Zaprawki lakiernicze. Porady i wskazówki.

Witam...
w najbliższy weekend planuje zabrać się za 3 punkty z purchlami w mojej Madzi...
– na masce przy zagięciu pod znaczkiem
– przy antenie
– próg
Na forum nie znalazłem zadowalających mnie informacji więc postanowiłem założyć ten temat...
Zaopatrzyłem się w:
– środek do renowacji metalu, usuwa głęboko rdzę i zabezpiecza blache (Epoxy Brunox)
– szpachla z utwardzaczem (APP Poly-Plast)
– lakier podkładowy pod szpachle w sprayu (Dinitrol 8500 Grundierspray Grau)
– lakier akrylowy w sprayu (Prisma Color)
– dobrany lakier auta w sprayu (Kolor Z1 L600) – metalik
– benzynę ekstakcyjną
– papiery ścierne (P600, P800, P240, P400, i grubo ziarnisty do starcia wierzchniej warstwy)
– taśmę malarską i folię do zabezpieczenia.
Koszt – 100zł
Proszę teraz o radę jak po kolei postępować z usuwaniem rdzy...Może mamy jakiegoś Pana/Panią lakiernika na forum
, będę bardzo wdzięczny...Nigdy tego nie robiłem, jedyne informacje i kroki o usuwaniu rdzy wyczytałem w gazecie (zresztą pisali o zwykłym lakierze a ja mam metalik i podobno jest z nim więcej pracy), dlatego proszę o pomoc...
Z góry bardzo dziekuję
Pozdrawiam
w najbliższy weekend planuje zabrać się za 3 punkty z purchlami w mojej Madzi...
– na masce przy zagięciu pod znaczkiem
– przy antenie
– próg
Na forum nie znalazłem zadowalających mnie informacji więc postanowiłem założyć ten temat...
Zaopatrzyłem się w:
– środek do renowacji metalu, usuwa głęboko rdzę i zabezpiecza blache (Epoxy Brunox)
– szpachla z utwardzaczem (APP Poly-Plast)
– lakier podkładowy pod szpachle w sprayu (Dinitrol 8500 Grundierspray Grau)
– lakier akrylowy w sprayu (Prisma Color)
– dobrany lakier auta w sprayu (Kolor Z1 L600) – metalik
– benzynę ekstakcyjną
– papiery ścierne (P600, P800, P240, P400, i grubo ziarnisty do starcia wierzchniej warstwy)
– taśmę malarską i folię do zabezpieczenia.
Koszt – 100zł
Proszę teraz o radę jak po kolei postępować z usuwaniem rdzy...Może mamy jakiegoś Pana/Panią lakiernika na forum
Z góry bardzo dziekuję
Pozdrawiam