brii napisał(a):Norreca napisał(a):co to jest Renault Nissan ? proszę Cie w Niemczech ....
Rozumiem, że czwartego na świecie producenta aut możesz uważać za niszowego, ale w takim razie jak wytłumaczyć zaangażowanie Daimlera tym segmencie i wypuszczenie przez VAGa serii e?
Nikt nie powiedział, że w 2020 połowa sprzedaży to będą elektryki, ale do 2030 zostało jeszcze 14 lat – to sporo. Pięć lat temu ludzie patrzeli na firmy które zaczęły produkować elektryki jak na samobójców i nikt nie spodziewał się, że wszystkie te firmy razem sprzedadzą w ciągu 5 lat 100 000 samochodów. Rzeczywistość pokazała jak bardzo niedoceniono EV, sprzedało się ich "nieco" więcej a tendencja cały czas jest rosnąca.
Temat dotyczy Niemiec.... wiec punt iz sa 4 sprzedawca na swiecie nie ma najwiekszego sensu tu tych aut praktycznie nie ma.
po drugie jest to jak pisalem produkcja aby wzbogacic game samochodow gdyz 5% klientow Daimler, BMW etc chcialo by miec elektryczny samochod.
Najciekawsze... BMW z ktorym ostatnio wspolpracujemy i robimy w chwili obecjenj prototypy dla BMW 1,3, M1, X2M, Z5, Toyota Supra (SOP start of production 2019) nie planuje specjalnie versji hybrydowych.
Oczywiscie ze poszlo to szybko jak kazda nowa technologia... ale cale zaplecze "spalinowe" nie pozwoli na takie rozwiazania.
Dodatkowo najwiekszy biznes w Niemczech, samochodowka nie dopusci tez do takiego rozwiazania...
no i ostatni glowny powod... nie wyobrazam sobie iz Niemiec nie bedzie mogl sobie kupic nowego Porsche etc bo takich to jest tu pelno... (nie jest to specjalnie drogie zarabiajac spokojnie kolo 60k € rocznie mozesz sobie pozwolic na takie auto nowe z salonu gdzie oprocentowanie jest od 1% do 2%)
Wszedzie sa "zielone" pomysly ale ten jest mega nie realny

zwlaszcza dla Niemiec, co innego kraje jak Norwegia, Finlandia, czy nawet po czesci Szwecja (ale mniej prawdopodobne przez Volvo). Oni nie maja wlasnego biznesu motoryzacyjnego wszystko to import.