Napisane: 6 mar 2021, 21:12
Mnie przy hamowaniu z prędkości autostradowych wibrowała kierownica.
mazdaspeed.pl/forum
http://www.mazdaspeed.pl/forum/
filip78 napisał(a):Rozaptrauję zakup dwuletnie Mazdy 3 sedan (120 koni) i mam dwie wątpliwości:
– czy w sedanie zmieszczę normalnej wielkości rower górski (po odpięciu przedniego koła)?
– jakie prędkości na ekspresówkach są wciąż komfortowe przy tych 120 koniach?
piwo napisał(a):obroty musza byc miedzy 5000 a 6500, by poczuc ronizce po chipie. jak ktos takich obrotow nie uzywa na codzien to chip totalnie nie ma zadnego sensu.
piwo napisał(a):i pertyn
8,6s do setki przy zmianach biegow na 5800obr/min. musze powiedziec ze wyglada to mega fajnie teraz. ci co kupili pierwsze wersje sky x musza byc wkurzeni.
piwo napisał(a):Co jest praktyczniejsze w wysokim nadwoziu? Wyższy środek ciężkości i większe opory powietrza i hałasy przy wyższych prędkościach? Suvy to moda i tylko tyle. Nic z praktycznością nie mają doczynienia. Mają wyglądać jak czołg i dawać złudne poczucie wyższości i bezpieczeństwa.
W dobrej cenie w sumie teraz jest mazda 6 kombi czy sedan. Tylko niecała dyszka drożej od trójki i cx30. Masz szersze wnętrze i szerszy rozstaw osi co da stabilność na zakretach. No chyba że ma być koniecznie e sky x to wtedy 6stka odpada