Elektromobilność – wrażenia, opinie, dyskusja...
tryby jazdy nie tylko wpływają w e-Corsie na to czy ma być szybciej cz oszczędniej. Tryby zmieniają charakterystykę pedału przyspieszenia oraz dodatkowo tryb Sport usztywnia układ kierowniczy
Power is nothing without control
http://www.4kolkaszczescia.pl
http://www.4kolkaszczescia.pl
Moim zdaniem to tak na siłę trochę te tryby i coś w stylu ,,popsujmy tryb normalny żeby była różnica w trybie sport".
test e-Corsy jużna blogu – zapraszam
http://4kolkaszczescia.pl/index.php/202 ... l-e-corsa/
http://4kolkaszczescia.pl/index.php/202 ... l-e-corsa/
Power is nothing without control
http://www.4kolkaszczescia.pl
http://www.4kolkaszczescia.pl
tego auta miało nie być, przynajniej projektując obecną generację MINI nikt nie brał tego pod uwagę. Jednak jest. I jeździ jak na MINI hatch przystało. Cooper SE tym razem w teście.
Gdybym miał to auto podsumować jednym zdaniem to poza tym, że tankujemy przy ładowarce nic się nie zmieniło. No i nie ma dźwięku silnika.....
Gdybym miał to auto podsumować jednym zdaniem to poza tym, że tankujemy przy ładowarce nic się nie zmieniło. No i nie ma dźwięku silnika.....
Power is nothing without control
http://www.4kolkaszczescia.pl
http://www.4kolkaszczescia.pl
byłem na Mazda Experience Days i zrobiłem rundkę nową MX-30.
Wygląd – moim zdaniem na plus. Funkcjonalny minus że tylne drzwi otworzymy tylko po otwarciu przednich. No i z tym miejscem z drugimrzędzie oże za różowo nie być przy wyższych kierowcach. Bagażnik OK. Kokpitu trzeba się trochę uczyć na nowo. Niemniej jednak dość intuicyjnie.
Zasięg – ok 200 km. moc – nieco ponad 100KM. Niemniej jednak zarówno osiągi jak i prowadzenie w porządku.
Ucieszą się też miłośnicy przyrody z faktu, że część kokpitu jest z surowców wtórnych
Wygląd – moim zdaniem na plus. Funkcjonalny minus że tylne drzwi otworzymy tylko po otwarciu przednich. No i z tym miejscem z drugimrzędzie oże za różowo nie być przy wyższych kierowcach. Bagażnik OK. Kokpitu trzeba się trochę uczyć na nowo. Niemniej jednak dość intuicyjnie.
Zasięg – ok 200 km. moc – nieco ponad 100KM. Niemniej jednak zarówno osiągi jak i prowadzenie w porządku.
Ucieszą się też miłośnicy przyrody z faktu, że część kokpitu jest z surowców wtórnych
Power is nothing without control
http://www.4kolkaszczescia.pl
http://www.4kolkaszczescia.pl
ciasno. pewnie miejsca porownywalnie z mazda 2. przy tym drugim zdjeciu tu juz przednich foteli bardziej do przodu nie dalo sie wsunac? no chyba ze w elektrykach nastepuje zmiana i dzieci na przod a dorosli do tylu. ale brak slupka b mega fajny. duzy ulatwienie przy wkaldaniu dzieciakow.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
te okienko z tyłu jak w samolocie
we wrześniu demo MX-30 ma być w kżdym salonie.
Pojeździłem Hyundaiem Koną Electric. Wrażenia – jednym słowem niesamowite. To chyba z dotychczas testowanych aut elektrycznych najdynamiczniejszy pojazd. O dziwo w zakresie zrywności nawet MINI zostaje w pobitym polu.Niestety ptowadzenie, zwłaszcza w szybszych zakrętach to nie poziom MINI. Za to bez zastrzeżeń zasięg i poręczność.Papiery mówią co prawda o zasięgu nieco ponad 400 km, ale niby da się zrobić ponad 100 km na ładowaniu.
Nawet poziomy rekuperacji energii fajnie dobrane. No i hamuce żyleta.
Pojeździłem Hyundaiem Koną Electric. Wrażenia – jednym słowem niesamowite. To chyba z dotychczas testowanych aut elektrycznych najdynamiczniejszy pojazd. O dziwo w zakresie zrywności nawet MINI zostaje w pobitym polu.Niestety ptowadzenie, zwłaszcza w szybszych zakrętach to nie poziom MINI. Za to bez zastrzeżeń zasięg i poręczność.Papiery mówią co prawda o zasięgu nieco ponad 400 km, ale niby da się zrobić ponad 100 km na ładowaniu.
Nawet poziomy rekuperacji energii fajnie dobrane. No i hamuce żyleta.
Power is nothing without control
http://www.4kolkaszczescia.pl
http://www.4kolkaszczescia.pl
mysiak napisał(a):Pojeździłem Hyundaiem Koną Electric.
Konę chwalą, że to jeden z "normalniejszych" elektryków.
Papiery mówią co prawda o zasięgu nieco ponad 400 km, ale niby da się zrobić ponad 100 km na ładowaniu.
Gdzieś w tym zdaniu się walnąłeś – ma być 400, a da się zrobić 100?
Może chodziło po godzinnym ładowaniu.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
no tak to troche rozwazania czy jakims 1,9tdi sokoda octavia da sie zejsc do spalania 3litra na 100km. pewnie sie da ale kogo to obchodzi jak 99,99999% uzytkownikow bedzie miec spalanie w okolicach 6 litrow.
tak samo z elektrykami. to co pisza to jak z podawanym spalaniem przez producentow. jajkiejs spokojnej garstce ludzi uda sie zeby ich auto palilo tyle ile podaja producenci a u wiekszosci bedzie spalanie 1 litr lub dwa wieksze. daltego to co podaje producent odnosnie zasiegu trzeba pomnozyc razy 70- 80% i wyjdzie realny zasieg elektryka. czyli jak mazda podaje 200 to jakies 150km sie przejedzie a jak hyundai dla kony podaje ponad 400 to z 350km pewnie sie zrobi co juz nie jest zla wartoscia i z takim przebiegiem da sie zyc.
tak samo z elektrykami. to co pisza to jak z podawanym spalaniem przez producentow. jajkiejs spokojnej garstce ludzi uda sie zeby ich auto palilo tyle ile podaja producenci a u wiekszosci bedzie spalanie 1 litr lub dwa wieksze. daltego to co podaje producent odnosnie zasiegu trzeba pomnozyc razy 70- 80% i wyjdzie realny zasieg elektryka. czyli jak mazda podaje 200 to jakies 150km sie przejedzie a jak hyundai dla kony podaje ponad 400 to z 350km pewnie sie zrobi co juz nie jest zla wartoscia i z takim przebiegiem da sie zyc.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Raptor77 napisał(a):1000km było na torze wyścigowym zrobione (35h) – średnia prędkość ~30km/h, tak realnie 275 – 585 km (585km w sprzyjających warunkach w mieście)
że też im się chciało , ja też Renatą mogę zejść przy odpowiednich warunkach do nawet 3.5L turlając się miał bym zasięg 1700 km ale to całkowicie bez sensu.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości