Strona 1 z 1

Test łosia – BN vs BP

PostNapisane: 18 lut 2020, 21:46
przez Adrian200
Nie macie wrażenie po filmiku , że starsza generacja dużo lepiej poradziła sobie z testem łosia, slalomem itd. ?
Ewidentnie widać , że BN radzi sobie lepiej w większych prędkościach . Kwestia opon czy raczej tego "liftu " ?

BP 2019
https://www.youtube.com/watch?v=wKoiO5EeCZY


BN2017
https://www.youtube.com/watch?v=uDe0ZpPiy6E

PostNapisane: 18 lut 2020, 22:37
przez child
Dla mnie wygląda to bardzo podobnie dla obu generacji.

Re: 3BN vs 3BP

PostNapisane: 18 lut 2020, 22:39
przez RobertPi
Szkoda, że nie ma takiego testu wersji BK. Podejrzewam, że wyszedłby jeszcze lepiej.

PostNapisane: 18 lut 2020, 22:40
przez child
BK by wyszedł lepiej, bo miała wyraźnie twardsze zawieszenie. Za to przejazd po dziurach by jej wyszedł gorzej :D

PostNapisane: 18 lut 2020, 23:09
przez zbiorzec
Raczej kwestia tylnego zawieszenia.

Re: Test łosia – BN vs BP

PostNapisane: 27 lut 2020, 21:02
przez RobertPi
No właśnie, w BP jest belka więc zachowanie w teście nie dziwi.

PostNapisane: 28 lut 2020, 00:42
przez Płomień
Nie powinienem tego mówić.
Powinienem zachować kulturę wypowiedzi.
Nie mogę szargać swojej opinii.

A NIE MÓWIŁEM!
HA-HA!
Śmierdząca belka skrętna, cięcie kosztów. Zwróćcie uwagę jak przód w BP nurkuje, a tył nie trzyma kątów w zakręcie.

Nowa generacja. Ulepszony system kontroli toru jazdy. Kolejna, sztywniejsza wersja nadwozia. Lepsze opony, dużo lepsze. Pilot Sport 3 (BN) miał premierę w 2010 roku. Dobra opona, ale... Proxes R51 jest z okolic 2018r, a R51a jest produkowany podobno we współpracy z Mazdą, specjalnie do trójki.

To gdzie ten postęp? Wsadźmy lepsze opony, żeby oszczędzić na zawieszeniu? Powiedziałbym co i gdzie mogą sobie wsadzić...