Focus C-Max czy Premacy?
Strona 1 z 1
Focusa odradzam – jeden kumpel kupił w grudniu X100, a drugi jakoś niedawno C-Max'a. W obydwu notoryczne wieszania się komputerów, w X 100 zwalona powłoka lakiernicza, W C-Max problemy z ABS, odmawia posłuszeństwa fabryczny sprzęt audio i co najciekawsze – pojawił się wyciek oleju z pod miski (sic!) W każdym razie oba lądują w serwisach znacznie częściej niż moja stareńka GC
Pozdro
Pozdro
Pozdrawiam 
Madzia tylko Madzia i jescze raz Madzia,
niby Mazda należy do Forda ale gdy sie [porównuje teoretycznie taki sam samochód jak np Madzia 2 i Fieste , ta sama płyta, silnik to róznica w jakości wykończenia jest kolosalna, plus w Madzi niesamowita pomysłowość na aranżację wnętrza, plus powszechnie znana niezawodność , takze tylko Madzia , Madzia , Madzia 


- Od: 1 kwi 2004, 11:38
- Posty: 293
- Skąd: Białystok
- Auto: Została juz tylko Mazda2 1.4
Ford FOKUS może i tylko wygląd jest w miarę, ale przeraziłem się jak kumpel z pracy kupił 3 m-ce temu nówkę z salonu diesla kombi i ten "łyka ropy" w mieście tyle co moja Madzia a nawet i więcej – dla mnie to szok, a serwis już nie wspomnę, Za tyle kasy w Madzi pozłacałbym już felgi i etatowo zatrudniłbym czyściciela. I jest coś z tym ABS-em u niego też parę razy załączył się.
ZSW M926 MAZDA MX-3
- Od: 28 mar 2004, 23:24
- Posty: 152
- Skąd: Świnoujście
- Auto: Mazda MX-3 1.6
Odgrzeje ten watek, bo tak sie zlozylo, ze mam oba te autka i moge juz cos powiedziec na temat porównania.
Otoz Mazde Premacy mam od pól roki i odpukac nic sie zlego nie dzieje, nie przekracza w spalaniu 6.5 litra ON – nawet podczas jazdy autostrada 160 km/h. Dobra widocznosc, zdrowy silnik, dobre hamulce, fajna kabina – jest ekstra.
Focus C-max – nowka sztuka z salonu, 30km na liczniku. Przyprowadzam pod dom i tyle bylo auta. Nastepnego dnia juz nie odpalilo. W koncu sie jakos udalo, ale nie kreci, jesli nie palone wiecej jak 6h i nie jest to wina baterii, raczej to rozrusznik bo w koncu jak zaskoczy to kreci jak szalony . Czekam na termin w ASO, moze jakos dojezdze.
Drugi problem to hamulce – slabe i chyba zapowietrzone, bo biora lepiej po kolejnym nacisnieciu pedala – czekam na termin w ASO.
Trzeci problem to opadniete przednie drzwi i uszczelki w pozostałych- wieje tak , ze ciagle bez efektu domykam szyby, bo mam wrazenie, ze otwarte.
Jednym slowem 3:0 dla Premacy, mimo roznicy wieku 6 lat.
Otoz Mazde Premacy mam od pól roki i odpukac nic sie zlego nie dzieje, nie przekracza w spalaniu 6.5 litra ON – nawet podczas jazdy autostrada 160 km/h. Dobra widocznosc, zdrowy silnik, dobre hamulce, fajna kabina – jest ekstra.
Focus C-max – nowka sztuka z salonu, 30km na liczniku. Przyprowadzam pod dom i tyle bylo auta. Nastepnego dnia juz nie odpalilo. W koncu sie jakos udalo, ale nie kreci, jesli nie palone wiecej jak 6h i nie jest to wina baterii, raczej to rozrusznik bo w koncu jak zaskoczy to kreci jak szalony . Czekam na termin w ASO, moze jakos dojezdze.
Drugi problem to hamulce – slabe i chyba zapowietrzone, bo biora lepiej po kolejnym nacisnieciu pedala – czekam na termin w ASO.
Trzeci problem to opadniete przednie drzwi i uszczelki w pozostałych- wieje tak , ze ciagle bez efektu domykam szyby, bo mam wrazenie, ze otwarte.
Jednym slowem 3:0 dla Premacy, mimo roznicy wieku 6 lat.
Dopisuje ciag dalszy historii oFordzie C-max :
– spalanie 12-13 l. w miescie przy umiarkowanie spokojnej jezdzie.
– 10 w trasie
– zle spasowana blacharka przodu – nierowne,szpary, opadniete drzwi itd. itd. – juz 3 wizyta w ASO.
– trzeszcza uszczelki – wszystkie do wymiany
– swist w przednich drzwiach, ale serwisant, powiedzial, ze tak trzeszcza uszczelki, ze on nic nie slyszy, wiec czekam do wymiany uszczelek.
– od samego poczatku smierdzi kolo zapasowe (nigdy nie uzywane) ale wali jakby tydzien sie moczylo w szambie – reklamowane w ASO, zobaczymy co wymysla.
– "check engine" przy porannym zapalaniu
– slaba moc, Premacy z 90 KM objezdza benzyne 125 KM
!
– w nowym aucie przy przebiegu 100km zaczeła śmierdzieć klima i ma tak do dzisiaj – znowu odgrzybianie
Mialem juz kilka sluzbowych fordow, ale ten jest zdecydowanie najgorszy.
Szczerze nie polecam. Auto przejechalo 10kkm – cztery wizyty w ASO.
Szczescie w nieszczesciu, ze to sluzbowe auto.
Moc auto odzyskało po ugradzie softu i ...... przestawieniu wspomagania kiery na sportowe.
– spalanie 12-13 l. w miescie przy umiarkowanie spokojnej jezdzie.
– 10 w trasie
– zle spasowana blacharka przodu – nierowne,szpary, opadniete drzwi itd. itd. – juz 3 wizyta w ASO.
– trzeszcza uszczelki – wszystkie do wymiany
– swist w przednich drzwiach, ale serwisant, powiedzial, ze tak trzeszcza uszczelki, ze on nic nie slyszy, wiec czekam do wymiany uszczelek.
– od samego poczatku smierdzi kolo zapasowe (nigdy nie uzywane) ale wali jakby tydzien sie moczylo w szambie – reklamowane w ASO, zobaczymy co wymysla.
– "check engine" przy porannym zapalaniu
– slaba moc, Premacy z 90 KM objezdza benzyne 125 KM

– w nowym aucie przy przebiegu 100km zaczeła śmierdzieć klima i ma tak do dzisiaj – znowu odgrzybianie
Mialem juz kilka sluzbowych fordow, ale ten jest zdecydowanie najgorszy.
Szczerze nie polecam. Auto przejechalo 10kkm – cztery wizyty w ASO.
Szczescie w nieszczesciu, ze to sluzbowe auto.
Moc auto odzyskało po ugradzie softu i ...... przestawieniu wspomagania kiery na sportowe.
Ostatnio edytowano 19 paź 2010, 13:19 przez Steve, łącznie edytowano 2 razy
Dalszy ciąg długodystansowego testu prównawczego – Premacy kontra Ford C-Max .....
Premacy '99 przez 3 lata wymienione łączniki stabilizatora (tyl i przód) i chlodnica klimy. Koszt obu operacji nie prekroczył w sumie 400PLN.
C-Max właśnie jest po przeglądzie 60kkm. Aktualne usterki C-Max'a to :
– gaśnięcie silnika w zakresie temperaturowym 60-80C
– stuki na maglownicy
– niesprawna regulacja fotela kierowcy
– ścina wszystkie 4 opony, czyli problemy z geometrią
– bierze olej (1 litr na 7kkm)
– do wymiany łożyska w kolumnach
Od poprzedniego opisu, czyli przez dwa lata auto wizytowało ASO 16 razy z powodu różnych usterek.
Premacy '99 przez 3 lata wymienione łączniki stabilizatora (tyl i przód) i chlodnica klimy. Koszt obu operacji nie prekroczył w sumie 400PLN.
C-Max właśnie jest po przeglądzie 60kkm. Aktualne usterki C-Max'a to :
– gaśnięcie silnika w zakresie temperaturowym 60-80C
– stuki na maglownicy
– niesprawna regulacja fotela kierowcy
– ścina wszystkie 4 opony, czyli problemy z geometrią
– bierze olej (1 litr na 7kkm)
– do wymiany łożyska w kolumnach
Od poprzedniego opisu, czyli przez dwa lata auto wizytowało ASO 16 razy z powodu różnych usterek.
Ostatnio edytowano 10 paź 2008, 12:38 przez Steve, łącznie edytowano 2 razy
No i dalszy ciąg przestróg przed Fordem
:
– 68 kkm i padł alternator, do wymiany w całości
– popsuł się podłokietnik
, takiego numeru jeszcze nie miałem w aucie, wyrobiła się zębatka od regulacji wyskości.
– przerdzewiało mocowanie anteny
Całe szczęście, że jeszcze tylko pół roku i wymiana tego słuzbowego gruchota.
Tym razem Mondeo, moze bedzie lepiej.
A Premacy pomyka
– 68 kkm i padł alternator, do wymiany w całości

– popsuł się podłokietnik

– przerdzewiało mocowanie anteny
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Całe szczęście, że jeszcze tylko pół roku i wymiana tego słuzbowego gruchota.
Tym razem Mondeo, moze bedzie lepiej.
A Premacy pomyka

Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości