Strona 22 z 84

PostNapisane: 5 mar 2019, 16:07
przez Hurrican3
Zbych88 napisał(a):Widziałem w salonie, pięknie to wygląda i ta jakość premium.
Środek w starej 3 to jak dacia vs bmw.



ja porównuję z mazdą BN, imho jakoś mniej przekombinowane, ale to moje zdanie;)



Norreca napisał(a):taaa niestety mazda jak kazdy inne producent sredniej wielkosci przebranzowil sie totalnie na produkcje ladnie wygladajace auta kosztem osiagow.
<glupek2>


wystarczyloby uturbić...nie oszukujmy się, nikt nie martwi się o użytkownika końcowego a o tych którzy biorą z salonu...
swoją drogą silnik SkyActive X miały być mocniejsze <co?>
chyba ze tu ich nie ma jeszcze

Dopisano 5 Mar 2019, 16:11:

darrecki napisał(a):Przecież sedan z profilu wygląda identycznie jak BM/BN. Mnie się "nowy" sedan zupełnie nie podoba, zapewne ze względu na fakt, że go oglądam codziennie od dobrych kilku lat. Mocno zmieniony przód i lekko ruszony tył niestety nie wpływają w żaden sposób na zmianę mojej oceny.


lol ja mam tak samo z oceną tego modelu w Hatch'u...
jak np Focus to tylko w hatchbacku, tak Mazda3 wg mnie wiele traci wyglądem :PP
ale z gustem jak z tyłkiem, każdy ma swój ;)

PostNapisane: 5 mar 2019, 16:22
przez kuman1987r

PostNapisane: 6 mar 2019, 15:13
przez Mati_WZL
Kritik napisał(a):2. Gorsze prowadzenie przez zmianę tylnego zawieszenia na belkę


Tutaj akurat zdania są podzielone – na AutoBlogu piszą że jeździ świetnie.

AutoBlog napisał(a):Czy to źle? Niekoniecznie. Założę się o dużą paczkę chipsów, że zdecydowana większość klientów nie odczuje różnicy. Miałem okazję pojeździć szybciej po krętych odcinkach dróg i dobrze się bawiłem. Jest stabilnie, a cały samochód prowokuje do coraz odważniejszego atakowania łuków. Jest tylko o oczko gorzej niż w Focusie – czyli nadal świetnie.

https://spidersweb.pl/autoblog/nowa-mazda-3-2019-test/

PostNapisane: 6 mar 2019, 22:03
przez KrzysiekWPR
Panowie.. na krótko zgadzam się z wiekszością wypowidzi:
+ mega jakość
+– disign – kontrowersyjny trochę
– osiągi (bazowy wariant 10,4s/100km OK, niech będzie nawet i OK, ale dlaczego nie ma nic co przyspiesza w 8,5 czy też 7,0, no kurcze co jest grane??). dlaczego poprostu nie zostawili obecnego 2.0 120km i 165km i nie poprawili nieco jeszcze tych wyników. Obawiam się że Skyactive X to osiągami nie powali a będzie kosztował ze 120tys min, więc nikt tego nie kupi normlany. <glupek2>

PostNapisane: 7 mar 2019, 09:09
przez lelo28
KrzysiekWPR napisał(a):Panowie.. na krótko zgadzam się z wiekszością wypowidzi:
+ mega jakość
+– disign – kontrowersyjny trochę
– osiągi (bazowy wariant 10,4s/100km OK, niech będzie nawet i OK, ale dlaczego nie ma nic co przyspiesza w 8,5 czy też 7,0, no kurcze co jest grane??). dlaczego poprostu nie zostawili obecnego 2.0 120km i 165km i nie poprawili nieco jeszcze tych wyników. Obawiam się że Skyactive X to osiągami nie powali a będzie kosztował ze 120tys min, więc nikt tego nie kupi normlany. <glupek2>


W tym teście pokazane jest przyspieszenie od 0-90 km/h. ( 24 minuta filmu).
https://www.youtube.com/watch?v=BDOp177ugmU&t=1829s

Stoper w rękę. Mi wychodzi maksymalnie 8s. Od 0 – 55km/h na jedynce cztery sekundy, od 55 – 90 km/h pozostałe 4 sekundy. Na jedynce i dwójce ciągnie do 5500 tys obr/min. Pytanie czy na dwójce dociągnie do setki: jeżeli tak to niemożliwe jest aby zajęło to niecałe 2,5 sekundy, jeżeli będzie musiał wbić trójkę to mamy sprawę oczywistą i prawdopodobnie zgodne z tym co podaje producent.

PostNapisane: 7 mar 2019, 13:57
przez Mati_WZL
Pojeździłem i ja. I zachwyt mi nie minął :)
Na początek sprawa najbardziej kontrowersyjna czyli dynamika. Moja rodzicielka ma BN 120AT więc trochę się tym najeździłem i jeśli chodzi o dynamikę to... jest tak samo, czyli jak najbardziej akceptowalnie. Oczywiście nie wgniata w fotel jak silniki z turbo, ale do takiej normalnej codziennej jazdy po mieście i okolicach absolutnie nic więcej bym nie potrzebował.

Cała reszta to już same plusy – zaczynając od drobiazgów jak ładniejsza grafika nawigacji (widzieliście jak fajnie animowana jest woda?), przez sterowanie między fotelami które jest jeszcze wygodniejsze niż w mojej dwójce, aż po najważniejsze czyli przyjemność z prowadzenia. Powyżej 100kmh układ kierowniczy tak mocno się usztywnia, że wystarczą mega delikatne ruchy nadgarstkami aby pokonywać łuki. Układ do tego jest bardzo reaktywny, cały czas czujemy co się dzieje z kołami, no i wg. mnie w ogóle nie czuć belki z tyłu. Wyciszenie jest świetne, wszystkie przełączniki i guziki chodzą bardzo "premium'' włącznie z takim drobiazgiem jak dźwięk kierunkowskazów czy lampka na dźwigni wycieraczek pokazująca kiedy działa "auto". A no i bardzo fajnie działa i-stop – praktycznie niezauważalnie.

Powoli zaczynam żałować że mnie na nią nie stać <glupek2>

PostNapisane: 9 mar 2019, 11:28
przez Cantore
A marketingowcy Mazdy teraz już odlecieli w kosmos pisząc: "Nowa Mazda3 Hatchback
kusząca prezencja i silny sportowy charakter". Oczywiście odnoszę się do tego silnego, sportowego charakteru <glupek2> <rotfl> .

PostNapisane: 9 mar 2019, 14:43
przez Zbych88
Prowadzenie jest super, auta daje wiele informacji zwrotnych tylko mało koni pod maską.

PostNapisane: 9 mar 2019, 16:28
przez darrecki
Cantore napisał(a):A marketingowcy Mazdy teraz już odlecieli w kosmos pisząc: "Nowa Mazda3 Hatchback
kusząca prezencja i silny sportowy charakter". Oczywiście odnoszę się do tego silnego, sportowego charakteru <glupek2> <rotfl> .


W końcu jako tako wyciszyli, więc poprzedni slogan "slow road" (coś o rozkoszowaniu się jazdą) mogą zastąpić "sportowym charakterem" <glupek2>

PostNapisane: 9 mar 2019, 18:48
przez Luxferrus
darrecki napisał(a):W końcu jako tako wyciszyli, więc poprzedni slogan "slow road" (coś o rozkoszowaniu się jazdą) mogą zastąpić "sportowym charakterem" <glupek2>


Też mam sportowy charakter, jednak przez niesportowy bęben na charakterze się kończy ;) . Nowej trójce sportowego wyglądu nie można odmówić, a jeżeli chodzi o ten silnik to temat był już wałkowany tutaj nie raz i powyżej 3,5k rpm jest całkiem przyzwoita :). Pozostaje tylko jedna wątpliwa kwestia, czy będzie tak kolorowo z odblokowaniem jak w poprzednich wersjach 120KM. Skrzynia biegów przełożeniami odpowiada wersji 2018 165KM.

Dzisiaj podjechałem do salonu obejrzeć na żywo – wrażenie piorunujące. Z zewnątrz faktycznie jest 10 razy lepiej niż na zdjęciach, felgi 18" idealnie się komponują z nadwoziem. Nie ma mowy o pomyleniu, czy nawet dalekim skojarzeniu, z Leon'em itp.
Największe wrażenie, jak już wspomniało kilka osób wcześniej, wywiera wnętrze. Znowu – zdjęcia tego nie oddają. Wszystko idealnie spasowane, wykonane z dobrych materiałów, po prostu pełna ergonomia i feng shui :D. Odczucie solidności i... jest w końcu to "Premium". W porównaniu z 3 z 2018r. wydaje się dużo masywniejsza, szersza i o dziwo większa (bardziej przestrzenna w środku) pomimo zbliżonych rozmiarów (Tardis?). Jeżeli chodzi o tył (siedząc sam "za sobą") wydaje mi się, że jest więcej miejsca. Miałem odstęp między kolanami a fotelem kierowcy mniej-więcej na szerokość dłoni, nie siedząc maksymalnie dosuniętym do kanapy. Pozostałej przestrzeni z tyłu też wydawało się być więcej niż w obecnej 3, nie licząc wysokości – głową dotykałem dachu (mam 1,84m), a jak już wspomniałem nie byłem maksymalnie dosunięty plecami.
Niestety nie miałem możliwości sprawdzenia jak jeździ, bo był zalew ludzi w salonie. To akurat odrobię jak już odbiorę swoją wersję za niecały miesiąc.

P.S. – Na jednym z parkingów na FAT we Wrocku stał jeden model, więc pierwsze zostały już odebrane.


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Nowa Mazda3 – oficjalna premiera 28 listopada...

PostNapisane: 9 mar 2019, 21:45
przez Neonixos666
jak dla mnie fajność kończy się na słupku B dalej to jak by zabrakło pomysłu

PostNapisane: 9 mar 2019, 21:56
przez Luxferrus
Neonixos666 napisał(a):jak dla mnie fajność kończy się na słupku B dalej to jak by zabrakło pomysłu


Dlatego właśnie trzeba zobaczyć to auto na żywo. Zdjęcia strasznie "spłaszczają" jego kształty. Jak dla mnie poza samą maską auto zaczyna być ciekawe właśnie za słupkiem B przez uwypuklenia nadkoli i zgrywanie się wszystkich lini. Na przedostatnim zdjęciu, które wrzuciłem odrobinę to widać. Gdyby karoseria była faktycznie płaska to zgodziłbym się z Tobą w 100%.

PostNapisane: 13 mar 2019, 16:08
przez kamil_franiu
Byłem oglądałem siedziałem :D i muszę powiedzieć że jest naprawdę dobrze czuć to PREMIUM !! mam 175 cm wzrostu i nie mogę narzekać na brak miejsca z przodu <spoko> i nie choruje na AGORAFOBIE więc i na tylnej kanapie było całkiem przyjemnie :D chodź trochę źle się wysiadalo no ale z tyłu ja często raczej nie podróżuje ;P osobiście gdybym miał odebrać mazde którą oglądałem w salonie ( opole) to bym tego nie zrobił gdyż dostrzegłem swoim bystrym okiem kilka niedociągnięć :P Ciekawy jestem jeszcze jak ta piękna mazda 3 się prowadzi

Re: Nowa Mazda3 – oficjalna premiera 28 listopada...

PostNapisane: 14 mar 2019, 09:29
przez Gromhild
a ktoś oglądał już sedana?? on już jest dostępny w sprzedaży??

PostNapisane: 14 mar 2019, 12:26
przez Mati_WZL
Sprzedawca mi mówił że sedan dopiero na przełomie kwietnia i maja ma się pokazać.

Re: Nowa Mazda3 – oficjalna premiera 28 listopada...

PostNapisane: 14 mar 2019, 20:38
przez Luxferrus
Udało się może komuś znaleźć/natrafić na zdjęcie tapicerki materiałowej z wersji HB?
Jedyne co znalazłem to zdjęcie z prototypu, ale mam jednak nadzieję, że będą jednak wyglądały lepiej, bo to poniżej nie robi dobrego wrażenia.

Obrazek

Konfigurator jednak pokazuje bardziej optymistyczną wersję, ale nie wiem na ile jest ona prawdziwa:

Obrazek

Re: Nowa Mazda3 – oficjalna premiera 28 listopada...

PostNapisane: 15 mar 2019, 09:18
przez popielasty
Kanada, sedan 2.5 186hp. Podsumowanie: to co otrzymuje się za tę cenę niszczy konkurencję.


PostNapisane: 15 mar 2019, 09:33
przez lelo28
Luxferrus napisał(a):Udało się może komuś znaleźć/natrafić na zdjęcie tapicerki materiałowej z wersji HB?
Jedyne co znalazłem to zdjęcie z prototypu, ale mam jednak nadzieję, że będą jednak wyglądały lepiej, bo to poniżej nie robi dobrego wrażenia.

Obrazek

Konfigurator jednak pokazuje bardziej optymistyczną wersję, ale nie wiem na ile jest ona prawdziwa:

Obrazek


Na tym filmie jest tapicerka materiałowa i według mnie wygląda całkiem przyzwoicie.
https://www.youtube.com/watch?v=x6z6yEGOpIY&t=4s

Re: Nowa Mazda3 – oficjalna premiera 28 listopada...

PostNapisane: 15 mar 2019, 13:48
przez Neonixos666
dziwne porównanie, ja bym zestawił Mazdę 3 z i30 fastback a nie elantrą

Re: Nowa Mazda3 – oficjalna premiera 28 listopada...

PostNapisane: 15 mar 2019, 14:27
przez PeKa
Oesus jakie to brzydkie :|