Strona 62 z 84

PostNapisane: 25 sie 2019, 22:06
przez piotrekkk1985
Po co moczysz woda przed aktywna piana?

PostNapisane: 25 sie 2019, 22:14
przez darrecki
W tym wątku nowej trójki coraz mniej tej trójki...

Re: Nowa Mazda3 – oficjalna premiera 28 listopada...

PostNapisane: 25 sie 2019, 22:21
przez Rabus
To ja może wrzuce kilka fotek nowego polymetala :) To aż dziwne jak różnie na zdjęciach ten kolor wychodzi

Obrazek

Obrazek

Obrazek

PostNapisane: 25 sie 2019, 22:34
przez Tubi
piotrekkk1985 napisał(a):Po co moczysz woda przed aktywna piana?


By "zdjąc" pierwszy kurz. Można pominąć jak ktoś chce :P

Re: Nowa Mazda3 – oficjalna premiera 28 listopada...

PostNapisane: 26 sie 2019, 02:10
przez Panczo
Te czarne felgi to tylko w Skyactiv X? Bo lepiej wyglądają jak te szare z wersją Hirkari .

PostNapisane: 26 sie 2019, 06:00
przez piwo
pytanie czy tez tluczone w chinach jak w poprzedniku? bo ich wytrzymalosc jest zerowa. byle dziurka w asfalcie i felga do prostowania. plastelina straszna.

PostNapisane: 26 sie 2019, 07:15
przez piotrekkk1985
Tubi napisał(a):
piotrekkk1985 napisał(a):Po co moczysz woda przed aktywna piana?


By "zdjąc" pierwszy kurz. Można pominąć jak ktoś chce :P

Oslabiasz dzialanie piany aktywnej. Ale zeby nie bylo off topa to ten kolor polymetal strasznie mnie robi <serduszka>

PostNapisane: 26 sie 2019, 10:46
przez lelo28
Rabus napisał(a):To ja może wrzuce kilka fotek nowego polymetala :) To aż dziwne jak różnie na zdjęciach ten kolor wychodzi

Polymetal tylko na żywo. Delikatnie mówiąc na zdjęciach wygląda nie za ciekawie. Na zdjęciach zawsze podchodzi pod zgniły niebieski.

Ostatnio miałem okazję przejechać w nocy około 200 km i sprawdzić matryce. Generalnie na ustawieniach fabrycznych działają bardzo dobrze, z przeciwka nikt mi nie mrugał. Dobrze doświetlają prawą jak i lewą stronę zostawiając "ciemny środek". Prawidłowo wykrywają również auta jadące przed nami, chociaż przez chwilę miałem w odległości ok 100 -200 m. przed sobą busa z jednym sprawnym światłem, na dodatek słabo świecącym, i niestety system tego nie wykrył. Jedyne czego bym się doczepił to wjazd na teren zabudowany. Nie wiem na jakiej zasadzie mają się zmieniać, ale dopiero po przejechaniu około 500 – 1000 m. zmieniają się na mijania.

Jeszcze jedna niedogodność: w materiałach jest napisane że lusterka boczne są elektrochromatyczne, niestety tylko po stronie kierowcy, po stronie pasażera jest zwykłe.

PostNapisane: 26 sie 2019, 11:37
przez piwo
ale mowisz o swiatlach mijania czy drogowych? jak swieca swiatla mijania? dobrze srednio czy slabo jak w bm? dla mnie jezdzi sie koszmarnie na mijania i szczerze musze oczy wytrzeszczac by cos dostrzec przed autem noca zwlaszcza jak ktos jedzie znad przeciwka.

Re: Nowa Mazda3 – oficjalna premiera 28 listopada...

PostNapisane: 26 sie 2019, 12:06
przez lelo28
Światła mijania są bardzo jasne i świecą dość szeroko, natomiast mogłyby świecić trochę dalej. Nie wiem jak świecą w BM więc nie mogę porównać. W trybie AUTO na światłach mijania jeździ się bardzo niewiele. System matryc cały czas pracuje więc jest cały czas jasno prze samochodem.
Chodzi o to że przy tych światłach jedzie się dość komfortowo ( mimo tego iż nie lubię jeździć w nocy, nie odczułem jakoś zmęczenia).

Podsumowując: mijania świecą jasno i szeroko ( mogły by świecić trochę dalej), drogowe – jasno, szeroko i daleko.

PostNapisane: 26 sie 2019, 14:11
przez sevecc
piwo napisał(a):ale mowisz o swiatlach mijania czy drogowych? jak swieca swiatla mijania? dobrze srednio czy slabo jak w bm? dla mnie jezdzi sie koszmarnie na mijania i szczerze musze oczy wytrzeszczac by cos dostrzec przed autem noca zwlaszcza jak ktos jedzie znad przeciwka.


na xenonach tak źle?

ja w BN mam ledy i świecą rewelacyjnie

PostNapisane: 26 sie 2019, 14:12
przez darrecki
W BM Xenon i w BN LED domyślnie święcą maksymalnie w dół, niewiele widać przed autem. Trzeba to było odpowiednio ustawić czy to samemu czy jechać do ASO, dopiero wówczas było ok.

PostNapisane: 26 sie 2019, 15:34
przez piwo
Bm led. Możliwe że to kwestia regulacji. Tylko serwis ASO? Czy Mietek w garażu też sobie poradzi?

PostNapisane: 26 sie 2019, 19:23
przez darrecki

PostNapisane: 26 sie 2019, 21:00
przez jaro93
są najzwyklejsze śruby regulacyjne na reflektorze. Podpowiedź – stań samochodem przodem w dół z górki, a światła ustawią się wyżej (bez regulacji manualnej), nie trzeba wyłączać pojazdu.

PostNapisane: 26 sie 2019, 22:53
przez child
piwo napisał(a):Bm led.


A skąd ty masz LEDy w BM z 2014? Nie było wtedy tylko xenonów?

PostNapisane: 27 sie 2019, 06:14
przez piwo
child napisał(a):
piwo napisał(a):Bm led.


A skąd ty masz LEDy w BM z 2014? Nie było wtedy tylko xenonów?

masz racje:
-reflektory biksenonowe
– światła LED do jazdy dziennej
no nie wazne. sprobuje podjechac na diagnostyke niech podreguluja.

PostNapisane: 27 sie 2019, 17:24
przez child
No podjedź, bo dla mnie te ksenony świecą super (zwłaszcza w porównaniu z halogenami, gdzie jest rzeczywiście kiepsko – zwłaszcza kiedy są brudne).

PostNapisane: 31 sie 2019, 09:10
przez Imbeer
Tak jak mówi Child, xenony w bm świeca na tyle dobrze że przez wszystkie te lata wcale nie używałem dlugich. Po roku eksploatacji poprosiłem Panów z ASO o regulacje przy przeglądzie (podnieśli i było super), na ostatnim przeglądzie rejestracyjnym gościu mi je tak opuścił że nie mogłem jechać po ciemku szybciej jak 50km/h żeby mieć jakikolwiek czas na reakcję. Wyregulowalem je tym razem sam wg wytycznych producenta – znów nie muszę używać świateł długich, a z naprzeciwka nikt mi nie mruga/ sam widzę że nikogo nie oślepiam.

I użytkownikom BP polecam to samo – jeśli światła wydają się świecić wam za krótko to zgłosicie to w ASO a na pewno wam pomogą (bez oślepiania innych kierowców)

Re: Nowa Mazda3 – oficjalna premiera 28 listopada...

PostNapisane: 2 wrz 2019, 08:05
przez popielasty
Odnośnie Xenonów – to samo jest w CX-5 (2014r) – fabrycznie nisko ustawione. Jak kupiłem auto (w 2017), to widziałem, że są bardzo nisko ustawione – podjechałem na zwykłą stację diagnostyczną i zostały ustawione normalnie – od tamtej pory jest mega dobrze.