Strona 1 z 1
Forscan- licencja

Napisane:
30 mar 2020, 09:14
przez aRb
Jak w temacie – Jak zdobyć licencję na Forscan-a ? Miałem na dwa miesiące.
Re: Forscan- licencja

Napisane:
6 kwi 2020, 22:05
przez rafik85
Wejść na stronę i się zarejestrować

Napisane:
7 kwi 2020, 05:22
przez aRb
[q4uote="rafik85"]Wejść na stronę i się zarejestrować[/quote]
Ale już to zrobiłem i po dwóch miesiącach licencja wygasła .

Napisane:
14 kwi 2020, 10:19
przez darrecki
aRb napisał(a):Ale już to zrobiłem i po dwóch miesiącach licencja wygasła .
Bo tak to działa. Albo masz darmową, co trzeba co miesiąc czy tam 2 odnawiać, albo kupujesz dłuższą.
Nam amatorom ten krótki okres powinien wystarczyć z nawiązką

Napisane:
14 kwi 2020, 13:54
przez aRb
Jeżeli można odnawiać to Ok.
Re: Forscan- licencja

Napisane:
6 cze 2020, 10:03
przez aRb
No i pojawił się problem , możne wiecie jak z tego wybrnąć. Sorry ale nie obróciłem zdjęcia.

Napisane:
6 cze 2020, 10:09
przez Mr_Bartek
Odinstaluj i zainstaluj najnowszą wersję. A jeśli ta była najnowsza, to drugą najnowszą.
Re: Forscan- licencja

Napisane:
7 cze 2020, 21:15
przez aRb
Czy Forscan 2.3.33 współpracuje z Windows 10 , bo to może jest problemem ?
Albo która wersja działa z Windowsem 10 ?

Napisane:
9 cze 2020, 00:03
przez darrecki
Nigdy nie miałem problemu z Forscanem na Windows 10, ostatnia wersja też działa poprawnie.
Re: Forscan- licencja

Napisane:
9 cze 2020, 07:11
przez aRb
Coś musi być nie tak , bo jak chciałem ustawić zgodność to brak Windows 10 może to jest problem ? Może dlatego nie działa

Napisane:
9 cze 2020, 08:27
przez Mr_Bartek
Za dużo mieszasz. Nie da się ustawić kompatybilności wstecznej w trybie zgodności z Windows 10 na Windows 10. Odznaczenie tej opcji oznacza uruchomienie w trybie Windows 10. Jeśli po odinstalowaniu i zainstalowaniu nadal nie działa to problem moim zdaniem leży poza samą aplikacją.
Re: Forscan- licencja

Napisane:
9 cze 2020, 08:59
przez aRb
Może masz rację z tym mieszaniem , jestem laikiem w tych sprawch i dlatego wrzuciłem wszystko co się wyświetla i moje domysły w celu eliminacji problemu.Więc jaka jest ostateczna diagnoza ? Nie ruszać trybu zgodności , odinstalować program ( ponownie zainstalować) czy jeszcze coś innego ?

Napisane:
9 cze 2020, 09:10
przez Mr_Bartek
Zacznij od rzeczy najprostszych i najszybszych. Odinstalować i zainstalować.

Napisane:
11 cze 2020, 13:01
przez aRb
Dziękuję za sugestie – pomogło ponowne zainstalowanie , myślałem że stracę licencję ale nie.