Zakup nowego auta – Mazda CX-3 (2015 – obecnie)
Witam ,spróbuję odpowiedzieć na twoje pytania.
1-ja mam biały perłowy , wybierała żona ,ale jak bym miał wybierać teraz też bym tak wybrał
2-klasyczny automat ma tylko jedną wadę w porównaniu do dsg ,wolniejsza zmiana biegów ,i to jest jedyna zaleta dsg ,ale to nie jest jakaś potężna różnica żeby z niej rezygnować,dla kogoś kto większość czasu jeżdzi autem w mieście to idealne rozwiązanie
3-i tu dochodzimy do sedna sprawy choć wymiary zewnętrzne cx-3 ma zbliżone do kompaktów to ilość miejsca w środku to jednak klasa miejska ,będzie problem z twoim wzrostem ,nie piszesz o wadze ale z większą tuszą to czarno widzę
4-zmiany były w tym roku ,w przyszłym raczej nie będzie
5-webasto nie jest montowane w fabryce ,w cx-3 nie mam ,ale działa jak w każdym innym aucie ,rynek zdominowały dwie firmy ,a którą wybrać to już inny temat
6-?
1-ja mam biały perłowy , wybierała żona ,ale jak bym miał wybierać teraz też bym tak wybrał
2-klasyczny automat ma tylko jedną wadę w porównaniu do dsg ,wolniejsza zmiana biegów ,i to jest jedyna zaleta dsg ,ale to nie jest jakaś potężna różnica żeby z niej rezygnować,dla kogoś kto większość czasu jeżdzi autem w mieście to idealne rozwiązanie
3-i tu dochodzimy do sedna sprawy choć wymiary zewnętrzne cx-3 ma zbliżone do kompaktów to ilość miejsca w środku to jednak klasa miejska ,będzie problem z twoim wzrostem ,nie piszesz o wadze ale z większą tuszą to czarno widzę
4-zmiany były w tym roku ,w przyszłym raczej nie będzie
5-webasto nie jest montowane w fabryce ,w cx-3 nie mam ,ale działa jak w każdym innym aucie ,rynek zdominowały dwie firmy ,a którą wybrać to już inny temat
6-?
Przy Twoim wzroście, samochód odrzuciłbym automatycznie. Nie będziesz miał miejsca na nogi. Na dodatek nie wiem, jak ''szeroki'' jesteś, ale przestrzeni jest wg mnie naprawdę mało. A jak sobie odsuniesz maksymalnie lub prawie maksymalnie siedzenie do tyłu, to pasażerowie tylnej kanapy nie mają tam nawet czego szukać
odpowiem zbiorczo – muszę się po prostu wybrać na wycieczkę.
Niestety nic innego mi się na razie nie podoba – h-rv jest brzydka, renault nie chcę, o vw nie chcę słyszeć....
Sugerowałem się tym filmem i tym Panem
https://www.youtube.com/watch?v=o-akCmCJyaE (od 4:37)
Jestem postury tego Pana (obecnie 85 kg) i prawie 10 cm jestem niższy od niego i on powiedział, że jest ok
Niestety nic innego mi się na razie nie podoba – h-rv jest brzydka, renault nie chcę, o vw nie chcę słyszeć....
Sugerowałem się tym filmem i tym Panem
https://www.youtube.com/watch?v=o-akCmCJyaE (od 4:37)
Jestem postury tego Pana (obecnie 85 kg) i prawie 10 cm jestem niższy od niego i on powiedział, że jest ok
kozo napisał(a):Sugerowałem się tym filmem i tym Panem
https://www.youtube.com/watch?v=o-akCmCJyaE (od 4:37)
Jestem postury tego Pana (obecnie 85 kg) i prawie 10 cm jestem niższy od niego i on powiedział, że jest ok
Wiarygodność i obiektywizm tego pana jest mocno dyskusyjny ,testował już kompakty do których ledwo się mieścił a do mazdy wszedł ,bardziej kieruję się sympatiami do marek niż obiektywnym testem
Panowie, a jak wygląda sprawa utrzymania czystości na białej skórze? Kupiłem ostatnio nowe jeansy i była na nich uwaga, że mogą zostawiać ślady Czy te białe fotele za które trzeba dopłacić różnią się czymś jeszcze oprócz koloru od tych standardowych czarnych (jakością skóry)?
Przecież w cenniku jest napisane że w skypassion tapicerka jest skórzano-materiałowa czarna ? Czy są tu jeszcze jacyś użytkownicy białego wnętrza i mają jakieś swoje spostrzeżenia i sposoby na utrzymanie wnętrza w czystości czy ta opcja brązowych siedzeń (takumi) już się skończyła?
Byłem i się przymierzałem.
Fotel do tyłu na 85% i kierownica do przodu i jest dobrze. Jeżdżę z 2 jeszcze nienastoletnich dzieci i to nawet niecodziennie więc mi to wystarczy. W pakiecie z białą skórą jest elektryka fotela – różnica nawet na mega plus jest choćby pod ręką : wykończenie boczka – zamiast jakiegoś skaju jest "misiu"
Na razie widzę to tak : Passion + Ceramic White + Safety + AWD + AT(?) + Pure White
p.s priorytet : 4x4 nawet dołączany i dobrze wyposażony : co takiego jeszcze innego jest w cenie 100k zł. ?
Fotel do tyłu na 85% i kierownica do przodu i jest dobrze. Jeżdżę z 2 jeszcze nienastoletnich dzieci i to nawet niecodziennie więc mi to wystarczy. W pakiecie z białą skórą jest elektryka fotela – różnica nawet na mega plus jest choćby pod ręką : wykończenie boczka – zamiast jakiegoś skaju jest "misiu"
Na razie widzę to tak : Passion + Ceramic White + Safety + AWD + AT(?) + Pure White
p.s priorytet : 4x4 nawet dołączany i dobrze wyposażony : co takiego jeszcze innego jest w cenie 100k zł. ?
kozo napisał(a):p.s priorytet : 4x4 nawet dołączany i dobrze wyposażony : co takiego jeszcze innego jest w cenie 100k zł. ?
Dlatego kupiłem CX 3, jeśli chodzi o AT to jest to mój pierwszy raz , i już tak zostanie na zawsze bez względu na markę.
Kończę właśnie weekend z Mazdą Cx-3 150 KM AWD :
Niestety nie była to wersja passion i wszystkie braki które zauważyłem są właśnie w passion więc sprawa załatwiona
– co do jej wymiarów – pomimo wzrostu 192cm udało mi się znaleźć wygodne położenie – w niedzielę siedziałem w CH-R w CH – tam jest tego miejsca jeszcze mniej.
– spalanie – jest duże, ale tak i tak mniejsze niż w moim poprzednim samochodzie przy tej samej mocy i masie więc na plus – średnia 90% miasto i przejechaniu 150km to 9,5 – tak, jeżdżę dosyć dynamicznie, inni to nazywają agresywnie, a nie jak emeryt W TSI miałem 11l/100km przy tej samej jeździe. Przypuszczam, że taki mały wynik jak na mnie to zawdzięczam start-stop do którego naprawdę się przekonałem – odpala tak szybko, że aż niezauważalnie – jak będzie automat to będzie to jeszcze wygodniejsze. U mnie w mieście jest od groma świateł niezsynchronizowanych – czasami po 1,5-2 minuty stania.
– fotel ok, ale tylko pod warunkiem że będzie lędźwiówka bo jakbym miał tego nie mieć to po pół dnia już mnie bolały plecy...
– miałem balony i 16" koła i na zakrętach czułem jak mi auto się przesuwa na kołach – mam mieć 18" więc problemu takiego pewnie nie będzie
– skrzynia MT bardzo przyjemna – często robiłem 4->6 – 5 była niepotrzebna
– osiągi silnika – takie przyspieszenie wg. mnie powinien mieć każdy samochód w dzisiejszych czasach aby był po prostu bezpieczny – na plus zero turbo czy kompresorów jak miałem poprzednio i mam nadzieję że dzięki temu mniej rzeczy będzie mogło się zepsuć
– na obwodnicy leciałem spokojnie 180 km/h bez żadnego problemu
– system audio był bez bose i faktycznie d... nie urywa. Ma nadzieję że jak będzie bose to będzie lepszy. Też zauważyłem zjawisko o którym ktoś na forum poruszył, że czym głośniej daję tym basy są coraz mniejsze (może to jakieś zabezpieczenie)
– samochód był bez kamery i czujników i szczególnie jak to były moje pierwsze km to było strach cofać
– bez systemu "bezkluczykowego" co w dzisiejszych czasach i moim częstym wchodzeniu i wychodzeniu to jest "must have" ale spoko ma być
Ogólnie taki dosyć szybki, w dalszym ciągu zwracający uwagę "bąk" przede wszystkim do przemieszczania się po mieście – i właśnie czegoś takiego szukam
p.s jeszcze muszę gdzieś dopaść na ostateczna jazdę cx3 w automacie
Pytanie : jak to jest z zabezpieczeniami p/kradzieżowymi w standardzie i te dodatkowe. Czy muszę mieć/brać co mi salon wciska niby w promocji? Też to macie? Nie wystarczy dobre AC z gwarancją ceny?
Nie chciałbym aby nowy samochód serwis dotykał niepotrzebnie i wszystkie plastiki demolował aby wsadzić tam jakieś chińskie badziewie. W tym egzemplarzu oprócz "kluczyka" na kółeczku miałem jeszcze jakąś "pastylkę" immobilizer. Docelowo nie chciałbym mieć w kieszeni nic oprócz tego kluczyka
Niestety nie była to wersja passion i wszystkie braki które zauważyłem są właśnie w passion więc sprawa załatwiona
– co do jej wymiarów – pomimo wzrostu 192cm udało mi się znaleźć wygodne położenie – w niedzielę siedziałem w CH-R w CH – tam jest tego miejsca jeszcze mniej.
– spalanie – jest duże, ale tak i tak mniejsze niż w moim poprzednim samochodzie przy tej samej mocy i masie więc na plus – średnia 90% miasto i przejechaniu 150km to 9,5 – tak, jeżdżę dosyć dynamicznie, inni to nazywają agresywnie, a nie jak emeryt W TSI miałem 11l/100km przy tej samej jeździe. Przypuszczam, że taki mały wynik jak na mnie to zawdzięczam start-stop do którego naprawdę się przekonałem – odpala tak szybko, że aż niezauważalnie – jak będzie automat to będzie to jeszcze wygodniejsze. U mnie w mieście jest od groma świateł niezsynchronizowanych – czasami po 1,5-2 minuty stania.
– fotel ok, ale tylko pod warunkiem że będzie lędźwiówka bo jakbym miał tego nie mieć to po pół dnia już mnie bolały plecy...
– miałem balony i 16" koła i na zakrętach czułem jak mi auto się przesuwa na kołach – mam mieć 18" więc problemu takiego pewnie nie będzie
– skrzynia MT bardzo przyjemna – często robiłem 4->6 – 5 była niepotrzebna
– osiągi silnika – takie przyspieszenie wg. mnie powinien mieć każdy samochód w dzisiejszych czasach aby był po prostu bezpieczny – na plus zero turbo czy kompresorów jak miałem poprzednio i mam nadzieję że dzięki temu mniej rzeczy będzie mogło się zepsuć
– na obwodnicy leciałem spokojnie 180 km/h bez żadnego problemu
– system audio był bez bose i faktycznie d... nie urywa. Ma nadzieję że jak będzie bose to będzie lepszy. Też zauważyłem zjawisko o którym ktoś na forum poruszył, że czym głośniej daję tym basy są coraz mniejsze (może to jakieś zabezpieczenie)
– samochód był bez kamery i czujników i szczególnie jak to były moje pierwsze km to było strach cofać
– bez systemu "bezkluczykowego" co w dzisiejszych czasach i moim częstym wchodzeniu i wychodzeniu to jest "must have" ale spoko ma być
Ogólnie taki dosyć szybki, w dalszym ciągu zwracający uwagę "bąk" przede wszystkim do przemieszczania się po mieście – i właśnie czegoś takiego szukam
p.s jeszcze muszę gdzieś dopaść na ostateczna jazdę cx3 w automacie
Pytanie : jak to jest z zabezpieczeniami p/kradzieżowymi w standardzie i te dodatkowe. Czy muszę mieć/brać co mi salon wciska niby w promocji? Też to macie? Nie wystarczy dobre AC z gwarancją ceny?
Nie chciałbym aby nowy samochód serwis dotykał niepotrzebnie i wszystkie plastiki demolował aby wsadzić tam jakieś chińskie badziewie. W tym egzemplarzu oprócz "kluczyka" na kółeczku miałem jeszcze jakąś "pastylkę" immobilizer. Docelowo nie chciałbym mieć w kieszeni nic oprócz tego kluczyka
Kozo nie jesteś przypadkiem z KRK?, mam automat to byś sprawdził
Opis z wrażeń , też mi brakuje podpórki kręgosłupa i podgrzewanej kierownicy , jeśli chodzi o bose to daje radę. Miałem zmieniać gwizdki ale chyba nic nie będę ruszał?
Pozdrawiam
Opis z wrażeń , też mi brakuje podpórki kręgosłupa i podgrzewanej kierownicy , jeśli chodzi o bose to daje radę. Miałem zmieniać gwizdki ale chyba nic nie będę ruszał?
Pozdrawiam
andrep napisał(a):Kozo nie jesteś przypadkiem z KRK?, mam automat to byś sprawdził
Opis z wrażeń , też mi brakuje podpórki kręgosłupa i podgrzewanej kierownicy , jeśli chodzi o bose to daje radę. Miałem zmieniać gwizdki ale chyba nic nie będę ruszał?
Pozdrawiam
Jutro będę dzwonił do Katowic do salonu czy mają taką demówkę
Często piję kawę w aucie więc ten podłokietnik chyba sobie odpuszczę.
W ogóle to salon daje te rzeczy za friko i chwali się ile to oni nie dają do zakupu, a tak naprawdę te rzeczy są warte ćwiartkę tego ile za to chcą.
Metalowe nakładki te z katalogu – kto ma i czy to jest coś więcej warte niż te np. z allegro? jak to jest montowane?
Już zgłupiałem – czy w pakiecie wnętrza pure white jest regulacja lędźwiowa czy w ogóle cx3 nie ma takiej opcji?
Ostatnio edytowano 5 paź 2017, 01:48 przez kozo, łącznie edytowano 1 raz
Czesc. Odkopuje watek. Tak jak juz pisalem jestem zainteresowany Mazda CX-3. Bardzo fajnie wyglada wersja Takumi z silnikiem 2.0 i napedem AWD.
Czy ktos moglby powiedziec czy ten woz ma jakies bolaczki i problemy? Na szybko odnalazlem watek z klimatyzacja. Czy cos jeszcze sie zdarza? Na co zwrocic uwage?
Dzieki.
Czy ktos moglby powiedziec czy ten woz ma jakies bolaczki i problemy? Na szybko odnalazlem watek z klimatyzacja. Czy cos jeszcze sie zdarza? Na co zwrocic uwage?
Dzieki.
- Od: 2 sie 2018, 13:11
- Posty: 8
To akurat nie problem. Pytam o bardziej uciazliwe problemy, jak np. z silnikiem, ukladem przeniesienia napedu, kierowniczym czy wspomniana tutaj klimatyzacja. Jak jest z korozja i nie tylko nadwozia?
Oczywiscie zglebilem temat (na pewno nie w calosci), nic zlego nie znalazlem. Natomiast interesuje mnie opinia ludzi, ktorzy taki samochod uzywaja na co dzien i moga sie podzielic opinia. Szczegolnie wersja z napedem na wszystkie kola.
W sumie jak dobrze pojdzie to w przyszlym tygodniu odwiedze salon Mazdy. Jestem Hondziarzem i chcialem kupic CTR (Civic Type R) ale po ostatnich przebojach chyba zmienie droge (koncepcje, moze nie byla do konca sluszna ). Jak z reszta widac...
Oczywiscie zglebilem temat (na pewno nie w calosci), nic zlego nie znalazlem. Natomiast interesuje mnie opinia ludzi, ktorzy taki samochod uzywaja na co dzien i moga sie podzielic opinia. Szczegolnie wersja z napedem na wszystkie kola.
W sumie jak dobrze pojdzie to w przyszlym tygodniu odwiedze salon Mazdy. Jestem Hondziarzem i chcialem kupic CTR (Civic Type R) ale po ostatnich przebojach chyba zmienie droge (koncepcje, moze nie byla do konca sluszna ). Jak z reszta widac...
- Od: 2 sie 2018, 13:11
- Posty: 8
Hej.
Do niedawna jeździłam Astrą IV, jednak przyszedł czas na zmiany. Rozglądam się od kilku dni i wpadła mi w oko Mazda CX 3. Wydaje się być całkiem fajnym autem do jazdy po mieście.
Pytanie do posiadaczy Mazdy CX 3. Czy warto kupić? Myślę o opcji wyposażenia Sky Passion.
A moze macie jakieś salony godne polecenia? A i jeszcze jedno pytanie – jak rabatowanie? Rok temu przy zakupie auta dla męża pytaliśmy w salonie w Rzeszowie czy można ponegocjować coś z ceną (chodziło wtedy o CX 5) usłyszeliśmy że nie ma szans na jakiekolwiek zejście z ceny.
Do niedawna jeździłam Astrą IV, jednak przyszedł czas na zmiany. Rozglądam się od kilku dni i wpadła mi w oko Mazda CX 3. Wydaje się być całkiem fajnym autem do jazdy po mieście.
Pytanie do posiadaczy Mazdy CX 3. Czy warto kupić? Myślę o opcji wyposażenia Sky Passion.
A moze macie jakieś salony godne polecenia? A i jeszcze jedno pytanie – jak rabatowanie? Rok temu przy zakupie auta dla męża pytaliśmy w salonie w Rzeszowie czy można ponegocjować coś z ceną (chodziło wtedy o CX 5) usłyszeliśmy że nie ma szans na jakiekolwiek zejście z ceny.
- Od: 17 mar 2019, 17:52
- Posty: 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 54 gości