Opinie i luźne rozmowy użytkowników Mazd z silnikami diesla [DiTD]

Pogaduchy motoryzacyjne.

Czy jesteś zadowolony ze swojego DiTD?

Tak
33
69%
Nie
0
Brak głosów
Różnie bywa
15
31%
 
Liczba głosów : 48

Postprzez Suazi3 » 25 maja 2011, 10:18

204tys ,90tyś moje.Regulacja luzu zaworowego,wymiana podkładek (profilaktycznie),poduszkaprzy rozrządzie rozrzad wymiana po 90tys. w ksiazce i po 165tys, nowe amorki KAYABA, łaczników nie naliczę, nowe aku YUASA, konserwacja podwozia Nuxidol i tyle, teraz będzie jeżdzić żona i zobaczymy co dalej. Motor pracuje równo i ładnie przyspiesza, tylko w porównaniu do Saaba już za głośna.
Mazda cenię to autko
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 19:21
Posty: 40
Skąd: Koszalin-Gdańsk
Auto: 323F BJ 2.0DITD RF4F, Saab 9-5 1.9 TID, Saab 9-3 x 1.9 TTID 180 KM

Postprzez Riki » 25 maja 2011, 18:30

Steve napisał(a):W różnych wątkach przewija się opinia, że 90-konne DiTD jest mułowate.


bo nie mają pompy wtryskowej ze względu na przebieg....... <faja>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Neonixos666 » 25 maja 2011, 19:22

o czystości w dolocie i podkładkach nie wspomnę...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez elpietro » 31 maja 2011, 22:09

Witam i pozdrawiam mazdowiczów.Od 3-ch miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem madzi ,wybór mój padł na ten samochód po dwóch miesiącach poszukiwań prawie przez wszystkie marki-no i jest i jestem bardzo mile zaskoczony pod każdym względem i komfort,eksploatacja oraz prezencja super.Mam tylko jeden nieznaczny problemik dopuki się nie zagrzeje to w pobliżu 2000 obrotów czasami szarpie a jak jest ciepło albo silnik zagrzany to tego efektu niema,wszystko jest powymieniane co powinno autko śmigało we szwajcarii,mechanik zalecił na początek do paliwa dolewać płyn do czyszczenia wtrysków narazie niewiem czy ta usterka już ustała bo temperatury są wysokie i nic się nie dzieje,nadmienię że pali w każdej temperaturze na dotyk,może ktoś mieł coś takiego -chętnie posłucham rady.
elpietro
 

Postprzez krzycho67 » 2 cze 2011, 20:57

No tak czytam te posty i....nic nie napiszę bo nie mam o czym.
Leję paliwo zmieniam olej i niedługo rozrząd i nic więcej nie napiszę bo śmiga i śmiga.
Mam nabite chyba 164tys. i raczej tak jest bo wszystko działa jak należy i oby tak dalej.
<czarodziej>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 29 maja 2010, 12:44
Posty: 21
Skąd: Kwidzyn
Auto: Mazda 626 GF 2,0 DITD

Postprzez Bandit » 2 cze 2011, 21:36

krzycho67 napisał(a):Mam nabite chyba 164tys. i raczej tak jest bo wszystko działa jak należy
hahaha <lol>
Ja mam podobno 206 tyś (nie wierzę w to :P ) i też wszystko działa jak należy i za kolejne sto tyś km też będzie działać ;) to nie jest żaden wykładnik :P
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4424 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Neonixos666 » 2 cze 2011, 21:38

bo to mazdy i obojętnie czy ma 100 czy 200 czy 300 tyś zawsze będzie chodzić tak jak trzeba a zatrzymuje je tylko ludzka głupota i pozorna oszczędność.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez acniak » 11 cze 2011, 23:03

czesc i czolgiem...
Dawno mnie nie bylo bo.... odreaktywowalem Madzie na cacy :D
napiszcie mi tylko koledzy szanowni ile kosztuje regulacja zaworow :D tak mniej wiecej bo z odnowy niekoniecznie biologicznej :D to jedynie mi zostalo
dane z jazdy Warszawa w korkach 6,9-7,2 trasa od 4,9 do 5,3 (starsi panowie nie piluja Madzialeny)
pozdrowka
acnizm sie szerzy
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 lut 2011, 01:31
Posty: 4
Auto: Mazda 626 DITD GW 1999

Postprzez Wiesław » 14 cze 2011, 19:43

278 tyś km , rocznik 1998 , pompa do regeneracji , jak zbiorę kasę to po niedzieli do Bocheńskich we wrocku :(
Wiesław
 

Postprzez YgooR » 15 cze 2011, 12:01

acniak napisał(a):napiszcie mi tylko koledzy szanowni ile kosztuje regulacja zaworow

Zależy od mechanika :D ale koszt nie powinien być duży bo reguluje się je tradycyjnie, nie ma tam wynalazków w postaci płytek itp. Możesz je nawet sam wyregulować jak już to robiłeś kiedyś. Pamiętaj tylko żeby wymienić podkładki pod przelewami na nowe (mogą być miedziane), w poradniku diesla jest to opisane.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 23:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez Neonixos666 » 15 cze 2011, 21:46

Sam to zrobisz za darmo, dobry szczelinomierz i poszedł. Tylko odkręć mocowania wtrysków żeby mieć dostęp do wszystkich. A podkładki lepiej mieć nowe w zapasie i nie dokręcaj ich za mocno, bo możesz je spłaszczyć albo śrubę przelewową urwać. Poza tym to prościzna.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez say » 16 cze 2011, 08:19

W tym temacie jest instrukcja do regulacji zaworów, może się przydać http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=121&t=104825&p=1793041#p1793041
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2007, 08:58
Posty: 1620 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Premacy DiTD '02 7 os.
MB W168 1.4 Pb

Postprzez elpietro » 17 cze 2011, 20:05

Przebieg 183 tys. rok pro.2000 spalanie 6,5 przy bardzo ciężkiej nodze -rewelka. <spoko>
elpietro
 

Postprzez malew » 21 cze 2011, 00:32

Zaktualizuje dane:
183 000 – z tego 15 moich, na razie cisza...zmieniłem niedawno olej (2gi raz), leję ropkę i jeżdżę...
Początkujący
 
Od: 25 paź 2010, 13:05
Posty: 21

Postprzez Bandit » 22 cze 2011, 20:19

Wymień jeszcze wszystkie filtry ;) warto <ok>

Neo opis masz bezbłędny <spoko>
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4424 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Neonixos666 » 22 cze 2011, 20:21

Bandit napisał(a):Wymień jeszcze wszystkie filtry ;) warto <spoko>

Z zachowaniem odpowiedniej ich jakości :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez malew » 30 cze 2011, 14:49

Neonixos666 napisał(a):
Bandit napisał(a):Wymień jeszcze wszystkie filtry ;) warto <spoko>

Z zachowaniem odpowiedniej ich jakości :)


Panowie, o czym mowa:)
Byłem w porządnym zakładzie i wszystkie filtry poszły do wymiany! Się jedynie chłopaki kabinowego nie mogli doszukać. Według instrukcji powinien być:)
Początkujący
 
Od: 25 paź 2010, 13:05
Posty: 21

Postprzez Riki » 30 cze 2011, 15:59

Szukaj pod schowkiem............. :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez YgooR » 30 cze 2011, 21:52

malew napisał(a):jedynie chłopaki kabinowego nie mogli doszukać.

Nie wiem jakie masz auto 323 czy 626, ale w BJ nie zawsze jest filtr kabinowy.
Tak jak napisał Riki szukaj pod schowkiem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 23:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez Neonixos666 » 30 cze 2011, 21:58

to raczej nie pytanie w tym dziale ale co tam:P

a ja nie miałem ale już mam:P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości

Moderator

Moderatorzy Moto