
Skoda superb 1.9 TDI -220km/h – powyzej odciecie zaplonu
I moja miłość Xed 6 v6 – 210km/h -nie probowalem więcej
Fiat seicento 899 – 180km/h – czułem jak się podnosi do lotu ,w zyciu nie mialem takiego strachu
Opel astra II 1.6 – 200km/h cos dziwnie zaczelo stukać
Skoda superb 1.9 TDI -220km/h – powyzej odciecie zaplonu
I moja miłość Xed 6 v6 – 210km/h -nie probowalem więcej
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Moja M6 – 215km/h, dalej to juz tylko z wiatrem (a bylo pod wiatr – mierzone GPSami, dwoma)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Tubi napisał(a):1.9 TDI -220km/h – powyzej odciecie zaplonu
a jak to działa w dieslu? Bo ciekawym że hoho
Grzyby napisał(a):a jak to działa w dieslu? Bo ciekawym że hoho
Chyba chodziło o odcięcie pompy
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Któryś z samochodów, którymi jeździłem, miał równo z początkiem czerwonego pola odcięcie – działa jak w benzynie
w dzilu odciecie zpalonu dziala tak jakbysmy wcisneli gaz np na 4 tysiace obrotow w benzynce i utrzymywali taka predkosc obrotowa
przynamniej tak jest w trafiku 2,0 dci i vw t5 1,9 tdi – innych dizli nie katowalem a wiec niewiem jak jest w starszych konstrukcjach ale sadze ze bedzie to samo
przynamniej tak jest w trafiku 2,0 dci i vw t5 1,9 tdi – innych dizli nie katowalem a wiec niewiem jak jest w starszych konstrukcjach ale sadze ze bedzie to samo
- Od: 7 sie 2008, 11:39
- Posty: 503
- Skąd: Kutno
- Auto: Mazda 323F BA '96 1,5 STAG
Grzyby mial na mysli samozaplon dizlowy jak sadze, wiec niemozliwosc odciecia zaplonu, a conajwyzej brak wtrysku dodatkowego
Ja przesiadajac sie z benzyny w ktorej tak wlasnie mialem, wywalilem szeroko galy jak w dizlu mi pojechalo na czerwone prawie na koniec i sie wystraszylem W tym jednak wolalem ograniczenie
Globy napisał(a):ówno z początkiem czerwonego pola odcięcie
Ja przesiadajac sie z benzyny w ktorej tak wlasnie mialem, wywalilem szeroko galy jak w dizlu mi pojechalo na czerwone prawie na koniec i sie wystraszylem W tym jednak wolalem ograniczenie
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Mazda Mx-3 1.8 V6- 190km/h (z czterema osobami na pokładzie)
Mazda 323 1.3 99r- 170km/h (wiecej nie dało rady) ale troche z górki bylo
Mazda 323 1.3 99r- 170km/h (wiecej nie dało rady) ale troche z górki bylo
BYŁO V6 A ZOSTAŁO 1.3:)
- Od: 11 cze 2007, 18:12
- Posty: 52
- Skąd: Radom
- Auto: CX-5 SkyPassion
2.0 SkyActiv-G 160KM 6AT, kolor Jet Black
Była
323 BJ 1.3
Mx-3 1.8 K8 V6
Hej, hej, ale weźcie poprawkę na przekłamania licznika. Dokładniejsze pomiary robi gps, zwłaszcze lepszy żarminek. Mój dieselek wyciąga po autobahnie kole 180-185, jak producent daje, ale z górki, w Westfalii poleciałem dokładnie 200. Aha, metodą 'korekcji' celowych przekłamań licznika jest zmiana opon na wyższy profil. U mnie Mazda zaleca 55, ja letnie gumy mam 60tki i w tej konfiguracji licznik wskazuje wręcz wyśmienicie! Przy wzmiankowanych 200km/h zawyżał o góra 2km, czyli grubość żyletki. Zimowe gumy mają nominalny profil 55 i tutaj, przy szybkiej jeździe autostradowej widzę przekłamania, bo wskazówka zbyt często zbliża się do 190km/h, co jest kłamstwem, gps wskazuje dyszkę mniej.
- Od: 28 lip 2008, 23:26
- Posty: 22
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626Combi 2.0 DiTD 110KM r2001
Mi się ostatnio coś takiego udało na autostradzie. Było równe 235, ale nie udało się wtedy pstryknąć zdjęcia :
Toyota Corolla 1.8
Przekłamanie sprawdzane na GPSie na tych oponach (większych niż seryjne) to 3-4km/h. W corolkach jest tak, że przekłamuje o kilka kilometrów ale cały czas, tzn przy 100 przeklamuje o kilka km i przy 180 o tyle samo
Toyota Corolla 1.8
Przekłamanie sprawdzane na GPSie na tych oponach (większych niż seryjne) to 3-4km/h. W corolkach jest tak, że przekłamuje o kilka kilometrów ale cały czas, tzn przy 100 przeklamuje o kilka km i przy 180 o tyle samo
- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław
Smola napisał(a):Mazda 323 1.3 99r- 170km/h (wiecej nie dało rady) ale troche z górki bylo
Mi sie udalo 323 bj 1.3 98r dojsc do 180 z tym ze byla troche zapakowana
pozniej niezdazylem zdjecia zrobic
Speed napisał(a):Mi sie udalo 323 bj 1.3 98r dojsc do 180 z tym ze byla troche zapakowana
Dobrze wiedziec ze do tylu sie rozpedzi, bo szczeze mowiac z tymi silnikami te madzie nie nadaja sie na duze predkosci. Glosno jak ...
BYŁO V6 A ZOSTAŁO 1.3:)
- Od: 11 cze 2007, 18:12
- Posty: 52
- Skąd: Radom
- Auto: CX-5 SkyPassion
2.0 SkyActiv-G 160KM 6AT, kolor Jet Black
Była
323 BJ 1.3
Mx-3 1.8 K8 V6
odkopie troszke temat
323 ditd'99
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ktPfn-EMNwo&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ktPfn-EMNwo&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>
oczywiscie droga nie w polandzie...
323 ditd'99
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ktPfn-EMNwo&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ktPfn-EMNwo&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>
oczywiscie droga nie w polandzie...
Ostatnio edytowano 12 paź 2009, 09:44 przez Barthez, łącznie edytowano 1 raz
No proszę... prawie 215km/h. Papier mówi 185km/h.... git
P.S
Ty miałeś po remoncie pompy moja (bez remontu) 210km/h i więcej jechać nie chce.. i do tego buuuda 626. Oczywiście licznikowo...
P.S
Ty miałeś po remoncie pompy moja (bez remontu) 210km/h i więcej jechać nie chce.. i do tego buuuda 626. Oczywiście licznikowo...
Nareszcie sprawdziłem
Licznikowo na fabrycznym rozmiarze kół 185/R14 "słynne" Z5 w budzie 323C BA pojedzie te 190km/h w co niechciało mi się wcześniej wierzyć , ale Panowie..... przynajmniej u mnie od ok. 175 trwa to wieki...... więc co to za przyjemność jechać kilometrami, dusić gaz i tylko zerkać na wskazówkę, czy przesunęła się jeszcze te parę km, albo wypatrywać jakiejś góreczki, która pomogłaby osiągnąć taki wynik
Licznikowo na fabrycznym rozmiarze kół 185/R14 "słynne" Z5 w budzie 323C BA pojedzie te 190km/h w co niechciało mi się wcześniej wierzyć , ale Panowie..... przynajmniej u mnie od ok. 175 trwa to wieki...... więc co to za przyjemność jechać kilometrami, dusić gaz i tylko zerkać na wskazówkę, czy przesunęła się jeszcze te parę km, albo wypatrywać jakiejś góreczki, która pomogłaby osiągnąć taki wynik
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 54 gości