Strona 1 z 1

zakup auta ze stukami w silniku

PostNapisane: 26 lut 2014, 13:01
przez sheller80
Witam jestem tu nowy mam mozliwosc okazyjnie kupic 6 po lifcie z stukajacym silnikiem ,moze wypowiecie sie na temat kosztu remontu silnika i opłacalnosci ??

PostNapisane: 26 lut 2014, 14:12
przez Enduro
to zalezy ile kosztuje auto , jaki ma rzeczywisty przebieg, jakie wyposazenie itp.
koszt silnika to ok. 3000-6000 pln,
ale moze okazac sie ze 2M, sprzeglo, turbina i wtryski tez wypadalo by przy okazji takiej powaznej naprawy wymienic/odswierzyc.
warto przed zakupem przeliczyc.

pozdr.
E

Re: Metalowe elementy w misce olejowej

PostNapisane: 26 lut 2014, 14:22
przez sheller80
Auto niby z przebiegiem 120 tys ,koszt w granicach 2.5 tys euro

PostNapisane: 26 lut 2014, 14:29
przez Enduro
sheller80 napisał(a):..niby z przebiegiem 120 tys ,...

:>
warto to niby sprawdzic....
E.

Re: Metalowe elementy w misce olejowej

PostNapisane: 26 lut 2014, 14:42
przez sheller80
Czy we wszystkich krajach były wpisy do bazy zeby sprawdzic przebieg w ASO auto jest z Itali ?

PostNapisane: 26 lut 2014, 14:51
przez Enduro
sheller80 napisał(a):..auto jest z Itali ?

to nie jest najsolidniejszy rynek..
E

PostNapisane: 26 lut 2014, 14:54
przez sheller80
Moze i nie a kóry jest solidny a co z HISTORIA auta kazdy kraj prowadzi??

PostNapisane: 26 lut 2014, 15:02
przez Enduro
jesli jest i w miare wiarygodna to okay
E.

Re: zakup auta ze stukami w silniku

PostNapisane: 26 lut 2014, 21:23
przez Gregory
Dziwne ze nikt nie poruszył tak istotnej kwestii i nie zadał pytania.
Jaki to silnik??
Edit, chyba że ja czegoś nie widzę.

PostNapisane: 26 lut 2014, 22:14
przez sheller80
Gregory napisał(a):Dziwne ze nikt nie poruszył tak istotnej kwestii i nie zadał pytania.
Jaki to silnik??
Edit, chyba że ja czegoś nie widzę.




No tak RF7J

PostNapisane: 9 mar 2014, 17:41
przez smile
Gregory napisał(a):Dziwne ze nikt nie poruszył tak istotnej kwestii i nie zadał pytania.
Jaki to silnik??
Edit, chyba że ja czegoś nie widzę.


A jaki silnik może być w M6 po lifcie i stukać?! :)

Re: zakup auta ze stukami w silniku

PostNapisane: 16 mar 2014, 14:40
przez sheller80
KOledzy gdzie szukaliscie momentów dokrecania korbowodów itp ??czym sie sugerowaliscie Autodata??
a moze ktos wie jak nazywa sie oryginalna serwisówka do mazdy ??

Re: zakup auta ze stukami w silniku

PostNapisane: 26 mar 2014, 00:22
przez sheller80
A wiec tak silnik rozebrany ,blok wał i korbowody zawiezione do warsztatu ,wał korby i głowne na 1 szlif oprócz czopu 4 korby bedzie na 3 szlif -zakupione panewki GLYCO na 4 korbe ze wzgledu na brak dostepnosci panewek lepszej firmy bedzie dorobiona z materiału GLYCO plus regeneracja korbowodu /obróciło panewke. Głowica sprawdzona na szczelnosc ,splanowana nieoczekiwanie doszło jeszcze 10 prowadnic zaworowych /były wyrobione/wiec zapadła decyzja na wymiane wszystkich gniazda i zawory obrobione i dotarte .Turbosprezarka po sprawdzeniu tez ni epokazała nic ciekawego porysowany wałek czekamy na cały koras MELLETa ,całosc zostanie uzupełniona uszczelkami VICTOR REINZ i nowymi pierscieniami tłokowymi Kolbenschmidt sadze ze po złozeniu silnik bedzie pracował jak nowy <jupi> <jupi> <jupi>