Głośność Madzi jest dla mnie (emeryta nota bene) tak wkurzająca że będę się jej pozbywał póki jest jeszcze na gwarancji.
Ale co kupić aby nie wpaść z deszczu pod rynnę


www.mazdaspeed.pl
esem napisał(a):Edit: a może trzeba uciekać od kompaktówI wrócić do segmentu "D".
esem napisał(a):Nie wiem czy na "motorozmowy" ktoś zagląda.
esem napisał(a):Nie wiem czy na "motorozmowy" ktoś zagląda.
esem napisał(a):Nie wiem czy na "motorozmowy" ktoś zagląda.
Jestem za stary i nie dysponuję garażem aby bawić się jak @KritikJestem pełen podziwu i chętnie bym rozważył zlecenie wygłuszenia profesjonaliście.
Edit: a może trzeba uciekać od kompaktówI wrócić do segmentu "D".
Kritik napisał(a):Jezeli to ma byc zastepca M3 BM/BN to ja bym paczył w stronę Focusa.
corky1 napisał(a):Kritik napisał(a):Jezeli to ma byc zastepca M3 BM/BN to ja bym paczył w stronę Focusa.
Przed zakupem BP testowałem Focusa. Co mi się spodobało: 1. wydawał się dobrze wyciszony 2. sposób prowadzenia, 3. całkiem sporo miejsca na nogi na tylnej kanapie, 4. cena ok jak na dzisiejsze standardy (przy uwzględnieniu rabatów).
Natomiast co mnie osobiście nie przekonało: 1. przede wszystkim silnik 3 cylindrowy 1.5 (głównie brzmienie, ale podobno ma jakieś problemy – piszą o tym na forum Forda), 2. jakość materiałów i spasowanie.
Ale jak to mówią, jeden woli ogórki, a drugi ogrodnika córki
RobertPi napisał(a):Wiele silników roku po latach okazywało się złomem więc tu bym się nie sugerował. Mazda nigdy takiego nie miała a generalnie silniki benzynowe raczej nie do zajechania.
Ecoboost 1.0 to takie 1.4 VAG – wiele problemów i marna trwałość.
Nadwozie Focusa na pewno lepiej wykorzystuje przestrzeń. Wyciszenie według mnie na podobnym poziomie ale każdy słyszy inaczej więc trzeba się przejechać. Jakość materiałów według mnie gorsza i większa podatność na zużycie podobnie jak w Renault.
Realna utrata wartości w stosunku do Mazdy kosmiczna. Wiele akcji promocyjnych dodatkowo obniża wartość aut na rynku wtórnym.
KrzyzakMitsu napisał(a):Najlepsze co możesz zrobić to pojechać do kilkunastu salonów różnych producentów na jazdy próbne.
Zrobiłem tak, gdy kupowałem auto – omijając tylko (ze względu na brzydotę) salony toyoty, hondy i wszystkich francuskich a tak to niema wszystkie dostępne w Trójmieście i okolicach – można być naprawdę bardzo zaskoczonym co daje frajdę z jazdy i co może się podobać.
Dzięki tej akcji wyleczyłem się z mazdy 2 i 3, innymi nie jeździłem. To były ogromne rozczarowania...
Kritik napisał(a):Ale teraz jest chyba 1.3 TCE, niby lepszy, ale tutaj nic nie powiem, nie testowałem.
nemi napisał(a):Kritik napisał(a):Ale teraz jest chyba 1.3 TCE, niby lepszy, ale tutaj nic nie powiem, nie testowałem.
Silnik ma świetną dynamikę, bardzo lubię nim jeździć. Naprawdę bardzo przyjemnie się jedzie. Niestety spalanie +0,7-1 litr większę od TSI o podobnej mocy. Przy wyższych – autostradowych – prędkościach też jest głośniejszy, chociaż mam przednią szybę akustyczną.
Ja osobiście Megane bym nie kupił drugi raz patrząc z perspektywy przejechanych 21.000 km. Za dużo to auto ma niedoróbek, zbyt krótkie fotele, mniej miejsca na nogi w porównaniu z konkurencją, mnie irytuje twardy plastik przy kolanie kierowcy – w długiej trasie po prostu boli mnie przez to noga. Do tego organizacja wnętrza jest koszmarna – maleńkie miejsca na kubki, maleńkie kieszenie w drzwiach – szczególnie z tyłu. Nie jest to zły samochód patrząc na wydane pieniądze, ale niestety potrafię wymienić całkiem pokaźną listę rzeczy irytujących. No i przez okres gwarancji (5 lat) z całą pewnością zagoszczę w serwisie parę razy niestety. Byłem z dwiema rzeczami, muszę pojechać z kolejnymi dwiema, więc na trochę ponad 20.000 km trudno to uznać za sukces. Dostałem to, za co zapłaciłem
.
Ja bym przetestował Focusa po moich bardzo dobrych doświadczeniach z marką. W przypadku braku uprzedzeń do grupy VAG, również udałbym się do ich salonów. Ja stawiam funkcjonalność i ciszę na pierwszym miejscu [z uwagi na sposób użytkownia – sporo długich tras] i można to u nich znaleźć nawet w kompakcie, trzeba przełknąć jakoś dizajn zewnętrzny
Kritik napisał(a):a przestań z tymi 1.4 TSI
zgadzam sie ze pierwsze roczniki mieli problemy, ale teraz to jest dobry, szybki, oszczędny silnik
na firmie memy dużo aut z VAG 1.4, za 3 lat zrobione od 120 do prawie 300 tys, i żaden nie zepsuł się.
jeżeli mówimy o nowych autach, to ja bym się TSI nie bal.
a to jak jedzie 1.4 TSI Octavia, z 150hp, juz pisalem wiele razy
hahaha – też to zauważyłem – nie wiem po co on jestKritik napisał(a):ktoś z was używa podłokietnik w M3?
wygląd zewnętrzny też obleśny mają a i środek faktycznie dziwaczny – mój siostrzeniec ma tego parcha co wygląda jakby go upośledzony 3 latek projektował mając do dyspozycji tylko plastelinę – model CHR...Kritik napisał(a):w Toyocie tez nie bylem, przez ich brzydkie srodki
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości