Bez czego M6 (benzyna) nie pojedzie?

Hej
Zakładam ten temat, bo nie znalazłem podobnego.
Chciałbym odpowiedzi bez jakich elementów osprzętu silnika benzynowego M6 nie pojedzie nawet w trybie serwisowym.
O co chodzi? Ano o to, co potrzebuję mieć w bagażniku jak jadę w długą trasę tak "na wszelki wypadek".
Co wiem i jak podchodzę do tematu (proszę o odpowiedzi czysto techniczne):
1. Jak padnie cewka zapłonowa = stoję i trzeba wymienić
2. Jak padnie świeca/kabel WN = jadę na 3, ale jadę. (1 świeca i jeden przewód WN się zawsze w bagażniku przyda)
3. Padnie alternator/regulator napięcia = jadę, dopóki starczy akumulatora
4. Padnie rozrusznik = mogę popchnąć i ruszy
5. Padnie przepływomierz =
?
6. Padnie przepustnica (czujnik położenia) =
?
7. Padnie czujnik w kolektorze dolot.(chyba drugi MAF lub temp.– w 2.3 montowany od strony bloku) =
?
8. Padnie sonda lambda =
?
9. Co może jeszcze paść istotnego?
Do tej pory miałem doświadczenia z Mercedesami i wiem, że np. MAF/przepustnicę/lambdę wystarczyło wypiąć, ale dało się w trybie awaryjnym jechać dalej. Czy w M6 jest podobnie, czy bez czegoś nie pojadę dalej?
Dzięki
Zakładam ten temat, bo nie znalazłem podobnego.
Chciałbym odpowiedzi bez jakich elementów osprzętu silnika benzynowego M6 nie pojedzie nawet w trybie serwisowym.
O co chodzi? Ano o to, co potrzebuję mieć w bagażniku jak jadę w długą trasę tak "na wszelki wypadek".
Co wiem i jak podchodzę do tematu (proszę o odpowiedzi czysto techniczne):
1. Jak padnie cewka zapłonowa = stoję i trzeba wymienić
2. Jak padnie świeca/kabel WN = jadę na 3, ale jadę. (1 świeca i jeden przewód WN się zawsze w bagażniku przyda)
3. Padnie alternator/regulator napięcia = jadę, dopóki starczy akumulatora
4. Padnie rozrusznik = mogę popchnąć i ruszy
5. Padnie przepływomierz =
6. Padnie przepustnica (czujnik położenia) =
7. Padnie czujnik w kolektorze dolot.(chyba drugi MAF lub temp.– w 2.3 montowany od strony bloku) =
8. Padnie sonda lambda =
9. Co może jeszcze paść istotnego?
Do tej pory miałem doświadczenia z Mercedesami i wiem, że np. MAF/przepustnicę/lambdę wystarczyło wypiąć, ale dało się w trybie awaryjnym jechać dalej. Czy w M6 jest podobnie, czy bez czegoś nie pojadę dalej?
Dzięki