kkamo84 napisał(a):2900 zł. Oc+ac? Gdzie?
Kraków, pakiet od dilera
Neonixos666 napisał(a):Kritik napisał(a):Megan 1.2TCE palił u mnie 8.2l\100km – latemKritik napisał(a):Megana z salonu, ale niestety po 2 tygodniach, debil wyjechał mi przed nosem i auto prawie do kasacji.....
Śmiało można spalanie olać bo podobne ilości paliwa spalą. Jechałem 1.2 115 i spokojnie można tyle spalić a nawet mniej co mazda.
miałem 1.2 TCE z turbo 130 koni, a 115 to trochę jest różnicy
nawet sprzedawca w salonie Renault mówił ze trzeba liczyć na spalanie 8+ litrów
nawet jak zobaczysz opinia na autocentrum czy na motostat to różnica miedzy spalaniem Mazda 3 2.0 i Megane 4 1.2 TCE
na Autocenrum Megane 1.2 TCE 130 – 7.6 / Mazda 3 2.0 – 6.6
Wiec różnica minimum 1l jest, 100%
tym bardziej mowie, ze przez pierwsze 800km po trasie dom-praca-dom Megane palił mi 8.2 a Mazda na letnich oponach potrafiła nawet 5.9 kiedy było mało korków. Różnica jest spora.
A tym bardziej bylem zdziwiony, ze Mazda pali mniej a przyspiesza nie do porównania z Meganem....
piwo napisał(a):Mazda latem paliła 6.4+\–, teraz w zimie 7.2
5 miesięcy zima \ 7 miesięcy lato, średnie spalanie Mazdy będzie 6,75
rocznie robie 20k km, planuje jeździć 5 lat, razem 100 000 km
podziwiam.
nam komputer pokazuje srednie 7,8 i powiem szczerze nie wyobrazam zejsc ponizej 7,5l.
10% otwarcia przepustnicy chyba nigdy nie przekraczasz i 90km/h. masakra.
oc+ac 2700 jak najbardziej do znalezienia nawet przy 0 wkladzie wlasnym i ubezpieczniu na 100% auta wysoko wycenionego.
zależy gdzie jeździć, u mnie 17 km z domu do pracy, gdzie 5km na wylot z Krakowa, gdzie jest może 3-4 świateł, a dalej wioskami czasem tak jak mówisz 50-60 a jak jest pusto to i 80-90
jak tankuje w sobotę i zeruje komputer a potem cały weekend jeżdżę w 100% po mieście to tez mam 7.6-8l
Tubi napisał(a):A co w tym dziwnego? Mi 6 obecnie pokazuje 7.1 a nie prowadze jak emeryt. Tym silnikiem mozna ladnie zejsc ze spalaniem jezeli sie utrzymuje jednostajna predkosc przy odpowiednim otwarciu przepustnicy. Przy GY 2.3 przy takiej samej jezdzie mialem 9.5-10l/100km.
Ps; nigdy nie slucham wskazan komputera odnosnie biegu i nigdy nie jade ponizej 2tys obrotow. 5 wbijam powyzej 80 a 6 przy 100km/h. Moim zdaniem jazda na 6 przy 50km/h jak sugeruje komputer to powolne zabojstwo silnika.
ja tez lubie kręcić silnik, na 3 biegu do 60-70, dalej 4 do 100
a kto meczy silnik i jedzie 60 na 5 biegu, to współczuje bardzo....
poniżej 2000 obrotów staram sie nie schodzić, bo auto wtedy nie jedzie i to jest dużo większe obciążenie dla silnika niz 5000 obrotow
jaro93 napisał(a):kkamo84 napisał(a):piwo jak 2700? Gdzie? Przy wartości auta 100-tyś? Już ja widzę co to za pakiet ac+oc...
A w ASO, ja za pełny pakiet ubezpieczenia w PZU – OC, AC, NNW, Assistance z samochodem zastępczym non stop i holowanie na terenie całej europy zapłaciłem niecałe 2900zł
ja mam taki sam pakiet od PZU od dilera Mazda w KRK, za 2900