Strona 1 z 2

Kupno Mazdy z dużym przebiegiem

PostNapisane: 16 kwi 2007, 21:25
przez Rekin
Elo , słuchajcie planuje i szukam mazdy 626 IV z LPG i zastanawiam się po bliższym rozejrzeniu sie po ofertach że wiele tych mazd ma sporo powyżej 200Tyś przebiegu i tu nasuwa mi się pytanie czy warto zakupić auto z przebiegiem np. 260 tyś czy jest jakaś granica której należy się trzymać liczę na wasze doświadczenie i odp . :D

Temat Edit by Adaś:)

PostNapisane: 16 kwi 2007, 21:32
przez nemi
Rekin napisał(a):czy warto zakupić auto z przebiegiem np. 260 tyś

nie

PostNapisane: 16 kwi 2007, 21:33
przez GofNet
     Pewnego słonecznego dnia w ubiegłym tygodniu usiedliśmy z kuzynem i rozpoczeliśmy polemikę na temat zakupu pojazdu i jego przebiegu. Gaworzyliśmy o różnych aspektach i doszliśmy do rozsądnego konsensusu. Lepiej kupić piętnastoletnią Mazdę GE w bardzo dobrym stanie technicznym i optycznym z przebiegiem 250kkm, niżli taką, co ma nakręcone 150kkm a faktycznie przejechała 450kkm. Myślę, że nie wymaga to dodatkowego komentarza...

     Dodam, iż handlarz nie cofa licznika do 250kkm, bo to i tak za wysoki pułap. Oni jak lecą, to poniżej 200kkm a niekiedy 150kkm. Obawiają się, iż auta z przebiegiem powyżej 250kkm nikt nie kupi, skoro słyszy się, że te z przebiegiem 150kkm potrafią już padać. Nic dziwnego, skoro faktycznie mają trzy razy więcej nastukane...

Pozdrawiam
..::GofNet::..

PostNapisane: 16 kwi 2007, 21:53
przez waldii
ja mam 260kkm i wsio oki

PostNapisane: 16 kwi 2007, 22:22
przez GofNet
Bo przebieg zapewne realny a nie x 2...

<czytaj> Porównanie ilości benzynowych Mazd 626 z Oplami Vectra pod kątem dużych przebiegów

Pozdrawiam
..::GofNet::..

Ja mam przejechane 360 tys i śmigam na LPG.

PostNapisane: 18 kwi 2007, 12:01
przez Sebastian
Auto jeździ a jedyne co się robi to części eksploatacyjne.

Czy warto kupic mazde 626 z dużym przebiegiem?

PostNapisane: 6 cze 2007, 15:18
przez krzysiekpz
chcialbym kupic Mazde 626 z Niemiec, jednak odstrasza mnie przebieg ok 180tys. km Czy moze mi ktos powiedziec cos na temat tych silników czy sa awaryjne, ile mniej wiecej wytrzymuja bez wiekszej naprawy. Ewentualnie czego moge sie spodziewac po samochodzie z takim przebiegiem w najblizszym czasie.
Dzieki
mamy juz taki temat.Adaś

PostNapisane: 6 cze 2007, 15:51
przez Grzyby
krzysiekpz napisał(a):chcialbym kupic Mazde 626 z Niemiec, jednak odstrasza mnie przebieg ok 180tys.

model?
rocznik?
Pb?
Diesel?

chyba to istotne dla odpowiedzi na twoje pytanie ....
chociaż – co to za przebieg? Raczej niewielki :)

PostNapisane: 6 cze 2007, 15:58
przez krzysiekpz
rocznik 2000 maj, benzyna, bylo napisane w temacie jednak przeklejono mnie tutaj:) silnik 2.0 136 KM.

PostNapisane: 6 cze 2007, 16:00
przez Adaś
krzysiekpz napisał(a):rocznik 2000

~25tys rocznie to nie dużo jak na Niemców. Ja tyle rocznie robie w 85% po mieście:)

PostNapisane: 6 cze 2007, 16:28
przez krzysiekpz
ale powiedzcie mi cos o tym silniku, czy jest niezawodny? co sie w nim najczesciej psuje i z czym musze sie liczyc kupujac ten samochod z takim przebiegiem. co bedzie w niedalekiej przyszlosci do wymainy i jaki mniej wiecej koszt.

PostNapisane: 6 cze 2007, 16:29
przez Grzyby
krzysiekpz napisał(a):Czy moze mi ktos powiedziec cos na temat tych silników czy sa awaryjne, ile mniej wiecej wytrzymuja bez wiekszej naprawy

zajrzyj tutaj http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=18272 – opinie o modelu GF (bo o taki pytasz)

Myślę, że przy normalnej eksploatacji można śmiało założyć przebieg 300kkm bez poważniejszych potknięć.
Pytanie tylko, w jakim stanie są aktualnie pierścienie olejowe (jeśli ta przypadłość występuje to z reguły właśnie przy przebiegu ok. 180kkm). Chociaż nie kojarzę takiego przypadku w modelu 136 KM – raczej w 116KM występowały.


krzysiekpz napisał(a):Ewentualnie czego moge sie spodziewac po samochodzie z takim przebiegiem w najblizszym czasie.

wymiany rozrządu – już :)

Kupno Mazdy z przebiegiem wiekszym niz 200 tys

PostNapisane: 7 sie 2007, 15:42
przez Gość
Witam mam zamiar kupic mazde Xedos z 95 roku z przebiegiem 234800 i chcialem sie dowiedziec jak sie trzymaja silniki w tych samochodach i czy oplaca sie taka kupowac ?

PostNapisane: 7 sie 2007, 15:53
przez Grzyby
DieZel napisał(a):Xedos z 95 roku z przebiegiem 234800


jeżeli to przebieg oryginalny to bez żadnych obaw możesz kupić.
Jeżeli tak nie jest to kwestią zasadniczą jest – o ile jest przekręcony?

Silnik 1,6 to trwała i na pewno bardziej niezawodna jednostka niż 2.0 V6.
Poszukaj troszkę na forum – są tutaj tematy z poradami co sprawdzać podczas zakupu, na co zwracać uwagę.
Poczytaj sobie również temat z opiniami o tym modelu (jest w 6/626 jako jeden z przyklejonych).

Czy się opłaca – to czysto irracjonalne pytanie.
Zarobić na takim samochodzie nie zarobisz – pytanie tylko ile będzie cię kosztował w eksploatacji.
Kupienie pojazdu w marnym stanie to ciągłe dokładanie do niego (to zresztą się sprawdza w każdej marce)

PostNapisane: 7 sie 2007, 15:57
przez ravo
DieZel napisał(a):z przebiegiem 234800 i chcialem sie dowiedziec jak sie trzymaja silniki w tych samochodach i

to nie fiat :P ten przebieg jesli oryginalny to jak najbardziej jest ok :)


DieZel napisał(a):i czy oplaca sie taka kupowac ?

mhm zalezy od stanu i ceny :P

PostNapisane: 7 sie 2007, 17:04
przez nemi
Ja kupiłem, bo wierzyłem, że to nie Fiat (miałem wcześniej :]). I niestety trochę się zawiodłem. Może nie tyle awariami, co koniecznością wymiany różnych części eksploatacyjnych, bo właśnie kończą swój żywot, a w Mazdzie są bardzo drogie (sprzęgło, amortyzatory, elektryka ma już sporo za sobą itd.). Masz szanse trafić na auto, w którym wszystko jest jeszcze oryginalne (tak jak było to u mnie), a co za tym idzie wszystkie wymiany mogą spaść na Ciebie – wg mojej oceny żywotność części Mazdy to ok. 250-280.000 km, a potem już niestety na kolejne 250.000 trzeba zainwestować kupę siana.

PostNapisane: 7 sie 2007, 23:12
przez zombi82
mili panstwo po co zastanawiac sie czy warto czy nie z takim przebiegiem, co to jest 180tys na 7letnie auto albo 200tys na 12letnie co wy myslicie ze auto caly czas stoi i tylko w sloneczna niedziele do kosciola koles nim jezdzi <glupek2> przebiegi w 90%jak nie wiecej zawsze sa krecone jak nie przez obecnego wlasciciela to przez wczesniejszego i tego sie nie zmieni i to nie tylko w naszym kraju na zachodzie tez tak jest dlatego nie warto sugerowac sie przebiegiem i z tego powodu nie kupic fajnej fury bo ma ponad 200 tys.
Nastepne pyt. czy silnik jest awaryjny itp.wszystko zalezy od wlasciciela jak dbal o auto jak kupisz od jakiegos palanta co mial gdzies takie czynnosci jak wymiana oleju itp. <killer> to zebym nie wiem co za niezawodna jednostka to i tak bedziesz do niej dokladal
no to tyle na dzis :) Dziekuje :D

PostNapisane: 8 sie 2007, 18:18
przez BratCukierka
Ja kupiłem Mazdę 323 Bg '91 1,3 z przebiegiem 260.000km i ani chwili tego nie żałowałem ani nie żałuję :) autko jest nie zawodne i bardzo przyjemnie przyspiesza (co potwierdziło zwycięstwo w Toruniu na TuneBall 2007 w wyścigach na 1/4 mili w swojej klasie – mimo opon 195/50 R15 które wielu uważa za zbyt szerokie :P ) Nie patrz na przebieg autka ważny jest jego stan! Lepiej kupić z oryginalnym (dużym) przebiegiem niż z kręconym :)

kupuję mazdę 626

PostNapisane: 6 paź 2007, 19:52
przez Gość
Witam wszystkich.

już od paru miesięcy szukam dla siebie autka – Mazdy 626. Dziś znalazłem, nawet oglądałem i umówiłem się na przegląd. Jest to rocznik 1999 2.0 diesel. Jak na oko stan bardzo dobry, w środku zadbany. Auto jest sprowadzone z Holandii. Niestety mam wątpliwości co do przebiegu auta – 167 tyś. Nie mam podstaw podejrzewać, że nie jest oryginalny aczkolwiek martwię się że to za dużo. :( Nie wiem ile jeszcze będzie można nią pojeździć. Nie będę mógł sobie pozwolić na wymianę auta np. po 5 latach.
Proszę o opinię. Czy ładować się w auto z takim przebiegiem?

Pozdrawiam.

PostNapisane: 6 paź 2007, 20:02
przez Hazu
Jeden z najgorszych najbardziej problemowych modeli mazdy.
Dobrze go sprawdź zanim kupisz.
A poza tym jest specjalny dział do takich pytań.