Cześć Wam!
Jestem tu nowy, więc korzystając z okazji mówię "Dzień dobry"
Podnoszę temat związany z Car Play&Android Auto. Mam wersją oficjalną zamontowaną w pewnym warszawskim ASO. Materiały prasowe Mazdy oraz informacje od handlowca mówią, że nowy HUB usb zapewnia szybkie ładowanie telefonu. Według innych informacji dostępnych w internecie, szybkie ładowanie jest wtedy gdy mamy natężenie prądu ponad 1A. W testach aplikacją Ampere (Android), średni prąd na wyjściu to 300mA. To nie jest szybkie ładowanie, a nawet nie jest to podtrzymanie telefonu.
Podniosłem temat w ASO. Niestety nikt nic nie wie. Mają sprawdzić i oddzwonić, ale od prawie tygodnia nic. Jak dla mnie jest błąd w instrukcji lub błąd instalacji w ASO.
Pytanie do was – proszę sprawdźcie jakie macie natężenie prądu na swoich telefonach? Podzielcie się proszę informacją lub screenem z aplikacji.
https://play.google.com/store/apps/deta ... dev.ampere – tym można sprawdzić prąd.
---
Wyżej było pytanie o wyszukiwanie głosowe w AA. Odpowiem: Działa naprawdę dobrze. Od kiedy jest Asystent Google, można sterować głosem na kilka sposobów:
1) Wywołanie asystenta hasłem "ok google".
2) Przyciskiem funkcyjnym na kierownicy.
3) Pokrętłem HMI, robiąc pchnięcie w prawą stronę.
Ja nie mówię do niego "Ok google", ale włączam asystenta klawiszem na kierownicy lub pokrętłem HMI.
Aktywowany Asystent robi już wiele. Można włączyć dowolny utwór muzyczny na przykład na Spotify "np.: odtwórz rammstein". Można ustawić nawigację w różne miejsca hasłem "ustaw nawigację do ...". Można dzwonić, pisać smsy głosem i wiele innych opcji, które daje asystent.
Do tego gdy włączone mam AA, mogę sterować klawiszami funkcyjnymi HMI, takimi jak multimedia, navi, przycisk wstecz też działa. Mogę przełączać się między nawigacją a spotify. Dla mnie bajka
Odbieranie połączeń można robić przez klawisz funkcyjny na kierownicy.
Pozdrawiam