Przekładki silników – dyskusja.

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez mlody1921 » 16 cze 2006, 19:58

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1207102

co wy na to i czy to bedzie ladnie smigac taki swapik
Ostatnio edytowano 18 cze 2006, 13:38 przez mlody1921, łącznie edytowano 1 raz
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez siwy_dymek » 16 cze 2006, 20:24

hmm, jak chcesz kupic na czesci to spoko, jak jezdzic tym to bym sie bal!
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2006, 17:29
Posty: 608

Postprzez GofNet » 16 cze 2006, 21:56

A że tak spytam: Jakim cudem "to" ma 103kW? 107KM, to się zgodzę, ale 103kW, to nawet 1.8 DOHC nie ma <jelen>. Ten samochód ma tyle przebiegu, co na liczniku :). Ja nawet za takie pieniądze i tak bym sobie odpuścił...
... No chyba, że dla "dodatków" takich, jak tylne zawieszenie, tylne blachy tapicera, wnętrze, itp. Choć przy takim przebiegu i tak pewnie wewnątrz nie wygląda lepiej...

Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez KOCIHOTEL » 16 cze 2006, 22:33

DOHC do 1991 miały 103kw=140KM.Nie miały kata sondy lambda i nie spełniały euro 1 na100%.Moja w briefie i wszystkich dokumentach ma 103 kw i silnik DOHC taki jak na zdjęciu w mx-3
zdjęcia mojej byłej kocicy: http://grono.net/pub/u/kocihotel/
Początkujący
 
Od: 10 kwi 2006, 21:12
Posty: 28
Skąd: Legionowo
Auto: corolla e 11 3d 2.0d 72PS

Postprzez mlody1921 » 16 cze 2006, 23:05

niezeby jezdzic nie zeby kupic ale widze ze swapa mozna zrobic ciekawe jak by to sie sprawowalo i jak z skrzynia i innymi rzeczami
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez GofNet » 16 cze 2006, 23:43

KOCIHOTEL napisał(a):DOHC do 1991 miały 103kw=140KM
Ale 1.8 a w ofercie jest 1.6! Mijam się z prawdą, czy tak właśnie jest?
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez siwy_dymek » 16 cze 2006, 23:46

GofNet ale mi sie tez wydaje ze tam dekiel silnika jest z 1.8 takiego jak w BG, B6 chyba inaczej wyglada -ma srebrna pokrywe i bez tych pokarbowan?
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2006, 17:29
Posty: 608

Postprzez mlody1921 » 18 cze 2006, 13:37

no tak to jest na bank mi sie wydaje 1,8 16v czyli :D widac da sie go tam wcisnac :D a jak da sie 1,8 16v to i 1,8 tyrbo :]
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez mlody1921 » 19 cze 2006, 01:16

jak myslicie
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez 83KAFI83 » 19 cze 2006, 01:17

no przeciesz to na Bank bedzie slinik od BG 128 km ja ma idetyczny ale 140km GT :]
nastał zwrotny punkt akcji
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2006, 06:28
Posty: 256
Skąd: Gliwice
Auto: mazda 626 1,8 16v 93

Postprzez nero » 19 cze 2006, 11:39

dokladnie to jest silnik wlasnie od BG o pojemnosci 1.8 (128 lub w co watpie 140 KM). I z tego co wiem silnik taki mozna wlozyc do mx-a gdyz silniki B6 i ten 1.8 sa bardzo podobne. Kiedys na jakims forum w stanach widzialem fotki jak wsadzali tego 1.8 i jesli dobrze zrozumialem to skrzynia po 94 roku pasuje do tego silnika i nie trzeba nic przerabiac. Teraz tylko pytanie jak z reszta osprzetu bo nie pamietam czy byla tam jakas notka na ten temat – trzeba by poszukac.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2004, 21:48
Posty: 193
Skąd: Łódź
Auto: Mazda MX-3 1.6 16V

Postprzez 83KAFI83 » 19 cze 2006, 14:54

no ja jestem tez ciekaw hehehe kurde ale 128 będzie na pewno ja ma 2 sliniki GT jeden to 128 do której budę szukam oraz 140 km gdzie tez budy za ciekawej nie mam ale ciekawy jestem tak jak nero co z resztą osprzętu bo jakieś przeróbki musiały być ;]
nastał zwrotny punkt akcji
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2006, 06:28
Posty: 256
Skąd: Gliwice
Auto: mazda 626 1,8 16v 93

Postprzez pinky » 19 cze 2006, 15:23

2 sliniki GT jeden to 128 do której budę szukam oraz 140 km

Moja w briefie i wszystkich dokumentach ma 103 kw i silnik DOHC


Ja wam powiem jedno, hamownia prawdę wam powie. Silniki maja po 12-16 lat i raczej ciężko będzie żeby trzymaly seryjne parametry. Moja straciła 6KM przez 14lat, ile wasze sprawdzcie sami, ale jak ktos kupuje BP DOHC to raczej nie do spokojnej jazdy po mieście.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez 83KAFI83 » 19 cze 2006, 16:43

jaki ty masz 128 i 6 km ci ubyło hehehehe :]
nastał zwrotny punkt akcji
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2006, 06:28
Posty: 256
Skąd: Gliwice
Auto: mazda 626 1,8 16v 93

Postprzez pinky » 19 cze 2006, 17:40

128 było jest 122

Obrazek
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez 83KAFI83 » 19 cze 2006, 19:11

uuuuuuuu bardzo smutne :(
nastał zwrotny punkt akcji
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2006, 06:28
Posty: 256
Skąd: Gliwice
Auto: mazda 626 1,8 16v 93

Postprzez pinky » 20 cze 2006, 12:24

Cóż zrobic, trzeba jeździć. Mogę się tylko pocieszyc solidnością wykonania silnika. Jestem ciekaw ile maja wasze BP??
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez GofNet » 20 cze 2006, 18:26

Witam

Heh na www.mobile.de jest 323F BG GT bodaj z 1990 roku o mocy chyba 128KM i z oryginalnym przebiegiem 421kkm! Co Wy na to?

Pozdrawiam
..::GofNet::.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez mlody1921 » 21 cze 2006, 00:39

ja mialem kiedys zdjecia jak wkladali 1,8 16v turbo i byl podobny ino z napiskiem turbo i byla susarka wiec moze tez spasi ;> :D
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Grześ1mazda » 22 cze 2006, 01:39

Hej:) Ja z takim małum ZaPytaniem:) Posiadam Mazde 323f 91r 1,6 16V:) I Kupiłłem mazde 323 BG z silniczkiem 1,8 16V Dohc Kat.:) I moje pytanko Brzmi CZy Są JAkies Przoblemy jeśli chodzi o przekładke Silniczka Wraz z Skrzynią i osprzetem:) Prosze o Odpowiedz :)
Początkujący
 
Od: 5 cze 2006, 00:03
Posty: 20
Skąd: kraków
Auto: Mazda 323f 90r 1,8 16V GT :D

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Moto