Marka Dixcel (tarcze & klocki) – ktoś coś słyszał? Opinie?

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez karolmpsbl » 19 sty 2018, 20:25

Witam czy miał ktoś coś doczynienia z tą firma. Chodzi głównie o tarcze i klocki. Mam możliwość do mazdy kupić tarcze firmy dixcel ale nigdzie za wiele opinii o nich nie ma. Za przemawia na pewno trochę tańsze od tarcz firmy dba ale droższe od naszych popularnych firm zza zachodniej granicy. Przerabialem juz textar i ate niestety szybko sie zdeformowaly.
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2016, 20:13
Posty: 107 (0/1)
Auto: Była mx-3, mazda 6, jest 3mps bl

Postprzez lucxxx » 30 sty 2018, 15:47

Nie rozumiem dlaczego chcesz oszczędzać na hamulcach. W życiu nie kupiłbym takich tarcz czy klocków, bo tak naprawdę nie wiadomo co to jest a hamulce czasem decydują o życiu. Dla kilku PLNów nie warto ryzykować. Kiedyś widziałem (chyba na YT) porównanie chińskich tarcz do renomowanych. Wyniki hamowania dają do myślenia.
Kup lepiej Brembo, ATE itd itp.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lip 2012, 11:20
Posty: 190 (14/14)
Skąd: Krosno
Auto: Reno Laguna 2010, 2.0 dCi, 150 KM/
była Mazda Premacy Sportive 2002, 2.0 131 KM, LPG

Postprzez karolmpsbl » 30 sty 2018, 17:16

Nie wiem czy czytasz ze zrozumieniem czy to hejt. I jakim samochodem jeździsz ale pisze że ate i textary nie dają rady w ogóle. A Ty wyskakujesz o jakiś chinczykach i oszczędzaniu. A tarcze firmy dexcel znalazlem na ebay i kosztują po 500zł za sztukę dlatego wolę wiedzieć czy to nie kasa w błoto bo najdroższe co może być to dba ale to 800zł za tarcze więc pytam bo może ktoś z jakiegoś doświadczenia wie co lepsze
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2016, 20:13
Posty: 107 (0/1)
Auto: Była mx-3, mazda 6, jest 3mps bl

Postprzez kubsztyk » 30 sty 2018, 19:20

Jak chcesz wypasione, to kup EBC. Jest kilka linii produktów tej firmy.
To co Ty kurna robisz z tym autem, że Ci ATE nie daje rady?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2010, 10:23
Posty: 1698 (63/30)
Skąd: Kielce
Auto: Volvo S60 2.0T 2006;
ex mazda 6 TDI '03

Postprzez karolmpsbl » 30 sty 2018, 20:06

Często niemiecka autostradą gdzie czasem trzeba z 220 do 100 czasem pod domem droga stu zakrętów a mps też najlzejszy nie jest i tak to wychodzi ze i ATE i textary się zwichrowaly. Oczywiście nie leje zimna woda po ciepłej tarczy więc to nie miało wpływu na ich zużycie. EBC wiem ze spoko ale tez cena jak w dba a myslalem po prpstu ze może miał ktoś coś wspólnego z marką dexcel dlayego mój post ale widzę że chyba nikomu nic to nie mówi. A na internetach też malo
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2016, 20:13
Posty: 107 (0/1)
Auto: Była mx-3, mazda 6, jest 3mps bl

Postprzez jurand » 5 lut 2018, 19:50

Nie kombinuj tylko kup normalne markowe tarcze i zastosuj się do tego:
https://brakestock.pl/instrukcje/view-d ... owych.html
https://czesci24.pl/artykuly/docieranie ... lcowych,58
http://autofanatyk.pl/dlaczego-docierac ... hamulcowe/
Różne szkoły ale zasada traktowania nowych tarcz podobna.
Polecił bym ci nawet tarcze polskiego producenta, które kupiłem do Xedosa i wiem,
że miały by się dobrze nawet w twoim mps-ie tak samo jak moje ale tego rozmiaru nie ma :P
Późniejsze hamowania z blisko 200 km/h oraz jeszcze późniejsze problemy z zaciskami
(na tarczach steki można było smażyć!) nie zmęczyły ich. <faja>
Jeśli zarżnąłeś textary i ate to zdecydowanie polecam lektury powyższych linków.
Pozdrawiam! papa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2011, 21:24
Posty: 645 (1/13)
Skąd: OK
Auto: Citroen C5 2.0hdi '10
Mazda Premacy 1,8 '00
Renault Twingo 1.1 '00
były:
2x Xedos 6 2.0 V6 '92 i '96
Mazda 323 BG 1.6 '90,
VW Passat, Fiat 126p, Dacia, Audi 80, Renault 5, Ford Granada, Wartburg ;–)

Postprzez Damian68 » 5 lut 2018, 20:33

http://www.dixcel.co.jp/en/ jeśli to ta sama firma
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2014, 15:26
Posty: 1440 (6/36)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 3 2,0 LF 2004 Sedan
Ford CMax 2014 2,0 Diesel 163 KM
była
Mazda 323FBJ 1,6 16V2002
Mazda 5 2,0 Diesel Sport 2006
był
Opel Astra 1.8 16V

Postprzez karolmpsbl » 17 lut 2018, 04:09

Dokładnie o tą firmę mi chodzi tylko opinii o niej praktycznie zadnych nie ma. Co do rad kolegi wyżej dziękuję bardzo. Oswiecilo mnie nie wiedziałem że trzeba docierać. Fantastyczne artykuły. Wielki szacun <lol> po za wszystkim bardzo przepraszam ale czy w moim temacie jest jak używać tarcze, jak docierać i czy pytałem o to kto jakie ma. Nie więc proszę jak ktoś coś słyszał o tarczach dixcel bieg zabierze głos, jeżeli nie szkoda Waszego czasu i mojego. Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2016, 20:13
Posty: 107 (0/1)
Auto: Była mx-3, mazda 6, jest 3mps bl

Postprzez jurand » 17 lut 2018, 05:28

Z tego wynikało, że nie wiele wiesz o docieraniu. Ironizuj sobie dalej ale Dixcele też zarżniesz. ;P
Tobie są potrzebne tarcze kompozytowe i jeszcze szybsza fura to się spełnisz. <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2011, 21:24
Posty: 645 (1/13)
Skąd: OK
Auto: Citroen C5 2.0hdi '10
Mazda Premacy 1,8 '00
Renault Twingo 1.1 '00
były:
2x Xedos 6 2.0 V6 '92 i '96
Mazda 323 BG 1.6 '90,
VW Passat, Fiat 126p, Dacia, Audi 80, Renault 5, Ford Granada, Wartburg ;–)

Postprzez Damian68 » 17 lut 2018, 13:56

Czyli takie ?
Wysoki współczynnik tarcia we wszystkich warunkach eksploatacji

Pagani Huayra jest wyposażony w węglowo-ceramiczne hamulce Brembo, przetestowane na torze Nürburgring przez Zonda R. Okazuję się idealne nawet w najbardziej krytycznych sytuacjach. Zmniejszenie masy uzyskane dzięki użyciu węglowo-ceramicznych hamulców oznacza, że ​​Huayra przyjmuje wyjątkowe zachowanie zarówno w trakcie wyścigów, jak i w codziennej jeździe. Kompozytowy materiał ceramiczny wytwarzany przez Brembo zapewnia wysoki współczynnik tarcia we wszystkich warunkach stosowania. Pozostaje on na stałym poziomie podczas hamowania, niezależnie od prędkości, umożliwiając kierowcy zoptymalizowanie siły wywieranej na pedał. Ta ważna cecha jest trudna do osiągnięcia przy użyciu konwencjonalnego żeliwa. Zaciski hamulcowe są podłączone do metalowgo dzownu w taki sposób, że urządzenie może być montowane
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2014, 15:26
Posty: 1440 (6/36)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 3 2,0 LF 2004 Sedan
Ford CMax 2014 2,0 Diesel 163 KM
była
Mazda 323FBJ 1,6 16V2002
Mazda 5 2,0 Diesel Sport 2006
był
Opel Astra 1.8 16V

Postprzez jurand » 17 lut 2018, 13:58

<spoko> <spoko> <spoko> ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2011, 21:24
Posty: 645 (1/13)
Skąd: OK
Auto: Citroen C5 2.0hdi '10
Mazda Premacy 1,8 '00
Renault Twingo 1.1 '00
były:
2x Xedos 6 2.0 V6 '92 i '96
Mazda 323 BG 1.6 '90,
VW Passat, Fiat 126p, Dacia, Audi 80, Renault 5, Ford Granada, Wartburg ;–)

Postprzez karolmpsbl » 19 lut 2018, 07:10

Dokładnie o to chodzilo:) dzięki za pomoc:)jurand jak zakupie nowe tarcze dam Ci auto na miesiąc żebyś mi je dotarł. Dobra temat do zamknięcia bo nikt nic nie wnosi nowego.
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2016, 20:13
Posty: 107 (0/1)
Auto: Była mx-3, mazda 6, jest 3mps bl

Postprzez jurand » 19 lut 2018, 10:44

Kompozytowe? Eeeee... nooo... yyyyy...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2011, 21:24
Posty: 645 (1/13)
Skąd: OK
Auto: Citroen C5 2.0hdi '10
Mazda Premacy 1,8 '00
Renault Twingo 1.1 '00
były:
2x Xedos 6 2.0 V6 '92 i '96
Mazda 323 BG 1.6 '90,
VW Passat, Fiat 126p, Dacia, Audi 80, Renault 5, Ford Granada, Wartburg ;–)

Postprzez karolmpsbl » 19 lut 2018, 11:05

Nie o kompozytowe o koniec tematu. Pozdrawiam i dzięki za pomoc
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2016, 20:13
Posty: 107 (0/1)
Auto: Była mx-3, mazda 6, jest 3mps bl

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Moderator

Moderatorzy Moto