Opinie i luźne rozmowy użytkowników Mazd z silnikami diesla [DiTD]
Witam
Chciałem rozpocząć wątek dotyczący doświadczeń innych użytkowników samochodów z silnikami Ditd.
Jakie przebiegi posiadają wasze Mazdy i jakie większe naprawy w motorze musieliście dokonać podczas tego przebiegu. Moja Premacy 2000r przebieg 190tys bez jakichkolwiek napraw motoru.
Chciałem rozpocząć wątek dotyczący doświadczeń innych użytkowników samochodów z silnikami Ditd.
Jakie przebiegi posiadają wasze Mazdy i jakie większe naprawy w motorze musieliście dokonać podczas tego przebiegu. Moja Premacy 2000r przebieg 190tys bez jakichkolwiek napraw motoru.
- Od: 26 lis 2008, 12:01
- Posty: 92
- Skąd: Wrocław, Psie Pole
- Auto: Mazda Premacy 2,0 DiTD 2000r
Był już podobny wątek i się nie zadomowił. Dam temu jednak szansę. Jeśli w 48 godz. wypowie się przynajmniej 10 userów wątek zostaje 
194 tyś (podobno) 22 tyś w moim wykonaniu i nic
194 tyś (podobno) 22 tyś w moim wykonaniu i nic
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
626 1999r. – 217 tys , w tym moje 27 tys. Ostatnio przeszła mały remoncik( nowy rozrząd, regulacja zaworów, uszczelnianie silnika....) ostatnio kłopoty z odpalaniem( założony wyłącznik na czujniku tem.
)
Poprzednia 626 1998r 298 tys , moje 40 tys i bez większych problemów
Poprzednia 626 1998r 298 tys , moje 40 tys i bez większych problemów
- Od: 19 lis 2008, 22:53
- Posty: 22
- Skąd: Hajnówka
- Auto: Mazda 626 2.0 DiTD 1999 r. GW
przebieg 110tys. ja zrobiłem ze 25tys. i jak na razie nic nie było robione przy silniku tylko zwykła eksploatacja, leje do baku i pocisk.
Blisko 100.000km przejechanych za mojej kadencji, ani razu nie zawiodła także podczas dłuugich podróży po zachodnich autostradach łącznie prawie 260.000 i sama eksploatacja tj. oleje, filtry, paski, reg. etc....
Auto traktowane baardzo dobrze, wszystko na bieżąco aż do przesadyzmu
styl jazdy bezpieczno – dynamiczny tj. często w okolicach 4000obr/min 
P.S
RACZEJ ma ten przebieg, choć nie mam jej przecież od nowości to nie wygląda na więcej jak 300.000, zawieszenie dziewicze łącznie z amorami etc. – wymieniłem tylko łączniki i sworznie. Ostatnio miałem amortyzator w ręku (wymiana osłon na amorach) – igła
działa jak nowy wyjęty z kartonu... chciałem zmienić 4x profilaktycznie
ale nie ma to najmniejszego sensu. To jest jakość...
Auto traktowane baardzo dobrze, wszystko na bieżąco aż do przesadyzmu

P.S
RACZEJ ma ten przebieg, choć nie mam jej przecież od nowości to nie wygląda na więcej jak 300.000, zawieszenie dziewicze łącznie z amorami etc. – wymieniłem tylko łączniki i sworznie. Ostatnio miałem amortyzator w ręku (wymiana osłon na amorach) – igła
626 DiTD z roku 2001 (pierwsza rejestracja z listopada, wiec prawie jak 2002
)
Przebieg ok 185 000 z czego 25 tys. moje (wcześniej 3 lata jeździł szwagier) i w ciągu tych naszych wspólnych 4 lat z tym autkiem to tylko ja jakiś czas temu miałem cieknący TCV i wymieniłem.
Poza tym tylko eksploatacja (rozrząd, filtry, oleje itp.)
Zawieszenie nie ruszane, ale szwagier jeździł u siebie w Lubuskim tylko po pięknych, prostych drogach bez dziur. A ja rozbijam się teraz po dziurach w Poznaniu, więc pewnie za 2 lata będzie do wymiany.
Przebieg ok 185 000 z czego 25 tys. moje (wcześniej 3 lata jeździł szwagier) i w ciągu tych naszych wspólnych 4 lat z tym autkiem to tylko ja jakiś czas temu miałem cieknący TCV i wymieniłem.
Poza tym tylko eksploatacja (rozrząd, filtry, oleje itp.)
Zawieszenie nie ruszane, ale szwagier jeździł u siebie w Lubuskim tylko po pięknych, prostych drogach bez dziur. A ja rozbijam się teraz po dziurach w Poznaniu, więc pewnie za 2 lata będzie do wymiany.
- Od: 30 lis 2009, 11:35
- Posty: 96
- Skąd: Poznań
- Auto: 626 GF 2.0 DiTD '01r.
194 000 km z czego 20 ooo mojej zasługi.Przebieg raczej pewny.
Auto po wymianie rozrządu,podkładek wtryskowych,kilka uszczelek m.in pod zaworami,kolektora itd
Ogólnie silnik po większym remoncie spowodowanym awarią rozrządu.. w auto zainwestowana poważna kasa szczególnie w silnik... motor chodzi jak nowy,odczuwalny "megakop" pow 2 000 obr.
Odpala przy pierwszym obrocie..spalanie w granicach 5.5 do 6.5 l/100km
Robione zawieszenie parę miesięcy temu przednie..ogólnie fakturki na wszelkie naprawy opiewają w granicach 13 tys zł
Auto jest do sprzedania z powodów problemów finansowych także jeśli ktoś jest zainteresowany to zapraszam.
Auto po wymianie rozrządu,podkładek wtryskowych,kilka uszczelek m.in pod zaworami,kolektora itd
Ogólnie silnik po większym remoncie spowodowanym awarią rozrządu.. w auto zainwestowana poważna kasa szczególnie w silnik... motor chodzi jak nowy,odczuwalny "megakop" pow 2 000 obr.
Odpala przy pierwszym obrocie..spalanie w granicach 5.5 do 6.5 l/100km
Robione zawieszenie parę miesięcy temu przednie..ogólnie fakturki na wszelkie naprawy opiewają w granicach 13 tys zł
Auto jest do sprzedania z powodów problemów finansowych także jeśli ktoś jest zainteresowany to zapraszam.
- Od: 1 sty 2010, 21:55
- Posty: 189
- Skąd: Tychy/czasem okolice Kielc
- Auto: Opel Vectra 1.8 135KM 1997r
323F 2002r 172tkm z czego moje 35 , jak narazie bez poważnych usterek wymieniony rozrząd paski regulacja zaworów, wymiana świec ,madzia dostała nową bateryjke w niedługim czasie zamierzam wymienić wkłady poduszek
- Od: 21 maja 2008, 14:03
- Posty: 44
- Skąd: kraków
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2002r
Witam.pierwsza rej lipiec2002 przebieg 210tys u mnie 10tys wymieniłem rozrzad ,olej,filtry. mazda wydaje mi sie ze rok temu wyjechala z salonu jak nowa. Aby nie zapeszyc
-
toomaszek11
Ja znam jedną DiTD co ma 350.000 i nietykaną pompę wtryskową, fakt wołek już taki ale pali, jeździ, mało spala – właściciel taxiarz zadowolony
626 GW.
P.S
xANDy-ego GW miała coś w okolicach 350.000 – oleje filtry rozrząd i jazzzzda. Reszta fabryczna i...nadal śmiga.
P.S
xANDy-ego GW miała coś w okolicach 350.000 – oleje filtry rozrząd i jazzzzda. Reszta fabryczna i...nadal śmiga.
Rok temu zaczepił mnie jakiś facet na parkingu, miał BJ z 98r DITD.
Chwilę pogadaliśmy i to co zobaczyłem troszkę mnie zdziwiło, na liczniku ponad 360kkm, powiedział że nie ma żadnych problemów z autem. Tylko trochę zawieszenie się odzywa, amortyzatory miał jeszcze oryginalne, żadnych problemów z zapalaniem i mocą. Silnik powiedział że bierze około 200 – 300 ml od wymiany do wymiany, i wałek rozrządu troszkę przytarty. Ogólnie był bardzo z niej zadowolony. Niestety nie wiem przy jakim przebiegu ją kupił i na ile to co mówił to prawda, jedno wiem wskazanie licznika było prawdziwe. Pozdrawiam
Chwilę pogadaliśmy i to co zobaczyłem troszkę mnie zdziwiło, na liczniku ponad 360kkm, powiedział że nie ma żadnych problemów z autem. Tylko trochę zawieszenie się odzywa, amortyzatory miał jeszcze oryginalne, żadnych problemów z zapalaniem i mocą. Silnik powiedział że bierze około 200 – 300 ml od wymiany do wymiany, i wałek rozrządu troszkę przytarty. Ogólnie był bardzo z niej zadowolony. Niestety nie wiem przy jakim przebiegu ją kupił i na ile to co mówił to prawda, jedno wiem wskazanie licznika było prawdziwe. Pozdrawiam
A ilu z nas da sobie ręce obciąć za ori przebieg na zegareczku
bo ja nie dam 

You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości