Napisane: 12 lut 2019, 18:01
Ciekawe te info o wyłączaniu dwóch cylindrów nawet w wersji 122 konnej. Bmka też to miała?
mazdaspeed.pl/forum
http://www.mazdaspeed.pl/forum/
KrzyzakMitsu napisał(a):8.2 sek.? – poka poka...
piwo napisał(a):Ciekawe te info o wyłączaniu dwóch cylindrów nawet w wersji 122 konnej. Bmka też to miała?
KrzyzakMitsu napisał(a):child napisał(a):Dramatyzujesz jak zwykle – twój cudowny 170KM V6 ma dokładnie takie samo przyspieszenie do setki jak Mazda 3 120 KM (przynajmniej w katalogu).
8.2 sek.? – poka poka...
naprawdę nie ośmieszaj się bo przyjechałem do salonu V6-tką i wsiadłem do M3 i... dramat
wg mnie dla niezawodności i aby tanio jeździć montując LPG bo to paliwo jak każde, tylko tańszechild napisał(a):Po co się szuka silnika w starej technologii?
za to spalanie nowych silników z turbo może zaskoczyć – w Leonie mam średnio 5.5 co jak na 150KM jest przyzwoitą wartością
Neonixos666 napisał(a):w słabszych wersjach nie otwiera się do końca?
piwo napisał(a):Nie dziwne jak się wie że 122konne na hamowni miały 145 więc tylko 20 koni roznicy. Widocznie obecne wersje jeszcze bardziej stlamsili przepustnica.
KrzyzakMitsu napisał(a):A pomysł stanięcia na tzw. kresce jest ciekawy.
piwo napisał(a):Nie.
Jakieś 40% zdaje się otwarcia jest przy wyższych obrotach by zdławić moc. 165 i 122konne silniki różnią się tylko tym tzn elektroniczną przepustnica w wersji słabszej się zamyka prz
Neonixos666 napisał(a):piwo napisał(a):Nie.
Jakieś 40% zdaje się otwarcia jest przy wyższych obrotach by zdławić moc. 165 i 122konne silniki różnią się tylko tym tzn elektroniczną przepustnica w wersji słabszej się zamyka prz
czyli wystarczy zmienić ,,złą" mapę otwarcia przepustnicy i mamy darmowe konie w wyższym zakresie? W sumie tak patrząc na ten wykres to się nie opłaca do codziennej jazdy dopłacać do mocniejszej wersji bo i tak nie będziemy przecież non stop ciągnąć silnika powyżej 4,5 tyś żeby zobaczyć różnicę. Dół i tak jest tan sam tylko po co mazda tak to przekombinowała, chciała kroić ludzi za konie które i tak silnik generował a był zduszony przez przepustnicę?