Załączam jako ciekawostkę wpis na temat silników Skyactiv G, jakoby były jednym z największych niewypałów ostatnich lat i technologią, która się nie przyjęła.
Opublikowane w najnowszym numerze motoru.
Ciekawe, że ten "niewypał" nadal jest dostępny na rynku, a większość "wypałów" w tej klasie już nie ma, albo niedługo nie będzie. Fakt, że klasa średnia powoli umiera, ale myślę, że 3 liftingi o czymś świadczą i samochód nadal wygląda bardzo świeżo, choć technicznie ma swoje lata.
Uważam że gdyby miał być niewypałem albo nie przyjąć się to by po kilku latach produkcji zniknął z oferty, a tu już 11 rok leci
Skyactiv-G podsumowany w prasie
Strona 1 z 1
powiem tak. jak dla mnie zenujace i mega nieobiektywne. za takie klamstwa powinno sie takie czasopisma banowac i nigdy wiecej nie kupowac.
ja motoru nigdy w zyciu za ten artykul juz nie kupie.
nie nawidze klamstw i nie przepuszcze tego.
motor skyactive g jest jednym z najlepszych w historii motoryzacji. cos jak hondowskie k20. silniki w prosty sposob dobijaja w wolnossaku do 220koni z 2 litrow pojemnosci ( https://disi-tune.pl/ )
przy tym sa mega zywotne, osprzet sie nie psuje, nie biora oleju, dosc malo pala. praktycznie silnik bez wiekszych wad.to ze mowa o malej elastycznosci to tylko i wylacznie wina dlugich biegow. wystarczy redukowac je by elastycznosc wrocila. no i moze wagi bo wolnossace 2,0 nie jest odpowiednim silnikiem dla coraz ciezszej klasy d. tutaj minimum powinno byc wolnossace 2,5 r4
zeby nie byc goloslownym:
Mazda 3 2.0 benzyna 150KM skyactive g
100-140/6bieg .. .... / 20,28s (manual)
100-140/3bieg .. .... / 7,67s (manual)
Skoda Kodiaq Sportline 2.0 TDI 190KM DSG 4x4
100-140/ 8,60s / 7,65s (czas liczony z reakcja skrzyni na zredukowanie biegu / czas liczony bez reakcji skrzyni)
skoda superb kombi dsg tdi 150KM
100-140/ 8,87s / 8,10s (czas liczony z reakcja skrzyni na zredukowanie biegu / czas liczony bez reakcji skrzyni)
lexus ES 2,5 hybrid 218KM
100-140/ 7,57s / 6,90s (czas liczony z reakcja skrzyni na zredukowanie biegu / czas liczony bez reakcji skrzyni)
(linki jakby co na stronie http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 796&st=140)
jak widac czas na odpowiednim biegu nie odbiega nawet mocniejszym autom z automatycznie redukujacym biegi automatem.
takze jak dla mnie pisala to jakas porabana blondyna nie umiejaca jezdzic a ja motoru w zyciu juz nie kupie skoro takie osoby tam pisza artykuly.
jest tyle silnikow z wadami, czytaj na prawde padajace nagminnie silniki przed 200tys km, o ktorych mozna pisac... ze na pewno na tej stronie nie bylo miejsca na ten silnik Mazdy. nieuczciwy i krzywdzacy artykul pisany pewnie na zamowienie kogos.
ja motoru nigdy w zyciu za ten artykul juz nie kupie.
nie nawidze klamstw i nie przepuszcze tego.
motor skyactive g jest jednym z najlepszych w historii motoryzacji. cos jak hondowskie k20. silniki w prosty sposob dobijaja w wolnossaku do 220koni z 2 litrow pojemnosci ( https://disi-tune.pl/ )
przy tym sa mega zywotne, osprzet sie nie psuje, nie biora oleju, dosc malo pala. praktycznie silnik bez wiekszych wad.to ze mowa o malej elastycznosci to tylko i wylacznie wina dlugich biegow. wystarczy redukowac je by elastycznosc wrocila. no i moze wagi bo wolnossace 2,0 nie jest odpowiednim silnikiem dla coraz ciezszej klasy d. tutaj minimum powinno byc wolnossace 2,5 r4
zeby nie byc goloslownym:
Mazda 3 2.0 benzyna 150KM skyactive g
100-140/6bieg .. .... / 20,28s (manual)
100-140/3bieg .. .... / 7,67s (manual)
Skoda Kodiaq Sportline 2.0 TDI 190KM DSG 4x4
100-140/ 8,60s / 7,65s (czas liczony z reakcja skrzyni na zredukowanie biegu / czas liczony bez reakcji skrzyni)
skoda superb kombi dsg tdi 150KM
100-140/ 8,87s / 8,10s (czas liczony z reakcja skrzyni na zredukowanie biegu / czas liczony bez reakcji skrzyni)
lexus ES 2,5 hybrid 218KM
100-140/ 7,57s / 6,90s (czas liczony z reakcja skrzyni na zredukowanie biegu / czas liczony bez reakcji skrzyni)
(linki jakby co na stronie http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 796&st=140)
jak widac czas na odpowiednim biegu nie odbiega nawet mocniejszym autom z automatycznie redukujacym biegi automatem.
takze jak dla mnie pisala to jakas porabana blondyna nie umiejaca jezdzic a ja motoru w zyciu juz nie kupie skoro takie osoby tam pisza artykuly.
jest tyle silnikow z wadami, czytaj na prawde padajace nagminnie silniki przed 200tys km, o ktorych mozna pisac... ze na pewno na tej stronie nie bylo miejsca na ten silnik Mazdy. nieuczciwy i krzywdzacy artykul pisany pewnie na zamowienie kogos.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Niestety ale takie art. nie mają nic wspólnego z rzeczywistością.
Opierają się tylko i wyłącznie na $$$ i to tyle. Promowane są określone
silniki/auta które mają się sprzedać wg. zasady
długo powtarzajmy że coś jest doskonałe to się takie stanie.
Opierają się tylko i wyłącznie na $$$ i to tyle. Promowane są określone
silniki/auta które mają się sprzedać wg. zasady
długo powtarzajmy że coś jest doskonałe to się takie stanie.
Jest taki kanał na YT "I Do Cars" gdzie chłop rozbiera padnięte silniki. Ostatnio miał na tapecie Sky-G 2.0 i Ecoboost 1.0.
Pierwszego nie mógł znaleźć, bo się nie psują i zwyczajnie ich nie ma na rynku wtórnym. Drugiego nie mógł kupić, bo jest na nie taki popyt, że schodzą na pniu – dostał po znajomości.
Na ostatnich wakacjach jeździłem przez 2 tygodnie taką pierdziawką 1.0T, i o ile jedzie to w miarę fajnie od 2500rpm, to tych obrotów jest padaka nawet na 2 biegu – miałem problemy z leżącymi policjantami pod górkę. No i spalanie to tak średnio EKO. Wolę diesla
Pierwszego nie mógł znaleźć, bo się nie psują i zwyczajnie ich nie ma na rynku wtórnym. Drugiego nie mógł kupić, bo jest na nie taki popyt, że schodzą na pniu – dostał po znajomości.
Na ostatnich wakacjach jeździłem przez 2 tygodnie taką pierdziawką 1.0T, i o ile jedzie to w miarę fajnie od 2500rpm, to tych obrotów jest padaka nawet na 2 biegu – miałem problemy z leżącymi policjantami pod górkę. No i spalanie to tak średnio EKO. Wolę diesla
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości