Bezowocne poszukiwania Mazdy 626 2.5 v6 – prośba o pomoc.
Strona 1 z 1
Witam koledzy. Jestem tu nowy więc witam wszystkich
Z góry przyznam sie że jestem fanatykiem madzi 626 z legendarną v6 pod maską. I tutaj kieruję pytanie do was – czy wogle mozliwe jest kupno w Polsce lub poza granicami panstwa Mazdy 626 2.5 v6? Poszukuję jej od dawna i nic sensownego nie moge znalezc. A w Polsce to już wogle. Jeżeli coś wiecie dajcie jakieś linki czy coś... I z góry informuje ze nie interesują mnie cronosy. Bardzo proszę jak ktoś.. coś..
Z góry dzięki 
-
CZARNYvgh
gość ode mnie z pracy znalazł 626 GE z 2,5 V6 w wersji amerykańskiej. Dał za nią 1,5k... Codziennie nią przyjeżdża do pracy, w ogóle jej nie oszczędza, a ona ciągle zapier...
Nie wiem skąd ją ma, ale widocznie da się znaleźć.
W opocznie stoi hatchback z poobijaną zgnitą blachą, w legendarnej jednostce brakuje około litra oleju, wnetrze jest w stanie masakrycznym(fotele z probe) w których są dziury
a na deser rzekoma sekwencyjna instalacja lpg której nie ma w dowodzie i nie jest wpięta w układ :d A to wszystko za jedyne 2099zł
Sorry ale w tej cenie cieżko Ci będzie znaleźć KLa wzglednie zdrowego
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
No to ja miałem ogromnego farta z magdą ze znalazłem w takim a nie innym stanie

Dopisano 25 paź 2014, 14:14:
A swoją drogą to można jeszcze znaleść coś sensownego w Polsce czy już same padliny z dziurawą podłogą ja znalazłem i jestem bardzo zadowolony niedawno zmieniłem olej i magda smiga dalej



Dopisano 25 paź 2014, 14:14:
A swoją drogą to można jeszcze znaleść coś sensownego w Polsce czy już same padliny z dziurawą podłogą ja znalazłem i jestem bardzo zadowolony niedawno zmieniłem olej i magda smiga dalej

- Od: 29 kwi 2014, 14:30
- Posty: 32
- Auto: Mazda 626 2.5 v6
1993
Co jest takiego "legendarnego" w tym silniku?
Cronos, Specjal, czy zwykły sedan Ci nie pasuje? I dlaczego? Bo przyznam, że nie rozumiem założenia dot. Cronosów.
CZARNYvgh napisał(a):I z góry informuje ze nie interesują mnie cronosy
Cronos, Specjal, czy zwykły sedan Ci nie pasuje? I dlaczego? Bo przyznam, że nie rozumiem założenia dot. Cronosów.
Widocznie mu pasuje wersja GT czyli hatch z dokładkami i KLem
Tym bardziej życzę powodzenia w poszukiwaniach bo to sedanów/speciali/cronosów jeździ więcej z KLem chyba 
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Grzyby napisał(a):Bo przyznam, że nie rozumiem założenia dot. Cronosów.
Jeżeli mam być szczery, to hatch (a może liftback) GT (nie GT też) jest po prostu dużo, dużo ładniejszy. Poza tym ktoś może nie lubić sedanów, tak samo jak kombi czy innego nadwozia więc nie wiem skąd Twoje zdziwienie
Do autora. Wątpię, że ktoś Ci tutaj poda magiczne źródło gdzie nabywa się takie samochody. W najlepszym wypadku taka Mazda jest już prawie pełnoletnia. Większość się już rozpadła lub rozpada. A te lepiej zachowane gdzieś pewnie jeżdżą. Może się trafić oferta dzisiaj, za pół roku lub wcale. To w zasadzie dotyczy każdego nieprodukowanego już samochodu. Musisz szukać, pytać po forach, przeglądać sieć. Powodzenia.
Nigdy nie przepadałem za 626, ale GE w wersji GT zawsze przykuwało moją uwagę.
loockas napisał(a):Jeżeli mam być szczery, to hatch (a może liftback) GT (nie GT też) jest po prostu dużo, dużo ładniejszy. Poza tym ktoś może nie lubić sedanów, tak samo jak kombi czy innego nadwozia więc nie wiem skąd Twoje zdziwienie
Kwestia gustu. Mnie pięciodrzwiowa GE zwyczajnie odrzucała swoją bryłą. Niezależnie od wersji.
Mnie zastanawia czemu napisał "Cronosów". Gdyby napisał "sedanów" wtedy byłoby wszystko jasne.
Mogę się domyślać.... Pamiętam, że wielu ludzi uważało, że sedan = cronos 
Mnie się w GE (lift/hb) właśnie bardzo podobał ten "spoiler". Ciekawe rozwiązanie, które było bardzo charakterystyczne.
Co nie zmienia faktu, że gdybym miał teraz szukać czegoś z KL pod maską, to chyba skupiłbym się bardziej na Xeodosach. Zdecydowanie ich więcej zostało, a ceny są całkiem zachęcające. Jedyne co, to koszty eksploatacji mogą być wyższe niż w przypadku GE.
Mnie się w GE (lift/hb) właśnie bardzo podobał ten "spoiler". Ciekawe rozwiązanie, które było bardzo charakterystyczne.
Co nie zmienia faktu, że gdybym miał teraz szukać czegoś z KL pod maską, to chyba skupiłbym się bardziej na Xeodosach. Zdecydowanie ich więcej zostało, a ceny są całkiem zachęcające. Jedyne co, to koszty eksploatacji mogą być wyższe niż w przypadku GE.
Szukaj w niemczech, Austri, Szwajcarii. Może coś wyszukasz, z naciskiem na może. Szukanie w Polsce możesz odpuścic.
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...

Grzyby napisał(a):Mnie pięciodrzwiowa GE zwyczajnie odrzucała swoją bryłą
A według mnie ta jednostka jest legendarna ze względu na to, że jest wytrzymała i rzadka w tym modelu, którego szukam
-
CZARNYvgh
Panowie można trafić i w Polsce.ja trafilem 1997 2.5v6 USA lala.75tys mil oryginalny na sto procent nie kręcona biala perla.Mazda 626 nie cronos.środek jak nowy.po jedynym wlascicielu od 1998.
Dopisano 3 lis 2014, 23:58:
Panowie można trafić i w Polsce.ja trafilem 1997 2.5v6 USA lala.75tys mil oryginalny na sto procent nie kręcona biala perla.Mazda 626 nie cronos.środek jak nowy.po jedynym wlascicielu od 1998.
Dopisano 3 lis 2014, 23:58:
Panowie można trafić i w Polsce.ja trafilem 1997 2.5v6 USA lala.75tys mil oryginalny na sto procent nie kręcona biala perla.Mazda 626 nie cronos.środek jak nowy.po jedynym wlascicielu od 1998.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości