Coraz częstsze przypadki kradzieży Mazd w Polsce – dyskusja
powiem tak nie wiem jak dzialaja zlodzieje mazd w warszawie ale w poznaniu mojemu wujkowi ukradli Audi A6 z 2012r i szczescie temu ze udalo sie odnalezc auto po gps wujas sam dodatkowe zamontowal w belce nosnej samochodzu.
oczywiscie auto juz bylo pozbawione 60% elementow
pozdrawiam
oczywiscie auto juz bylo pozbawione 60% elementow
pozdrawiam
papik_zlotow napisał(a):mojemu wujkowi ukradli Audi A6 z 2012r i szczescie temu ze udalo sie odnalezc auto po gps wujas sam dodatkowe zamontowal w belce nosnej samochodzu.
oczywiscie auto juz bylo pozbawione 60% elementow
Jeśli odnalezione auto przez policję pozbawione było ok. 60% elementów, to wujek raczej za bardzo szczęśliwy z tego powodu nie był, że auto się odnalazło . Chyba, że autko nie posiadało AC .
posiadalo ale wujas sie zezloscil i 4 lata nie odwiedzal nas w polsce hehe obecnie zmienil samochod na Toyote chyba mniej tego kradna
O ja też mam system radiowy od www.infonaPW. Fajna sprawa.
System z bateria jest ukryty w aucie i tylko oni wiedzą gdzie to jest. Baterię mam 5 – letnią, więc nie muszę się tym zajmowac szczególnie.
System z bateria jest ukryty w aucie i tylko oni wiedzą gdzie to jest. Baterię mam 5 – letnią, więc nie muszę się tym zajmowac szczególnie.
-
caryzface
captain_crazy napisał(a):Ciekawa opcja to lokalizacja drogą radiową. Dużym minusem jest to że trzeba płacić abonament miesięczny
Abonament nie jest miesięczny tylko roczny – koszt to ok. 1000zł/rok. Do tego koszt samego urządzenia ok. 1500zł (w zależności od trwałości baterii – 3 lub 5 lat) i montażu urządzenia (ok. 450zł) – łącznie na początek ok. 3000zł (netto), co wychodzi podobnie lub taniej niż rok opłacania parkingu strzeżonego, przy czym samochód jak widać nie zawsze stoi na parkingu strzeżonym koło domu. W następnych latach już tylko abonament właśnie ok 1000zł netto /rok. Na hasło "bmw-klub" dostaniecie 10% rabatu
Ja osobiście mam zainstalowany ten system w swoim CX-5 (poza wszystkimi fabrycznymi Mazdy i mechaniczną blokadą skrzyni biegów) i śpię spokojnie... Mogę tylko polecić, bo fabryczny system lokalizacji oferowany przez Mazdę można zagłuszyć pierwszą lepszą zagłuszarką sygnału GPS.
Natomiast, system radiowy firmy Gannet Guard System pracuje na własnych pasmach częstotliwości, dzięki czemu jest obecnie najlepszy na rynku. Nie ma powszechnie urządzeń do jego zagłuszenia. Kolejny plus jest taki, że po zgłoszeniu kradzieży na policję i do tej firmy, to ONI zaczynają poszukiwania swoimi ekipami z policją, a Ty spokojnie czekasz na odzyskanie samochodu....
- Od: 25 sie 2015, 14:20
- Posty: 4
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda CX-5
2.0 160KM 4x4 MT
Sky Passion 2015
Crystal White
JBPROJEKT napisał(a):[
Abonament nie jest miesięczny tylko roczny – koszt to ok. 1000zł/rok. Do tego koszt samego urządzenia ok. 1500zł (w zależności od trwałości baterii – 3 lub 5 lat) i montażu urządzenia (ok. 450zł) – łącznie na początek ok. 3000zł (netto), .
No przy takich kosztach, to ja zdecydowanie wolę najpewniejszy system antykradzieżowy – Auto Casco....
Witam
Systemy bazujące na lokalizacji GPS, czy nawet własnym radiu (własnej częstotliwości) nie są trudne do zakłócenia. Na tego typu zabezpieczenia wpadają amatorzy cudzej własności a nie Ci co myślą o tym co robią. Jeżeli uważacie, że specjalizowane urządzenia do kradzieży są do kupienia na allegro to wiedzcie, że nimi posługują się "specjaliści". Masz badziewne zabezpieczenie – wystarczy badziewna zagłuszarka z allegro. Aby system był skuteczny musi być niepopularny, by jego złamanie nie było opłacalne dla "wsparcia technicznego" złodziei. Fale radiowe jako lokalizator... niby tak, tylko nie wiem, czy standard o jakim myślę kiedykolwiek zostanie dopuszczony do użycia cywilnego (technika wojskowa) a poza tym radio można ekranować.
Pamiętajcie, że celem nadrzędnym całego procederu są pieniądze. Złodziej kradnie by je zdobyć. Firmy wymyślające blokady, czy lokalizatory, robią to by zarobić. Firmę produkującą samochody chyba niespecjalnie to interesuje, bo i tak produkować będzie... a tak naprawdę, jak ktoś będzie bardzo chciał, to ukradnie wszystko i odnalezienie tego poprzez namierzenie miejsca będzie niemożliwe. My jesteśmy gdzieś po środku tymi, którzy mają pieniądze stracić. Są straszacy złodzieje, Ci niby stojący po naszej stronie czyli cała strefa różnego rodzaju zabezpieczeń i wreszcie fabryka produkująca przedmioty pożądania. Sytuacja jest podobna jak z produkcją prądu ze słońca. Zarabiają wszyscy tylko nie klient końcowy (w naszym przypadku właściciel samochodu). Chodzi o to, żeby zbudować w nim poczucie potrzeby, uargumentować ekonomicznie i przekonać, że jeszcze jest to ekologiczne. Wszystko to działając na jego podświadomość, że zakładając takie cacko na dach będzie kimś w okolicy i sąsiedzi będą zazdrościć. Paranoja.
Systemy bazujące na lokalizacji GPS, czy nawet własnym radiu (własnej częstotliwości) nie są trudne do zakłócenia. Na tego typu zabezpieczenia wpadają amatorzy cudzej własności a nie Ci co myślą o tym co robią. Jeżeli uważacie, że specjalizowane urządzenia do kradzieży są do kupienia na allegro to wiedzcie, że nimi posługują się "specjaliści". Masz badziewne zabezpieczenie – wystarczy badziewna zagłuszarka z allegro. Aby system był skuteczny musi być niepopularny, by jego złamanie nie było opłacalne dla "wsparcia technicznego" złodziei. Fale radiowe jako lokalizator... niby tak, tylko nie wiem, czy standard o jakim myślę kiedykolwiek zostanie dopuszczony do użycia cywilnego (technika wojskowa) a poza tym radio można ekranować.
Pamiętajcie, że celem nadrzędnym całego procederu są pieniądze. Złodziej kradnie by je zdobyć. Firmy wymyślające blokady, czy lokalizatory, robią to by zarobić. Firmę produkującą samochody chyba niespecjalnie to interesuje, bo i tak produkować będzie... a tak naprawdę, jak ktoś będzie bardzo chciał, to ukradnie wszystko i odnalezienie tego poprzez namierzenie miejsca będzie niemożliwe. My jesteśmy gdzieś po środku tymi, którzy mają pieniądze stracić. Są straszacy złodzieje, Ci niby stojący po naszej stronie czyli cała strefa różnego rodzaju zabezpieczeń i wreszcie fabryka produkująca przedmioty pożądania. Sytuacja jest podobna jak z produkcją prądu ze słońca. Zarabiają wszyscy tylko nie klient końcowy (w naszym przypadku właściciel samochodu). Chodzi o to, żeby zbudować w nim poczucie potrzeby, uargumentować ekonomicznie i przekonać, że jeszcze jest to ekologiczne. Wszystko to działając na jego podświadomość, że zakładając takie cacko na dach będzie kimś w okolicy i sąsiedzi będą zazdrościć. Paranoja.
"Mrożące w żyłach" Chwytliwy tytuł A co do kradzieży to może blokady antykradzieżowe skrzyni biegów lub układu kierowniczego? W sumie jak już to nie pomoże, to nic nas nie uchroni
Dopisano 15 sty 2016, 09:48:
Może wic warto poczytać o sposobie na złodzieja http://niedzwiedz-lock.pl/o-nas/artykuly/sposob-na-zlodzieja-samochodu/ zabezpieczenia auta przed kradzieżą i nie tylko
Dopisano 15 sty 2016, 09:48:
Może wic warto poczytać o sposobie na złodzieja http://niedzwiedz-lock.pl/o-nas/artykuly/sposob-na-zlodzieja-samochodu/ zabezpieczenia auta przed kradzieżą i nie tylko
-
Lelika
Czekając na swoją nową "M" dowiedziałem się, że Mazda już rezygnuje z wprowadzonych ostatnio zabezpieczeń dodatkowych i szuka innych rozwiązań... Dotyczy to w szczególności immobilisera Omega, bo ponoć jest problem z kompatybilnością z fabryczną elektroniką... A miałem mieć właśnie ten patent jako jedno z dodatkowych zabezpieczeń ... Szlag wie co teraz pojawi się w ofercie...
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Co by się nie pojawiło, to wszystko to co fabryczne, będzie nieskuteczne. Fabryczne zabezpieczenia zawsze będą łamane, bo są powtarzalne, w każdym egzemplarzu. Wystarczy jedynie złamać zabezpieczenie w jednym egzemplarzu, a każdy kolejny jest już osiągalny. Tylko niespotykane, niepowtarzalne, wymyślone indywidualne są w jakimś tam stopniu powstrzymać złodzieja. Chociaż też nie zawsze.
BTW. Kompletnie bym się nie zdziwił, gdyby stała za tym na tyle poważna szajka, że specjalnie kupują nowy egzemplarz danego modelu, który rozbierają na części pierwsze, dowiadują się wszystkiego o zabezpieczeniach w danym modelu, i każdy następny, fabryczny, jest dla nich jak otwarta paczka paluszków solonych. Tylko sięgnąć... Inwestują trochę na początek, a zwraca się i zarabia ilością kradzionych mazd. Bo skoro to jest na tyle poważny proceder, to nie spodziewam się, że to robota pojedynczego złodzieja. To wygląda na jakąś grubszą i lepiej przygotowaną szajkę. No chyba, że naprawdę zabezpieczenia mazd są na tyle prymitywne, że pięciolatek by się włamał...
BTW. Kompletnie bym się nie zdziwił, gdyby stała za tym na tyle poważna szajka, że specjalnie kupują nowy egzemplarz danego modelu, który rozbierają na części pierwsze, dowiadują się wszystkiego o zabezpieczeniach w danym modelu, i każdy następny, fabryczny, jest dla nich jak otwarta paczka paluszków solonych. Tylko sięgnąć... Inwestują trochę na początek, a zwraca się i zarabia ilością kradzionych mazd. Bo skoro to jest na tyle poważny proceder, to nie spodziewam się, że to robota pojedynczego złodzieja. To wygląda na jakąś grubszą i lepiej przygotowaną szajkę. No chyba, że naprawdę zabezpieczenia mazd są na tyle prymitywne, że pięciolatek by się włamał...
KMBak napisał(a):Czekając na swoją nową "M" dowiedziałem się, że Mazda już rezygnuje z wprowadzonych ostatnio zabezpieczeń dodatkowych i szuka innych rozwiązań... Dotyczy to w szczególności immobilisera Omega, bo ponoć jest problem z kompatybilnością z fabryczną elektroniką...
Dotyczy to kompatybilności z elektroniką mazdy 3? Ja mam zamówione to zabezpieczenie i się teraz zastanawiam czy nie zmienić. Napiszesz coś więcej? Skąd takie informacje i o co dokładnie chodzi?
Info z ASO. Nie wiem jak z 3. Ale z 6 problem jest taki, że potrafi się włączyć w trakcie jazdy syrena, zaczyna pipczeć, a jak zgasisz to nie odpalisz... Mazda coś zmienia w sofcie (tudzież w elektronice) i mimo, że dodatkowe zabezpieczenie prawidłowo gadało z autami z sierpnia czy września z autami listopada może już nie współpracować jak trzeba...
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Tak sie zastanawiam jak złodziej dostaje się do Mazdy przez kable od lusterka tak więc może odłączyć lusterka żeby nie było połączenia i do auta nie powinien się włamać.
Hmmm, a jak by zrobić ukryty przycisk od wyłączenia zasilania od akumulatora wtedy też do auta by się nie dostał elektronicznie.
Hmmm, a jak by zrobić ukryty przycisk od wyłączenia zasilania od akumulatora wtedy też do auta by się nie dostał elektronicznie.
- Od: 14 kwi 2014, 09:05
- Posty: 26
- Skąd: ????
- Auto: Mazda 3 BK 2.0 150km Silnik LF Sedan
Mazda 323f BJ 1.6 98km
Silnik ZM
Z tymi niestandardowymi zabezpieczeniami się zgadzam, ale jest jeden kłopot.
Gwarancja. Gdy kupuje się nowy samochód, nie wiadomo co diler uzna za zbyt daleko idącą interwencję, prowadzącą do utraty gwarancji.
Jasne, jak się kupuje używany samochód już po okresie gwarancyjnym, to nic nie stoi na przeszkodzie
Ale z takim prosto z salonu sprawa nie jest już tak oczywista...
Gwarancja. Gdy kupuje się nowy samochód, nie wiadomo co diler uzna za zbyt daleko idącą interwencję, prowadzącą do utraty gwarancji.
Jasne, jak się kupuje używany samochód już po okresie gwarancyjnym, to nic nie stoi na przeszkodzie
Ale z takim prosto z salonu sprawa nie jest już tak oczywista...
Oczywiście każdy się boi utraty gwarancji ale jeśli zaingerujesz tak, że blokady nie widać to raz, dwa że można ją w łatwy sposób zdemontować oczywiście przez Ciebie, trzy że wpinam się w oryginalną instalację np przekaźnik pompy, rozrusznika nie rozcinając kabli to myślę, że problemow z gwarancją nie będzie.
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
To wszystko zależy od serwisu tak jak z powłoką lakierniczą "Bo ma Pan odprysk od kamienia", to jak mam jeździć? Trzymać w garażu pod kocem? Jak chcą to znajdą wszystko i się przyczepą.
Mój telefon pisze to co on chce a nie Ja
Mój telefon pisze to co on chce a nie Ja
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości