Strona 71 z 84

PostNapisane: 29 lis 2019, 10:50
przez darrecki
gryzonn napisał(a):Chyba zamówię i napiszę jakie efekty :)


Poczytaj sobie tutaj https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=596&t=210670 zanim wdepniesz w "Premium" Mazdy.

PostNapisane: 29 lis 2019, 11:15
przez gryzonn
Czytałem i nikt nie pisał o usłudze prosto z Mazdy więc nie wiem do czego pijesz

PostNapisane: 29 lis 2019, 12:04
przez lelo28
darrecki napisał(a):
gryzonn napisał(a):Chyba zamówię i napiszę jakie efekty :)


Poczytaj sobie tutaj https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=596&t=210670 zanim wdepniesz w "Premium" Mazdy.

W moim akurat nie występują żadne usterki ani wady, czy to źle?

Poza tym kolega się pyta o zabezpieczenie lakieru.

PostNapisane: 29 lis 2019, 12:24
przez darrecki
Nie zauważyłem, że auto już zamówił (czy też już ma).
A piję do mniej lub bardziej upierdliwych problemów związanych z BP, które nie powinny występować.

PostNapisane: 29 lis 2019, 14:10
przez corky1
darrecki napisał(a):Nie zauważyłem, że auto już zamówił (czy też już ma).
A piję do mniej lub bardziej upierdliwych problemów związanych z BP, które nie powinny występować.

Bez przesady z tymi problemami. Nie uważam, że jest ich jakoś dużo, biorąc pod uwage, że jest to nowy model. Jak wychodził BM problemy tez były, a nawet dzielnie trwały do końca produkcji :)

Jesli chodzi o mój model, jedyną rzeczą, która mi przeszkadza, to wibracje na dwóch cylindrach przy niskich obrotach. Poza tym wszystko działa ok, poza dwoma świerszczami, które tak naprawde sa pierdołami. Ogólna ocena tego samochodu jest jak najbardziej na plus i nie żałuje podjetej decyzji. A co do cen "premium", nowe modele konkurencji okazuje się, że też drożeją, a kolejne podwyżki (podobno) w 2020. Mazda po prostu podniosła ceny wcześniej.

PostNapisane: 29 lis 2019, 15:27
przez piotear
Powiem szczerze, że wibracje po wyłączeniu 2 cylindrów to nie jest mała pierdoła. Mnie to irytowało do tego stopnia, że w automacie musiałem przełączać na półautomat i zbijać z 6 do 4 żeby nie telepać się i nie słuchać wzmożonych trzeszczeń plastików na centralnej konsoli, które trzeszczą i tak bez wibracji...

Re: Nowa Mazda3 – oficjalna premiera 28 listopada...

PostNapisane: 29 lis 2019, 15:40
przez corky1
piotear napisał(a):Powiem szczerze, że wibracje po wyłączeniu 2 cylindrów to nie jest mała pierdoła. Mnie to irytowało do tego stopnia, że w automacie musiałem przełączać na półautomat i zbijać z 6 do 4 żeby nie telepać się i nie słuchać wzmożonych trzeszczeń plastików na centralnej konsoli, które trzeszczą i tak bez wibracji...

Ale ja to wlasnie napisalem. To nie jest dla mnie pierdoła i dlatego zglosilem to do Mazdy Polska i jestem przez nich umowiony w ASO. Nie wiem, czy cos z tym poradza i czy nie beda wmawiac TTTM, ale nie zamierzam odpuszczac. Albo niech to w ogole wylacza, albo zmienia orogramowanie, aby nie wlaczalo sie ponizej 2000 obrotow.

PostNapisane: 29 lis 2019, 17:25
przez piotear
To samo z lane asisst. Nie da sie wyłączyć na tempomacie. A lecąc na ekspresówce/autostradzie, czasem człowiek przy większej prędkości chce sobie lekko ściąć pas, żeby łagodniej zakręt pokonać. Wtedy wkracza on – idiotyczny system, który przy 160 Ci ruszy kierownicą w drugą stronę... Uważam, że jest to niebezpieczne.

PostNapisane: 29 lis 2019, 19:57
przez lelo28
piotear napisał(a):Powiem szczerze, że wibracje po wyłączeniu 2 cylindrów to nie jest mała pierdoła. Mnie to irytowało do tego stopnia, że w automacie musiałem przełączać na półautomat i zbijać z 6 do 4 żeby nie telepać się i nie słuchać wzmożonych trzeszczeń plastików na centralnej konsoli, które trzeszczą i tak bez wibracji...

Jaką masz prędkość obrotową (ewentualnie który załącza się bieg), na prostej bez obciążania silnika przy 50km/h oraz 90 km/h ale bez SPORT?

W sumie już dawno nie obserwowałem momentów przełączenia z 4 na 2, dzisiaj obserwowałem na odcinku 25 km, przy dosyć mocno padającym deszczu i na zimówkach. Na 6 delikatnie powyżej 2 tys. W porównaniu do okresu letniego dość rzadko przełącza się na dwa cylindry.

PostNapisane: 29 lis 2019, 21:24
przez piotear
Nie powiem Co teraz, bo auta już nie mam :) pdzy prędkości 70-80 km/h byl 6 bieg i wibracje, to pamiętam doskonale

Re: Nowa Mazda3 – oficjalna premiera 28 listopada...

PostNapisane: 29 lis 2019, 22:11
przez lelo28
Wcale Ci się nie dziwie że masz nerwa jeżeli przy tej prędkości załącza 6. Na manualu 70-80 jadę 4.

PostNapisane: 30 lis 2019, 10:15
przez piotear
Dlatego pisałem, że zbijałem na półautomacie. Ale nie zmienia to faktu, że w takiej sytuacji automat traci sens...

Re: Nowa Mazda3 – oficjalna premiera 28 listopada...

PostNapisane: 1 gru 2019, 00:06
przez andrep
Słyszeliście koledzy o akcji? , na TVN Turbo w "raporcie" też o tym mówili,oczywiście o innych autkach też :)
https://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?tag=Mazda

PostNapisane: 1 gru 2019, 00:20
przez darrecki
Takich akcji będzie coraz więcej, wszystko przez chore przepisy EU...

PostNapisane: 1 gru 2019, 00:27
przez Neonixos666
darrecki napisał(a):Takich akcji będzie coraz więcej, wszystko przez chore przepisy EU...


a jakie to chore przepisy UE powodują wypadanie zapłonu i gaśnięcie podczas jazdy?

PostNapisane: 1 gru 2019, 00:47
przez darrecki
Chęć zejścia z poziomem emisji jak najniżej się da. Problem pojawił się jak wprowadzili dezaktywację 2 cylindrów.

PostNapisane: 1 gru 2019, 00:53
przez Neonixos666
darrecki napisał(a):Chęć zejścia z poziomem emisji jak najniżej się da. Problem pojawił się jak wprowadzili dezaktywację 2 cylindrów.


Jeśli dalej chcą kombinować z wolnossakiem 2.0 to muszą się sprężać.

PostNapisane: 1 gru 2019, 11:25
przez lelo28
darrecki napisał(a):Problem pojawił się jak wprowadzili dezaktywację 2 cylindrów.

Nie do końca. Jest wyraźnie napisane jaki okres produkcji obejmują ( modele: 3 BP wyprodukowanych w Japonii od 14.06. do 01.10.2019 r.) a w tym czasie już swoją jeździłem.

PostNapisane: 1 gru 2019, 12:25
przez darrecki
Bo równie dobrze na chwilę obecną może to dotyczyć tylko SkyX.
2.5 SkyG również miały z tym problem (6 i CX5), wg mnie to tylko kwestia czasu aż ogłoszą akcję dla 2.0 SkyG

PostNapisane: 1 gru 2019, 14:15
przez Rabus
Bo równie dobrze na chwilę obecną może to dotyczyć tylko SkyX.

W skyactiv-x nie ma deaktywacji cylindrów... Jak to mi w serwisie wytłumaczylI: nie byłoby opcji na połączenie dwóch cylindrów z ubogą mieszanką :)