Postanowiłem założyć tu konto i wątek, ponieważ powoli kończą mi się pomysły
Być może ktoś z Was ma namiar na osobę / serwis w okolicach Krakowa, który zna się na rzeczy i mógłby pomóc. Chyba , że ktoś z Was miał podobną sytuację albo ma pomysł jak z tego wyjść, to bardzo chętnie przyjmę radę
Oto jak w dużym skrócie wygląda sytuacja:
Auto jest po zakończonym serwisie uszczelki pod głowicą (nie w ASO). Oczywiście był rozłożony praktycznie cały silnik, przy okazji naprawione kilka innych rzeczy, które to mogły spowodować awarie uszczelki.
Po zakończonej naprawie serwis wymienił olej i zaczęły się testy auta. Auto jeździ właściwie normalnie, jednak co jakiś czas (na początku głównie na autostradzie lub podjazdach, ale coraz częściej w losowych sytuacjach) wyskakuje komunikat: AWARIA SYSTEMU POJAZDU.
Serwis, który zajmował się naprawą, zgodnie z wytycznymi wymieniał po kolej: zawory, uszczelki, na końcu pompę olejową i nie dało to nic... Komunikat pojawia się cały czas i wydaje mi się, że auto wchodzi w lekki tryb serwisowy (nie taki, że odcina praktycznie całą moc, ale jest odczuwalne osłabienie mocy).
Serwis, który zajmował się naprawą twierdzi, że wg nich na testach jest wszystko w porządku i polecili mi wizytę w ASO, żeby zdiagnozowali problem. ASO (byłem w 2) oprócz czynności, które zostały już wykonane nie ma za bardzo pomysłu co zrobić i odsyła do poprzedniego serwisu
Mi wydaje się (chociaż ja się na tym nie znam.), ze po dość sporych ingerencjach należy pobawić się oprogramowaniem i ustawieniami parametrów (lub resetem oprogramowania), ale w ASO mi nie pomogli. W związku z tym może ktoś z Was ma pomysł co z tym dalej robić?
Może znacie kogoś lub jakiś serwis, do którego mógłbym podjechać z tym problemem?
Będę wdzięczny za pomoc.