Napisane: 8 mar 2020, 17:48
Idealny pojazd na dojazd do wychodka.
mazdaspeed.pl/forum
http://www.mazdaspeed.pl/forum/
mysiak napisał(a):wkrótce zabieram na test e-Craftera. Ciekawe jakie będą wrażenia w przypadku dostawczaka.
zadra napisał(a):jeździłem renault kangoo – ładowność 750kg.
Myślę,że Crafter ma niewiele więcej – duże auto do przewozu powietrza.
Za dużo nie ładuj, żeby Ci się nie złożyło wpół..
Zasięg z tego co pamiętam około 150km, może coś zwiększyli.
Ładowność wersji furgon sięga od 681 kg (Crafter 30 z krótkim rozstawem osi i normalnym dachem) do 2.735 kg (Crafter 50 ze średnim rozstawem osi, normalnym dachem i 6-biegową przekładnią manualną). Crafter w wersji skrzyniowej może transportować prawie 2,8 tony ładunku.
rafik85 napisał(a):Dopóki nie będzie w PL taniego prądu z atomu to ta cała ekologia psu w pupę.
co zrobić z odpadami z tej elektrowni
child napisał(a):Ale – jak to mówią – do ad remu. Tak się składa, że jechałem nowym Outlanderem, rocznik 2018, silnik bodajże 2.0 150KM benzyna, skrzynia – co boleśnie pamiętam – na 100% CVT. I niestety nic z tego, co wyżej napisałeś, się nie zgadza.
child napisał(a):Od tej jazdy zaczęła się moja niechęć do skrzyń CVT. Wyła jak dzika, kręciła po obrotach, a przede wszystkim nie jechała.
child napisał(a):Przy normalnej jeździe – wycie, a jak chciałem go pocisnąć po obrotach na niskim "biegu" celem uzyskania jakiego takiego przyspieszenia... to mi wrzucał bieg wyżej
child napisał(a):Nad Outlanderem zastanawiałem się poważnie, bo wypadał bardzo korzystnie cenowo wśród 7-osobowych SUVów (a takiego szukałem), ale skrzynia CVT kompletnie go wykluczyła. Kupiłem Peugeota 5008 z silnikiem 1.6 benzyna 165KM i zwykłym automatem i tak jak nie przepadam za automatami, to muszę przyznać, że różnica w czymkolwiek – przyspieszeniu, hałasie (tak, nawet ja nie lubię hałasu w postaci bezsensownego wycia skrzyni ), naturalności użytkowania jest ogromna na korzyść Peugeota.