Auto do 30 tysięcy – Mazda / Honda / Renault / Fiat / Mitsubishi

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez twardy103 » 20 gru 2018, 16:52

mysiak napisał(a):Co do Mazdy 3 BL – tutaj moim zdaniem jedynym słusznym wyborem bedzie 2.0 bez start-stopu.

Czemu akurat ten starszy 2.0? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2010, 23:25
Posty: 686 (1/3)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008

Postprzez mysiak » 21 gru 2018, 10:20

z uwagi nabrak dodatkowego aku od strt – stopu. Z tego co pamiętam jeżgo żywotność powalająca nie jest a cena chyba dalej spora. Poza tym to zbędny balast
Power is nothing without control
http://www.4kolkaszczescia.pl
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2010, 20:02
Posty: 995 (1/11)
Skąd: pomorskie
Auto: Outlander

Postprzez twardy103 » 21 gru 2018, 10:25

Ok, to nie był jeszcze dopracowany system. Aku do i-stopu kosztuje ok. 200 zł, główny 300 zł. Ale nie o to mi chodziło. Wersja 2.0 to jednostka stara, z BK tak na prawdę, z wtryskiem pośrednim. 2.0 bez i-stopu a 2.0 z i-stopem to zupełnie inne silniki. Sam i-stop może nie jest super systemem ale silnik 2.0 z i-stopem jest ok w mojej ocenie, nie skreślałbym go.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2010, 23:25
Posty: 686 (1/3)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008

Postprzez Kritik » 21 gru 2018, 11:40

Astra J 1.4t
Focus 3 za 30 juz można kupić ładny egzemplarz, miałem taki, super auto
polecam po leasingowe auta, miałem 2 lata temu Megane 3, 1.5 dci, po leasingu z przebiegiem 112 tys za 34500
Jeździłem cały rok, bez żadnego problemu, i jak by nie mieszkanie i kasa na jego wykończenie, to bym jeździł dalej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2018, 14:10
Posty: 884 (76/55)
Skąd: Kraków
Auto: Elektryczne
+ VAG TDI

Postprzez child » 21 gru 2018, 21:22

A i-stopa w BL to się nie da wyłączyć jak w BM?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2013, 18:27
Posty: 1820 (56/126)
Skąd: Brzezina
Auto: ND '18
b: NB '00
b: BM '13
b: EC '97
b: BK '07

Postprzez Bigbluee » 22 gru 2018, 15:26

Co wy wiecie o jakości :D

"kiedyś to robili auta"

https://leftlane.pl/2018/11/19/nie-zyje ... -historii/
Mój 2.0 Pb jest taki sam jak Wasz 2.0 Pb :)
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2016, 12:50
Posty: 795 (5/49)
Skąd: Poznań
Auto: Volvo S80 2.0 PB+LPG

Postprzez twardy103 » 22 gru 2018, 20:30

child napisał(a):A i-stopa w BL to się nie da wyłączyć jak w BM?

O ile mi wiadomo to permanentnie się nie da. Można tylko za każdym razem po uruchomieniu silnika wciskać przycisk.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2010, 23:25
Posty: 686 (1/3)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008

Postprzez child » 22 gru 2018, 20:37

To tak jak w BM, ale tam da się wyłączyć permanentnie przez OBDII i o to pytałem
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2013, 18:27
Posty: 1820 (56/126)
Skąd: Brzezina
Auto: ND '18
b: NB '00
b: BM '13
b: EC '97
b: BK '07

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Moto