creet napisał(a):Co np? Pytam z ciekawości. Ja bym zaczął od dania w standardzie miękkiego i obszytego podłokietnika.
W sumie raczej kosmetyczne zmiany bo mi się podoba jak Mazda wygląda w środku więc bardziej o ergonomię mi chodzi:
– Własnie miększy podłokietnik i na całą szerokość tunelu, nie tylko z wypustką po stronie kierowcy.
– Lepszy design "tabletu" z mniejszą ramką i może lepiej zbiegający się z resztą. Przy czym sama idea tabletu mi bardzo odpowiada, tylko jest on odrobię "ociężały" z wyglądu.
– Jakieś dodatkowe miejsce aby coś położyć, ekstra mini schowek może. Osobiście bym wywalił odtwarzacz CD i w to miejsce dał półkę.
– Dodany kolorowy ekran przy obrotomierzach, który mógłby wyświetlać
naraz przebieg całkowity + od resetu + od uruchomienia silnika, tak samo spalanie i czas jazdy i średnią prędkość, maksymalną itp. Deska Mazdy wygląda ładnie, tylko technicznie to prehistoria i ta szarość na 2015 rok razi w oczy. W przypadku SkyPassion na lewo i prawo od obrotomierza jest zmarnowana przestrzeń.
– Podgrzewana kierownica
– Przemodelowane przyciski na kierownicy z jakimś krzyżakiem, czy tak aby łatwiej można było wyczuć przyciski bez patrzenia się na nie plus możliwość zmiany źródła dźwięku.
Do tego przy liftingu na 2017 to był spodziewał się już czujników parkowania 360 (boczne) i automatycznego trzymania auta na pasie (do tego akurat wystarczą chęci i upgrade softu w obecnych wersjach z pakietem safety).
No i skoro jest tyle narzekań na hałas to na miejscu Mazdy bym na tym też pomyślał.