Strona 1 z 1

Extra stronka – Mazda MX-6/626 GE

PostNapisane: 8 kwi 2004, 21:42
przez Yooziu
moze juz znacie,ale na mnie stronka zrobila wrazenie,szczegolnie dzial techniczny,duzo pozytecznych informacji i ciekawa-spora galeria pieknych mx -6 Polecam!!

http://members.iinet.net.au/~ple/

PostNapisane: 8 kwi 2004, 22:40
przez cronos2002
Super stronka – dowiedziałem sie ze silniki V6 maja regulowaną długość kanału dolotowego VRIS – coś chyba znanego z Hondy VTEC.
Oprócz tego jest tam opis jak sprawdzić kody błędów ASB i airbag-a.
Gdybym wiedział wcześniej jak sprawdzić kody błedów w ASB (a to takie proste identycznie jak sprawdzanie kodów błędów silnika – wystarczyło włożyć kabelek w inne miejsce) może nie musiał bym wymieniać całej skrzyni :(

PostNapisane: 9 kwi 2004, 01:07
przez Smirnoff
No nie zupełnie – VRIS jest to Variable Resonance Induction System, w kilku słowach – dolot o zmiennej długości.
VTEC oznacza zmienne fazy rozrządu, który to wynalazek ostatnio honda stosuje nagminnie.

A stronka spox.

Pozdro
SM

PostNapisane: 9 kwi 2004, 06:06
przez cronos2002
A to jeszcze lepiej – :P
Doczytałem ze ten VRIS to jest patent Porsche :)

PostNapisane: 9 kwi 2004, 22:42
przez b2
Smirnoff napisał(a):No nie zupełnie – VRIS jest to Variable Resonance Induction System, w kilku słowach – dolot o zmiennej długości.
VTEC oznacza zmienne fazy rozrządu, który to wynalazek ostatnio honda stosuje nagminnie.

SM


coś a'la VVTI w toyotach?

PostNapisane: 9 kwi 2004, 22:45
przez Globy
Tak. Chyba w Toyotach jest to na wyposazeniu prawie wszystkich jednostek obecnych modeli, a w Hondzie tylko tych mocniejszych.

PostNapisane: 10 kwi 2004, 09:29
przez Długi
VVT Variable Valve Timing (czyli zmienne fazy rozrządu)
VRIS Variable Resonance Intake System (czyli tak naprawdę dolot o zmiennym rezonansie) chodzi o wykorzystanie zjawisk falowych do doładowania silnika
pzdr

PostNapisane: 10 kwi 2004, 10:10
przez Długi
jacek*** napisał(a):Super stronka – dowiedziałem sie ze silniki V6 maja regulowaną długość kanału dolotowego VRIS – coś chyba znanego z Hondy VTEC.
Oprócz tego jest tam opis jak sprawdzić kody błędów ASB i airbag-a.
Gdybym wiedział wcześniej jak sprawdzić kody błedów w ASB (a to takie proste identycznie jak sprawdzanie kodów błędów silnika – wystarczyło włożyć kabelek w inne miejsce) może nie musiał bym wymieniać całej skrzyni :(


Jeżeli masz Cronosa z CD4E to diagnostyka silnika i przekładni to jedno i to samo ten sam PCM zawiaduje Silnikiem i skrzynią

PostNapisane: 10 kwi 2004, 14:39
przez Paweł
Ale jacek ma GF4A-EL (patrz podpis). Co prawda na naszej stronie chyba juz od dawna jest opisane jak odczytac bledy abs i asb ;).

Pozdrawiam.

PostNapisane: 10 kwi 2004, 16:25
przez cronos2002
żeby odczytać kody błędów ASB trzeba było włożyć drucik w inna dziurkę (za przeproszeniem) niż do sprawdzania ECU – wcześniej wiedziałem o tym że ma mrugać "check engine" a powinien mrugać podając błędy "HOLD"
A mogło być tak miło (tanio) gdybym o tym wcześniej wiedział.

PostNapisane: 10 kwi 2004, 21:19
przez Długi
tco_tm napisał(a):Ale jacek ma GF4A-EL (patrz podpis). Co prawda na naszej stronie chyba juz od dawna jest opisane jak odczytac bledy abs i asb ;).

Pozdrawiam.


Faktycznie, ma KL :)

PostNapisane: 28 lis 2012, 10:06
przez J4r0
Odgrzeje kotlets sprzed 8lat :D

Jak z tymi poduszkami – gdzie znajdę opis wymrugania tego :D

ABS i silnik jest na forum, a poduchy ?