Zakup nowego auta – Mazda2 DJ (2015 – )
Na drogach pojawiły się testowe egzemplarze nowej dwójki. Wrzuciłem na klubową stronę zdjęcia znalezione w sieci. Spod masowania wyraźnie przebijają kształty, można więc przymrużyć oczy i spróbować zobaczyć finalny efekt...
Nowa dwójka wygląda całkiem dobrze, a mogłaby dużo lepiej, gdybym nie widział jej wcześniej. Chyba bezsprzecznie nie można oprzeć się wrażeniu, że nowa dwójka jest miniaturką nowej trójki, która znowuż przypomina nową szóstkę, która przypomina (nową) CX-5. Quo vadis Mazdo? A może już nie vadis... Czyżby Japończycy w (skutecznych) poszukiwaniach powrotu do płynności finansowej i poprawy słupków na tokijskiej giełdzie postanowili za wzór postawić sobie Audi? Obym się mylił, bo za 15 lat nie będziemy w stanie odróżnić między sobą ani poszczególnych modeli, ani ich generacji. Gdzie te (zgubne) czasy, kiedy 323 miała trzy wzajemnie zupełnie niepodobne wersje nadwoziowe, które nie przypominały 626, która miała wersję coupé?
http://www.mazdaspeed.pl/aktualnosci/20 ... ze-testow/
Nowa dwójka wygląda całkiem dobrze, a mogłaby dużo lepiej, gdybym nie widział jej wcześniej. Chyba bezsprzecznie nie można oprzeć się wrażeniu, że nowa dwójka jest miniaturką nowej trójki, która znowuż przypomina nową szóstkę, która przypomina (nową) CX-5. Quo vadis Mazdo? A może już nie vadis... Czyżby Japończycy w (skutecznych) poszukiwaniach powrotu do płynności finansowej i poprawy słupków na tokijskiej giełdzie postanowili za wzór postawić sobie Audi? Obym się mylił, bo za 15 lat nie będziemy w stanie odróżnić między sobą ani poszczególnych modeli, ani ich generacji. Gdzie te (zgubne) czasy, kiedy 323 miała trzy wzajemnie zupełnie niepodobne wersje nadwoziowe, które nie przypominały 626, która miała wersję coupé?
http://www.mazdaspeed.pl/aktualnosci/20 ... ze-testow/
Ostatnio edytowano 27 kwi 2015, 12:26 przez Paweł, łącznie edytowano 4 razy
Powód: Testy zakończone ;)
Powód: Testy zakończone ;)
the right man in the wrong place...
Pierwsze starcie nowej Mazdy2 i już wygrana
Ale chyba nie było opcji, aby przegrała z Corsą 
Mazda 2 kontra Opel Corsa – Maluchy dojrzalsze niż myślisz
Porównanie: http://m.auto-swiat.pl/zdjecia,nvw27

Mazda 2 kontra Opel Corsa – Maluchy dojrzalsze niż myślisz
Porównanie: http://m.auto-swiat.pl/zdjecia,nvw27
Oto garść informacji na temat nowej Mazdy2 w wersji sedan
Żródło
Wiemy już, jak wygląda najnowsza Mazda 2 w wersji ze stopniowanym tyłem. Japończycy zaprezentowali właśnie oficjalne zdjęcia auta z nadwoziem typu sedan.
Oficjalna premiera modelu zaplanowana została na przyszłotygodniowy salon motoryzacyjny w Tajlandi. Miejsce debiutu wybrano nieprzypadkowo. Produkcja obecnej generacji Mazdy 2 odbywa się m.in. w tajlandzkiej miejscowości Rayong.
Samochód w dużej mierze przypomina nową Mazdę 3 w wersji sedan. "Agresywnie" zakreślone przetłoczenia karoserii sprawiają, że sylwetka nie sprawia wrażenia nieproporcjonalnej, jak w przypadku wielu innych aut segmentu B z "doklejonym" bagażnikiem.
Źródłem napędu jest wysokoprężny motor 1,5 l SKYACTIV-D o mocy 105 KM i maksymalnym momencie obrotowym 220 Nm. Osiągi auta trzymane są w tajemnicy. Japończycy zdradzili jedynie, że samochód – rzecz jasna w cyklu pomiarowym – zużywa średnio 3,4 l oleju napędowego na 100 km.
Sprzedaż Mazdy 2 w wersji sedan rozpocznie się w początku przyszłego roku. Auto – najprawdopodobniej – trafi również na wybrane rynki europejskie i do Australii.
Żródło
- Od: 21 wrz 2006, 17:09
- Posty: 5602 (328/456)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE
Myślę że wśród kobiet zdobędzie wielką sympatię (i nie tylko)
Fragment info: http://moto.wp.pl/kat,123,title,Europej ... aid=113da9
" Producent zapowiada, że Mazda2 będzie łączyć pełne spektrum możliwości oferowanych przez technologię SKYACTIV ze stylizacją KODO: Dusza Ruchu, zbliżoną do prototypu Hazumi zaprezentowanego w marcu w Genewie. Obejmuje ona intuicyjną koncepcję wnętrz, znaną z modelu Mazda3, włącznie z Active Driving Display (pierwszym w klasie wyświetlaczem przeziernym) oraz interfejsem dostosowanym do małego samochodu. Dzięki rozwiązaniu MZD Connect pojazd jest również jednym z pierwszych przedstawicieli segmentu B, który przenosi użytkowników w świat online.
Pod maską może pracować jeden z czterech silników. Oferta obejmuje jednostkę wysokoprężną SKYACTIV-D 1,5 (105 KM, 220 Nm, zużycie paliwa 3,4 l/100 km) oraz benzynową SKYACTIV-G 1,5 w trzech wariantach mocy – od 75 do 115 KM. Przeciętny apetyt na paliwo wynosi 4,5-4,9 l a emisja CO2 – 105-115 g.km. Moc jest przenoszona na przednie koła za pomocą skrzyni manualnej 5- lub 6-biegowej SKYACTIV-MT. Do wyboru będzie też 6-przełożeniowa przekładnia automatyczna SKYACTIV-Drive.
Nowy model otrzyma również podwozie SKYACTIV, pozwalające jeździć jednocześnie dynamicznie i komfortowo. Lista wyposażenia obejmuje takie elementy bezpieczeństwa, jak obserwacja martwego punktu oraz monitoring obiektów z tyłu i po bokach. Za wysoką wytrzymałość karoserii odpowiada szerokie użycie lekkiej i wysokowytrzymałej stali."

Fragment info: http://moto.wp.pl/kat,123,title,Europej ... aid=113da9
" Producent zapowiada, że Mazda2 będzie łączyć pełne spektrum możliwości oferowanych przez technologię SKYACTIV ze stylizacją KODO: Dusza Ruchu, zbliżoną do prototypu Hazumi zaprezentowanego w marcu w Genewie. Obejmuje ona intuicyjną koncepcję wnętrz, znaną z modelu Mazda3, włącznie z Active Driving Display (pierwszym w klasie wyświetlaczem przeziernym) oraz interfejsem dostosowanym do małego samochodu. Dzięki rozwiązaniu MZD Connect pojazd jest również jednym z pierwszych przedstawicieli segmentu B, który przenosi użytkowników w świat online.
Pod maską może pracować jeden z czterech silników. Oferta obejmuje jednostkę wysokoprężną SKYACTIV-D 1,5 (105 KM, 220 Nm, zużycie paliwa 3,4 l/100 km) oraz benzynową SKYACTIV-G 1,5 w trzech wariantach mocy – od 75 do 115 KM. Przeciętny apetyt na paliwo wynosi 4,5-4,9 l a emisja CO2 – 105-115 g.km. Moc jest przenoszona na przednie koła za pomocą skrzyni manualnej 5- lub 6-biegowej SKYACTIV-MT. Do wyboru będzie też 6-przełożeniowa przekładnia automatyczna SKYACTIV-Drive.
Nowy model otrzyma również podwozie SKYACTIV, pozwalające jeździć jednocześnie dynamicznie i komfortowo. Lista wyposażenia obejmuje takie elementy bezpieczeństwa, jak obserwacja martwego punktu oraz monitoring obiektów z tyłu i po bokach. Za wysoką wytrzymałość karoserii odpowiada szerokie użycie lekkiej i wysokowytrzymałej stali."
Trolololo mode ON
Korozja wita
Wygląda jak Thalia na sterydach
viktoria napisał(a):użycie lekkiej i wysokowytrzymałej stali.
Korozja wita
stachan napisał(a):Oto garść informacji na temat nowej Mazdy2 w wersji sedan
Wygląda jak Thalia na sterydach
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Okaże się na live
Ciekawe czy tak na 100% dotrze do europy? Poprzedniczka nie dotarła 




"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7010 (210/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
brii napisał(a):Wygląda jak Thalia na sterydach

Tak czy inaczej chciałbym ją zobaczyć w krajowych salonach. Zwarta, rasowa "KODO bryła".

Przy dobrej cenie z pewnością zagryzłaby popularne Yariskę, Polo czy Korsarza.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2298 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Tragedii nie ma, na wnioski poczekałbym aż konkurencja odświeży cennik na 2015r.
Na mój ogląd sytuacji bazową wersję poziomowali względem nowego Yarisa.
Do najtańszych w klasie sporo brakuje, ale z założenia nie o takiego odbiorcę przecież chodziło.
Dwójka nigdy się u Nas nie cieszyła dużym wzięciem, ale z tym modelem jest spora szansa by to wreszcie zmienić.
Na mój ogląd sytuacji bazową wersję poziomowali względem nowego Yarisa.
Do najtańszych w klasie sporo brakuje, ale z założenia nie o takiego odbiorcę przecież chodziło.
Dwójka nigdy się u Nas nie cieszyła dużym wzięciem, ale z tym modelem jest spora szansa by to wreszcie zmienić.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2298 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Nooo – to mi się podoba, jeszcze tylko silnik 200KM i bardzo sztywna kasta a będzie dobrze 
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):Nooo – to mi się podoba, jeszcze tylko silnik 200KM i bardzo sztywna kasta a będzie dobrze
na 200 bym nie liczył, jesli 125KM będzie to będzię dobrze
..::Born To Rise Hell::..
Bajecznie by było gdyby była wersja 3d, ale chyba nie ma już na to szans we współczesnym świecie 
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Znamy już ceny w UK
Wg kursu z dnia dzisiejszego (5,27 zł) ceny kształtują się pomiędzy 63000 a 92000.
Mazda rozpoczęła w Wielkiej Brytanii przyjmowanie zamówień na nową "dwójkę" , która cenowo zawiera się w obszarze od £ 11.995 do £ 17.395. Pierwsze dostawy planowane na są na początku przyszłego roku.
Wg kursu z dnia dzisiejszego (5,27 zł) ceny kształtują się pomiędzy 63000 a 92000.
Aby uczcić swoje przybycie na Wyspy, Mazda stworzyła specjalną – sportową edycję napędzaną 90-konnym 1,5-litrowy silnikiem benzynowym w cenie w cenie £ 14.995. Wyposażenie obejmuje m.in.: 16-calowe koła, światła z czujnikiem zmierzchu, czujnik deszczu, tylne czujniki parkowania. Lakier perłowy lub miki.
- Od: 21 wrz 2006, 17:09
- Posty: 5602 (328/456)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE
Czyżby pierwszy test nowej 2 w PL?
http://moto.pl/MotoPL/1,88389,17214575, ... niszy.html
http://moto.pl/MotoPL/1,88389,17214575, ... niszy.html
Patrząc po zdjęciach to niekoniecznie w PL
W ostatnim Top Gear PL też jest 2 stronicowy test 2, dostała bodajże 7/10 z dopiskiem, że nie prowadzi się tak dobrze jak Fiesta, ale za to jest dynamiczna, oszczędna.
JohnnyB napisał(a):brii napisał(a):Nooo – to mi się podoba, jeszcze tylko silnik 200KM i bardzo sztywna kasta a będzie dobrze
na 200 bym nie liczył, jesli 125KM będzie to będzię dobrze
A dlaczego nie? Skoro w Fieście może być 180 to dlaczego nie w M2?

Ale i tak nie kupię

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości