Strona 1 z 1

Podejście dealera do klienta

PostNapisane: 30 gru 2013, 21:38
przez slaaawek
Kupiłem mazdę CX-5, oprócz stuków w zawieszeniu ... przyczyna przekładnia kierownicza – wymieniona na nową, zero zainteresowania klientem.
Wydałem sporo kasy i liczyłe mna jakieś życzenia świąteczno-noworoczne, jakiś skromny upominek... a tu totalna olewka – NIC ze strony Mazdy!

Wcześniej miałaem hondę, hyundaia, kia, kartki przychodzą po dzisiejszy dzień mimo iż upłyneło wiele lat i nie mam juz tych aut

Jakie są Wasze doświadczenia w tym zakresie?

PostNapisane: 30 gru 2013, 21:50
przez bieski
slaaawek napisał(a):Jakie są Wasze doświadczenia w tym zakresie?

Dostaje co rok kartki + w zeszłym roku dostałem kalendarz :P
Wymieniam olej raz do roku ;)

Re: Zawiedziony...

PostNapisane: 30 gru 2013, 21:52
przez Wojtek
witaj,
Twoj problem nie dotyczy modelu Mazdy, a podejscia sprzedawcy do klienta...
czyli temat powinien sie znalezc w dziale ogolnym: Moto