Polskie salony sprzedaży i ASO Mazdy – oceń ASS / ASO

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Paolo » 16 kwi 2017, 12:12

Polskie autoryzowane salony sprzedaży i autoryzowane stacje obsługi

DOLNOŚLĄSKIE
Lubin
Grupa Wróbel. ul Legnicka 67 [ASS, ASO]
Wrocław
Jaremko, ul. Mińska 41a [ASS, ASO]

KUJAWSKO – POMORSKIE
Bydgoszcz
Nordic Motor, ul. Fordońska 307 [ASS, ASO]
Toruń
Bednarscy, ul. Gdańska 4 [ASS, ASO]

LUBELSKIE
Lublin
Matsuoka Motor, al. Kraśnicka 150a [ASS, ASO]
Impex, ul. Wertera 1a [ASO]

ŁÓDZKIE
Łódź
Matsuoka Motor, al. 3-go Maja 1/3 [ASS, ASO]

MAŁOPOLSKIE
Kraków
Anndora, al. 29 Listopada 149 [ASS, ASO]
Emil Frey, ul. J. Conrada 45 [ASO]

MAZOWIECKIE
Radom
AC Cortes, ul. Sobieskiego 23 [ASS, ASO]
Warszawa
Bemo Motors, al. Krakowska 169 [ASS, ASO]
Bołtowicz, ul. Rosoła 55 [ASS, ASO]
Nivette, ul. Lotnicza 3/5 [ASS, ASO]
Odyssey, ul. Górczewska 32 [ASS, ASO]
Auto 2000, ul. Ostrobramska 38a [ASO]
ASO Puławska, ul. Puławska 516 [ASO]
Gołembiewscy, ul. Św. Wincentego 92 [ASO]

OPOLSKIE
Opole
Grupa Wróbel, ul. Wspólna 1a [ASS, ASO]
Marco Tuning, ul. Opolska 1a [ASO]

PODKARPACKIE
Rzeszów
D&R Czach, ul. Krakowska 32 [ASS, ASO]

PODLASKIE
Białystok
Gołembiewscy, ul. Gen. Maczka 136 [ASS, ASO]

POMORSKIE
Gdańsk
BMG Goworowski, ul. Elbląska 81 [ASS, ASO]
Zdanowicz, ul. Grunwaldzka 256a [ASO]
Gdynia
BMG Goworowski, ul. Łużycka 9 [ASS, ASO]
SŁUPSK
BMG Goworowski, ul. Słupska 6 [ASS, ASO]
Reda
G-M, ul. Wejherowska 63 [ASO]

ŚLĄSKIE
Bielsko-Biała
Auto-Gazda, ul. Warszawska 328 [ASS, ASO]
Częstochowa
Klimczak, ul. Katowicka 75 [ASS, ASO]
Dąbrowa Górnicza
Mirai Motors, ul. Katowicka 2 [ASS, ASO]
Katowice
Pro-moto, ul. Kościuszki 215 [ASS, ASO]
Tarnowskie Góry
Mirai Motors, ul. Korola 14a [ASS, ASO]
Zabrze
Mirai Motors, ul. Wolności 1 [ASS, ASO]

ŚWIĘTOKRZYSKIE
Kielce
Matsuoka Motor Kielce, ul. 1-go Maja 191 [ASS, ASO]

WARMIŃSKO-MAZURSKIE
Ełk
Gołembiewscy, ul. Suwalska 88 [ASS, ASO]
Olsztyn
Auto Idea, ul. Towarowa 11[ASS, ASO]
A&G Automotive, ul. Budowlana 7 [ASO]

WIELKOPOLSKIE
Poznań
Voyager Group, ul. św. Michała 20 [ASS, ASO]
Auto-Wache, ul. Poznańska 10 [ASS, ASO]

ZACHODNIOPOMORSKIE
Szczecin
Kozłowski, ul. Struga 31b, [ASS, ASO]
Becar, ul. Madalińskiego 8 [ASO]

żródło
https://www.mazda.pl/assets/poland/Salo ... 0Mazda.pdf
https://www.mazda.pl/assets/poland/Serw ... 0Mazda.pdf


Temat powstał z powodu ostatnio pojawiających się negatywnych ocen obsługi przez ASS i ASO w różnych tematach.
Sam szukając dealera opierałem się na doświadczeniu i dopytywaniu się forumowiczów, którzy kupili ten sam model, co można dostać jak podejść do zakupu, a zamiast PW fajnie byłoby gdzieś przeczytać o tym w jednym miejscu. Kolejnym dość znaczącym czynnikiem do wyboru dealera czy ASO na pewno będzie cena i obsługa gwarancyjna.
Proponuje dla ujednolicenia oceny wystawiać oceny 1-5 nie licząc opisówki dlaczego tak. Przy ocenie ASO przydatne informacje będą, który to przegląd (km) i cena.

Dopisano 16 kwi 2017, 13:12:

Zakup CX 3
Anndora ocena na 2
W salonie obsługa średnia, byliśmy tak żeby oglądnąć, przymierzyć się do auta. Pan chyba za kare po 20 minutach podszedł i zaproponował jazdę próbną (dostępny tylko 150KM więc nie można porównać), niewiele opowiedział o systemach itp. Jazda jak jazda szybko bo przyszli następni. Informacja, ze samochód do 3 miesięcy. Wycena leasingu i ubezpieczenia – porażka, ubezpieczenie na żonę Pan wyliczył na 23000 :O
Mirai Motors DG ocena na 5
Pierwszy kontakt przez fb z prośbą o namiary na sprzedawcę. Po wymianie kilku @ w grudniu wycieczka do salonu. Chcieliśmy przejechać się wersją o mocy 120 KM.Bezproblemowo samochód ściągnięty z innego oddziału dla nas. Od samych drzwi przywitanie i pełna obsługa, kawka, woda itp. Omówienie każdego systemu, omówienie zmian modelowych, które miały nastąpić w 2017, + i –. Jazda próbna nie liczona na czas, do tego pokazanie i działanie systemów na parkingu expo silesia :]
Pomoc w obsłudze leasingu i ubezpieczenia. Samochód znaleziony w Opolu u innego dealera i ściągniecie i przygotowanie do rejestracji w 14 dni. Ubezpieczenie z pakietu dealerskiego nie za 23000 tylko za ok 3200 (pomimo, że żona młoda i nigdy nie miała na siebie ubezpieczenia).
Nie licząc dodatków od mazdy i dealera dla tego rocznika i wersji skaypassion w cenie otrzymaliśmy 16'' opony + felgi na zimę, dywaniki welurowe, dywaniki gumowe, hak, play station 4, gadające pudełko, winko japońskie na opicie auta.
Ostatnio edytowano 19 kwi 2017, 05:55 przez Paolo, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2012, 13:46
Posty: 1763 (110/42)
Skąd: Kraków
Auto: Grafitowe i białe

Postprzez voriax » 16 kwi 2017, 13:23

Dołączę.

Mirai TG: [ 1 ]
Umówienie się na jazdę : 5 (bez problemów, dogodny termin)
Jazda: 4 (krótka ale nie będę narzekał, mieliśmy czas na powtórkę ale nie chciałem przeginać)
Rozmowa sprzedażowa: 0 (brak oferty finansowej, ponoć katalog miał mi wszystko powiedzieć)
Negocjacje: -5 (zostałem spuszczony dosłownie jak woda w klozecie, fakt zacząłem mocno ale to sprzedawcy puściły nerwy... i skończyło się tak szybko jak zaczęło [a przyznam już wtedy na CX-3 byłem mocno nastawiony])
Ogólne wrażenie: 1 (brak konkretów, sam miałem sobie wszystko "wygooglać", nawet brak folderów reklamowych czy wizytówki)
Propozycja finansowania: z odrębną osobą, mailowo: 4

Mirai Zabrze: [ 4 ]
Wpadliśmy tylko sprawdzić ponownie autko
Brak jazdy gdyż nie chcieliśmy
Wypytaliśmy o kilka detali i ceny oraz możliwość negocjacji
Oczywiście negocjacje to temat "nieistniejący" gdyby były możliwe w Zabrzu pewnie próbowałbym kupić taniej właśnie u nich
Ogólne wrażenie: 4, sprzedawca starał się być pomocny

Pro-Moto Katowice [ 4.5 ]
Proponowano jazdę lecz także nie skorzystaliśmy, nie było potrzeby
Rozmowa sprzedażowa: krótka : 4
Negocjacje: 3 – brak spektakularnych możliwości ale kulturalnie, sprzedawca na plus, możliwości na minus
Ogólne wrażenie: 5, (pan sprzedawca słuchał i wiedział czego chcemy)
Wrażenie po drugiej wizycie (umowa i wybór modelu) już 4,
czym bardziej klient drąży detale i negocjacje tym słabiej...
<cisza>
Propozycja finansowania: 2, gdy pojawiają się pytania o detale i drążenie najkorzystniejszej oferty zaczynają się "schody", najlepiej gdyby klient brał i nie gadał... Przyznaję byłem bardzo wymagający.

Ogólne podsumowanie: czym mniej negocjujemy tym milej i lepiej jesteśmy traktowani.
Mazda nie ma pola do manewru i przyparci do muru nie bardzo wiedzą jak wybrnąć z sytuacji, jedyną odpowiedzią jest: "nie da się", "nie możemy dopłacać", "inni sprzedają rabaty a my samochody".
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2017, 19:04
Posty: 86 (8/1)
Auto: CX-3 SkyEnergy 2017 Snowflake White

Postprzez stachan » 17 kwi 2017, 09:55

Paolo, chyba docelowo musimy ten wątek pozycjonować, bo tam mamy podział na województwa... Jeśli tu przybędzie kilka stron, to wątek będzie mało czytelny :(
Obrazek
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
Koordynator Finansów
Koordynator Konkursów
 
Od: 21 wrz 2006, 16:09
Posty: 5113 (316/425)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE

Postprzez Furiat » 17 kwi 2017, 21:34

temat rzeka, niepoprawny
Ostatnio edytowano 4 lip 2017, 12:36 przez Furiat, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2016, 15:17
Posty: 117 (1/0)
Auto: Mazda CX-3 2016

Postprzez andrep » 18 kwi 2017, 13:12

Witam
Ja swoje wrażenia i negocjacje opisałem w tym wątku viewtopic.php?f=519&t=198930
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2016, 16:58
Posty: 1294 (38/85)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda CX3 2016,Soul Red, AWD 2.0 154 KM AT,Sky Passion+Pakiet Saffety

Postprzez Mariusz-TT » 18 kwi 2017, 14:31

Gdzieś umknął w mazowieckim Bołtowicz....
Moim zdaniem warto to podzielić na województwa,bo kilka wpisów i nic nie będzie można znaleźć
Forumowicz
 
Od: 25 kwi 2016, 17:02
Posty: 196 (4/5)
Auto: Mazda 3 sedan Energy 2,0 120 KM,2016

Postprzez Paolo » 19 kwi 2017, 05:58

Dzięki za czujność, dopisane :]
stachan napisał(a):Paolo, chyba docelowo musimy ten wątek pozycjonować, bo tam mamy podział na województwa... Jeśli tu przybędzie kilka stron, to wątek będzie mało czytelny

Może masz racje, ale nie miałem pomysłu jak ładnie to poukładać. Póki co większość użytkowników pisze o tych sprawach w wątkach modelowych (gdzie robi się mały bałagan), a wydaje mi się że całość była by czytelna w tym miejscu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2012, 13:46
Posty: 1763 (110/42)
Skąd: Kraków
Auto: Grafitowe i białe

Postprzez Akar.Zaephyr » 19 kwi 2017, 09:29

Pokuszę się również o ocenę Pro-Moto z Katowic, uwzględniając zarówno zakup CX-3 jak i zainteresowanie 3-ką. Postaram się, by była to ocena jak najbardziej obiektywna.

Wizyta, jazda próbna: 5-
Bardzo pozytywne pierwsze wrażenie. Sprzedawca momentalnie interesuje się klientem oglądającym samochody, bez problemu daje czas posiedzieć samemu w samochodzie wystawowym – można pokopać w oponkę, ponaciskać wszystkie guziczki, bez pośpiechu.

Jazda próbna bez zastrzeżeń, choć tu jeden mały minus – pierwszą połowę jazdy próbnej CX-3 prowadził Pan Sprzedawca. Podczas drugiej wizyty i jazdy testowej Mazdą 3, mieliśmy już możliwość poprowadzić z żoną na zmianę.

Rozmowa ze Sprzedawcą przez cały czas przebiega w miłej i profesjonalnej atmosferze.

Negocjacje (sposób prowadzenia): 5
Również nie ma większych zastrzeżeń – Sprzedawca nie tylko proponuje warunki umowy, ale również słucha wymagań klienta i próbuje, w ramach dostępnego pola manewru, dostosować swoją ofertę.

Negocjacje (finalna oferta): 2
Niestety, oferta dilerów Mazdy jest mocno ograniczona.
Jeśli prawdą jest, że duży wpływ ma na to polityka importera, to współczuję sprzedawcom bo z pustego i Solomon nie naleje.
W każdym razie, poszczególne nasze negocjacje:
Mazda CX-3: 2 – niestety, negocjowaliśmy w złym momencie, świeżo po wprowadzeniu CX-3 do sprzedaży, gdzie zamówienia przekroczyły oczekiwania Mazdy i "kolejka ustawiała się na kilometr". Nie wyciągnęliśmy więc zbyt wiele z tej transakcji, praktycznie za wszystko trzeba było dopłacić, nawet za "dywaniki" które w ramach dobrego gestu można by dostać gratis. Nope, nie tutaj.
Mazda 3 sedan: 2+ – oferta również niewiele lepsza. Rocznik 2016 w cenie 2017 (poliftowy, z nowymi featurami) to już po prostu przesada. Dodanie kół z zimówkami gratis, na późniejszym etapie negocjacji, podczas gdy strona Mazdy jasno je daje na wyprzedaży rocznika 2016 – nie spodobała mi się ta zagrywka. Na plus zasługuje fakt, iż tym razem sprzedawca gotów był do większych negocjacji jeśli chodzi o dodatki typu nakładki progów i zderzaków itp.

Odbiór samochodu: 5
Odbiór CX-3 przebiegł w najlepszym porządku.
Na uwagi i nie do końca równej szczelinie między maską a grillem ASO zareagowało natychmiast, wyregulowało gumowy króciec pod maską. Reszta bez zarzutu – samochód czysty, bez najmniejszej skazy.
W trakcie odbioru miły prezent – winko plus kilka innych gadżetów.

ASO – przegląd: 3
Tutaj z większą ilością detali wypowie się Żonka, w skrócie:
Przegląd za złotówkę zleciliśmy w Pro-Moto, korzystając z programu More & More.
Początkowo Pro-Moto próbowało doliczyć przegląd karoserii osobno (ponad 100zł), dopiero po okazaniu dokumentu z MMP uczyniło to w ramach przeglądu za 1zł.
Zestaw czynności przy przeglądzie obejmował sprawdzenie i uzupełnienie płynu spryskiwaczy, czego nie zrobiono bo skończył się tego samego dnia, w trakcie powrotu do Krakowa, na autostradzie. Po trzech psiknięciach na szybę. Zostawiło to wątpliwość w jakość całego przeglądu.

Podsumowanie
Klient trafiający do Mazdy jest traktowany bardzo dobrze, śmiem twierdzić – na równi z klientem marek premium. (W Hyundaiu na przykład kawa jest od święta ;) ). Jakość obsługi stoi na wysokim poziomie i całe doświadczenie psuje brak możliwości negocjacyjnych, prawdopodobnie spowodowany polityką cenową importera. Niestety, przekłada się to na klimat negocjacji bo – jak pisał przedmówca – sprzedawcy, przyparci do muru, nie mają w ogóle pola do manewru i nie do końca wiedzą, jak wybrnąć z sytuacji gdzie są między młotem, a kowadłem.

Szkoda, że tak jest, bo w moim przypadku oznaczało to zrezygnowanie z zakupu Mazdy i mam wrażenie, że MMP musi być uświadomiona o takich straconych okazjach by zmienić swoje podejście.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2014, 13:54
Posty: 792 (3/8)
Auto: Były: Mazda 323F BA, Mazda MX5 NA
Honda NC700SDE
Jest: Hultaj Jonek Hajbryd

Postprzez mazdacx3 » 17 maja 2017, 20:56

Pro-moto Kce – co do zakupu i podejścia do klienta bardzo pozytywna ocena.

Szkoda, że klienci widzą tylko front salonu a nie zaplecze ... pewnie by wielu miało wątpliwości co do zaplecza. Nowe auta, które przebywają około 10 tys kilometrów z kraju kwitnącej wiśni zdziwił by fakt, iż teoretycznie producent dba o to aby auto dojechało bez skazy do odbiorcy. A tu największa tragedia w salonie. Nowe auta na zaniedbanym placu parkingowym w kurzu i żwirowej nawierzchni, których pilnuje gościu co to za przysłowiowe piwko popatrzy czy coś nie ginie.....pozostałe garaże w których prawdopodobnie są dokonywane naprawy blacharskie itp, to totalna tragedia – tam nikt nie dba o naprawiane auto ( czy się coś zasyfi w środku czy nie jakie to ma znaczenie dla pracownika... klient płaci) delikatnie mówiąc syf i brud – zainteresowanym polecam w chwili oczekiwania w serwisie na podróż w koło salonu myślę, że wnioski będą mieli bardzo podobne.

To przykre bardzo, że nie ma mowy o poszanowaniu czyjejś własności – przecież każdy na zakup auta wybrał z konta 100 tyś zł i jak się cos tam poobdziera to pewnie potencjalny klient wypłaci z bankomatu kolejne 100 tys złoty i kupi sobie drugie nowe.....

No ale w salonie kawę i ciastko ma gratis.....powinien być szczęśliwy...
Początkujący
 
Od: 13 lut 2017, 10:50
Posty: 18
Skąd: śląsk
Auto: mazda cx3 – 2017 – 150km/ AWD

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Beny, jaskul, twardy103 i 16 gości

Moderator

Moderatorzy Moto