Maniekvip napisał(a):wszystkie auta mają podobne problemy z silnikiem zawieszeniem elektryką po prostu padło na Lagunę a Scenic czy Megane wcale nie lepsze.
Wybacz, ale piszesz głupoty gdzieś zasłyszane z sieci. Równie dobrze mogę napisać, że diesle mazdy 6 GG i GH to porażka, mają kiepskie wtryski i zacierają się po 100kkm. I właśnie takie opinie znajdziesz w sieci, bo już tylko bardziej wnikliwi doczytali o podkładkach po wtryskami czy przeglądzie smoka olejowego. Dla mnie jako osoby, która interesuje się motoryzacją są to pierdoły, ale dla wielu ludzi będzie to argument by powiedzieć jak to silniki Mazdy są awaryjne. Do tego dorzucimy temat o korozji i mamy piękny obraz auta, którego nie warto kupić. Znając samochody marki Mazda zgodzisz się z taką opinią?

Tak więc nie powielaj legend, bo pisząc o Lagunie II i problemach z silnikami piszesz (wiedząc o tym lub nie) o 1.9dCI. Natomiast od kilku lat zastąpione zostały przez 2.0dCi, które stosowane są np w Nissanach i wg opinii są to jedne z lepszych obecnie produkowanych klekotów. Zawieszenie pierwsze słyszę o jakiś problemach, elektryka owszem bywało. Na pewno obecnie nie jest gorzej jak w konkurencji. Coś na temat Renault mogę powiedzieć. Prywatnie użytkuję jedną, a w firmie mamy kilka modeli od Logana, Clio przez Megane, Captura na Scenicu, Trafficu i Masterze kończąc. Poza Loganami, wszystko inne nie przysparza większych problemów. Ostatnim problematycznym i kosztownym w serwisowaniu renault było Clio 1.5dCI, które pracownik zalał PB95

A przepraszam, nowy Kangoo daje trochę popalić, poprzedni był znacznie lepszy.
Dopisano 28 maja 2014 19:23:Żeby nie był gołosłownym przytoczę opinię kolegów z forum Seata o Maździe 6 GG/GY. Założyłem tam temat równolegle jak na tym forum 3 miesiące temu jak szukałem auta dla siebie. Nie wklejam linków, bo podgląd forum wymaga logowania:
Najwięcej do czynienia z wymienionych tutaj modeli miałem z mazda 6 2.0D 136km.
Auto wizualnie podoba mi się...ale ogólnie wielka padaka.
Gnije strasznie. Cienka blacha....drzwi od 1l za 2x cięższe od drzwi mazdy.
Wyciszanie jak na klasę tego auta dość kiepskie.
Kolega zainwestował w niego około 10tys zł, a i tak silnik pokazał kopyto.
Wada tych silników to jakaś tam pompa i podkładki miedziane. Ale poprawienie tego nie zawsze skutkuje.
heh, dokładnie moje dylematy Smiley
– mazda odpadła z powodu blachy, chociaż ostatnio jak je oglądam to żadna nie ma oznak korozji. Mi się nie podoba z zewnątrz.
– peugeot 407 – jak się trafi fajny to ja bardzo chętnie je przytulę, bo mi się podoba
– saab 9-5 – poszukaj na forum saaba, tam jest lista ogłoszeń od ludzi którzy długo siedzą na forum, było parę fajnych sztuk
– lexus is – tutaj mam bzika na punkcie tego auta, chociaż dzisiaj cały dzień czytałem o nich, oglądałem filmy i chyba jednak jest zbyt mały, co mnie mocno zmartwiło, no i tylko IS300 jezdzi
– laguna 3 ? – to nieco ponad budżet ale w 2.0 benzyna trafisz za 30k auto z bixenonem i nawi...
– volvo v70 – skóry są strasznej jakości, poza tym same zalety Smiley tylko ciężko trafić akceptowalny egzemplarz. Jak będziesz oglądał auto z materiałową tapicerką to nie zauwazysz różnicy miedzy 200k a 400k km na blacie
Teraz na warsztacie u siebie też słyszę złe opinie o dieslach Mazdy ..... niby nowoczesne a do kitu są i nie warto się w to pchać
mazdy po lifcie też gniją. Do mnie do firmy przyjeżdża ojciec "gościa z Krakowa" możliwe że o tym samym pisze jasiński. Sprowadza tylko i wyłącznie mazdy i to głównie 6. Cała jego rodzina tym jeździ Smiley
Ma mazde 6 z ostatniego rocznika i purchle na nadkolach z tyłu już ma więc też gniją. Jako że są młodsze o kilka lat jak przed liftem więc zaczną gnić trochę później Smiley Sam strasznie chorowałem na mazde, sporo się ich naoglądałem ale odpuściłem i kupiłem w końcu Pastucha z pewnego źródła.
Dopisano 28 maja 2014 19:28:Moderatorze... możemy to wydzielić do innego tematu, w którym będziemy mogli się zakrzyczeć?
