Nie macie wrażenie po filmiku , że starsza generacja dużo lepiej poradziła sobie z testem łosia, slalomem itd. ? Ewidentnie widać , że BN radzi sobie lepiej w większych prędkościach . Kwestia opon czy raczej tego "liftu " ?
Dla mnie wygląda to bardzo podobnie dla obu generacji.
Re: 3BN vs 3BP
Napisane: 18 lut 2020, 22:39
przez RobertPi
Szkoda, że nie ma takiego testu wersji BK. Podejrzewam, że wyszedłby jeszcze lepiej.
Napisane: 18 lut 2020, 22:40
przez child
BK by wyszedł lepiej, bo miała wyraźnie twardsze zawieszenie. Za to przejazd po dziurach by jej wyszedł gorzej
Napisane: 18 lut 2020, 23:09
przez zbiorzec
Raczej kwestia tylnego zawieszenia.
Re: Test łosia – BN vs BP
Napisane: 27 lut 2020, 21:02
przez RobertPi
No właśnie, w BP jest belka więc zachowanie w teście nie dziwi.
Napisane: 28 lut 2020, 00:42
przez Płomień
Nie powinienem tego mówić. Powinienem zachować kulturę wypowiedzi. Nie mogę szargać swojej opinii.
A NIE MÓWIŁEM! HA-HA! Śmierdząca belka skrętna, cięcie kosztów. Zwróćcie uwagę jak przód w BP nurkuje, a tył nie trzyma kątów w zakręcie.
Nowa generacja. Ulepszony system kontroli toru jazdy. Kolejna, sztywniejsza wersja nadwozia. Lepsze opony, dużo lepsze. Pilot Sport 3 (BN) miał premierę w 2010 roku. Dobra opona, ale... Proxes R51 jest z okolic 2018r, a R51a jest produkowany podobno we współpracy z Mazdą, specjalnie do trójki.
To gdzie ten postęp? Wsadźmy lepsze opony, żeby oszczędzić na zawieszeniu? Powiedziałbym co i gdzie mogą sobie wsadzić...