Opinie i luźne rozmowy użytkowników Mazd z silnikami diesla [DiTD]
204tys ,90tyś moje.Regulacja luzu zaworowego,wymiana podkładek (profilaktycznie),poduszkaprzy rozrządzie rozrzad wymiana po 90tys. w ksiazce i po 165tys, nowe amorki KAYABA, łaczników nie naliczę, nowe aku YUASA, konserwacja podwozia Nuxidol i tyle, teraz będzie jeżdzić żona i zobaczymy co dalej. Motor pracuje równo i ładnie przyspiesza, tylko w porównaniu do Saaba już za głośna.
Mazda cenię to autko
- Od: 29 mar 2008, 19:21
- Posty: 40
- Skąd: Koszalin-Gdańsk
- Auto: 323F BJ 2.0DITD RF4F, Saab 9-5 1.9 TID, Saab 9-3 x 1.9 TTID 180 KM
o czystości w dolocie i podkładkach nie wspomnę...
Witam i pozdrawiam mazdowiczów.Od 3-ch miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem madzi ,wybór mój padł na ten samochód po dwóch miesiącach poszukiwań prawie przez wszystkie marki-no i jest i jestem bardzo mile zaskoczony pod każdym względem i komfort,eksploatacja oraz prezencja super.Mam tylko jeden nieznaczny problemik dopuki się nie zagrzeje to w pobliżu 2000 obrotów czasami szarpie a jak jest ciepło albo silnik zagrzany to tego efektu niema,wszystko jest powymieniane co powinno autko śmigało we szwajcarii,mechanik zalecił na początek do paliwa dolewać płyn do czyszczenia wtrysków narazie niewiem czy ta usterka już ustała bo temperatury są wysokie i nic się nie dzieje,nadmienię że pali w każdej temperaturze na dotyk,może ktoś mieł coś takiego -chętnie posłucham rady.
-
elpietro
No tak czytam te posty i....nic nie napiszę bo nie mam o czym.
Leję paliwo zmieniam olej i niedługo rozrząd i nic więcej nie napiszę bo śmiga i śmiga.
Mam nabite chyba 164tys. i raczej tak jest bo wszystko działa jak należy i oby tak dalej.
Leję paliwo zmieniam olej i niedługo rozrząd i nic więcej nie napiszę bo śmiga i śmiga.
Mam nabite chyba 164tys. i raczej tak jest bo wszystko działa jak należy i oby tak dalej.
- Od: 29 maja 2010, 12:44
- Posty: 21
- Skąd: Kwidzyn
- Auto: Mazda 626 GF 2,0 DITD
krzycho67 napisał(a):Mam nabite chyba 164tys. i raczej tak jest bo wszystko działa jak należy
Ja mam podobno 206 tyś (nie wierzę w to ) i też wszystko działa jak należy i za kolejne sto tyś km też będzie działać to nie jest żaden wykładnik
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
bo to mazdy i obojętnie czy ma 100 czy 200 czy 300 tyś zawsze będzie chodzić tak jak trzeba a zatrzymuje je tylko ludzka głupota i pozorna oszczędność.
czesc i czolgiem...
Dawno mnie nie bylo bo.... odreaktywowalem Madzie na cacy
napiszcie mi tylko koledzy szanowni ile kosztuje regulacja zaworow tak mniej wiecej bo z odnowy niekoniecznie biologicznej to jedynie mi zostalo
dane z jazdy Warszawa w korkach 6,9-7,2 trasa od 4,9 do 5,3 (starsi panowie nie piluja Madzialeny)
pozdrowka
Dawno mnie nie bylo bo.... odreaktywowalem Madzie na cacy
napiszcie mi tylko koledzy szanowni ile kosztuje regulacja zaworow tak mniej wiecej bo z odnowy niekoniecznie biologicznej to jedynie mi zostalo
dane z jazdy Warszawa w korkach 6,9-7,2 trasa od 4,9 do 5,3 (starsi panowie nie piluja Madzialeny)
pozdrowka
acnizm sie szerzy
- Od: 12 lut 2011, 01:31
- Posty: 4
- Auto: Mazda 626 DITD GW 1999
278 tyś km , rocznik 1998 , pompa do regeneracji , jak zbiorę kasę to po niedzieli do Bocheńskich we wrocku
-
Wiesław
acniak napisał(a):napiszcie mi tylko koledzy szanowni ile kosztuje regulacja zaworow
Zależy od mechanika ale koszt nie powinien być duży bo reguluje się je tradycyjnie, nie ma tam wynalazków w postaci płytek itp. Możesz je nawet sam wyregulować jak już to robiłeś kiedyś. Pamiętaj tylko żeby wymienić podkładki pod przelewami na nowe (mogą być miedziane), w poradniku diesla jest to opisane.
Pozdrawiam
Sam to zrobisz za darmo, dobry szczelinomierz i poszedł. Tylko odkręć mocowania wtrysków żeby mieć dostęp do wszystkich. A podkładki lepiej mieć nowe w zapasie i nie dokręcaj ich za mocno, bo możesz je spłaszczyć albo śrubę przelewową urwać. Poza tym to prościzna.
W tym temacie jest instrukcja do regulacji zaworów, może się przydać http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=121&t=104825&p=1793041#p1793041
Pozdrawiam
Wymień jeszcze wszystkie filtry warto
Neo opis masz bezbłędny
Neo opis masz bezbłędny
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Bandit napisał(a):Wymień jeszcze wszystkie filtry warto
Z zachowaniem odpowiedniej ich jakości
Neonixos666 napisał(a):Bandit napisał(a):Wymień jeszcze wszystkie filtry warto
Z zachowaniem odpowiedniej ich jakości
Panowie, o czym mowa:)
Byłem w porządnym zakładzie i wszystkie filtry poszły do wymiany! Się jedynie chłopaki kabinowego nie mogli doszukać. Według instrukcji powinien być:)
- Od: 25 paź 2010, 13:05
- Posty: 21
malew napisał(a):jedynie chłopaki kabinowego nie mogli doszukać.
Nie wiem jakie masz auto 323 czy 626, ale w BJ nie zawsze jest filtr kabinowy.
Tak jak napisał Riki szukaj pod schowkiem.
to raczej nie pytanie w tym dziale ale co tam:P
a ja nie miałem ale już mam:P
a ja nie miałem ale już mam:P
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości