Mam pytanie ponieważ zbliżam się do kupna auta na bardziej rodzinnego (4d ;–) ) biorę pod uwagę poważnie dwa modele:
Honda Civic VII gen (po lift 2004-2005) 2.0 VSA 160 KM 4d Hb(tylko ten silnik wchodzi w grę)
lub
Mazda 3 Igen (2003-2009) 2.0 150 KM 4d Hb (pakiet aero, najlepiej wersja kintaro)
O Hondach trochę wiem bo jeżdżę od 7 lat o Mazdzie dopiero zaczynam czytać(jeździłem tylko 6).
Proszę o Wasze opinie wady i zalety.
Mazda 3 I gen vs.Honda Civic VII
Strona 1 z 1
ceny śledzę już ok. 2 miechy i widziałem Kintaro już od 27koła, hankę już za 22koła można wyrwać
http://szukaj.pl.mobile.eu/samochod-ogl ... abNumber=1
http://szukaj.pl.mobile.eu/samochod-ogl ... geNumber=1
http://szukaj.pl.mobile.eu/samochod-ogl ... abNumber=1
http://szukaj.pl.mobile.eu/samochod-ogl ... geNumber=1
-
oczek1982
Witam kolege z forum Civicklub.pl
Jeżdze taką Hondą tyle ze 1.6 D16V1 (VTEC na pokładzie) i powiem ze juz samo w sobie ma niezłego kopa a co dopiero Type-S
Jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny to Mazda, ale środek i techniczne aspekty wole Honde. Do położenia lewarka w nietypowym miejscu szybko sie przyzwyczaiłem. To jest super rozwiązanie. Przy zakupie Hondy musisz zwrócić uwage czy nie szumią łożyska w skrzyni biegów. W samochodzie przez dwa lata wymienione tylko cześci eksploatacyjne i jeździ dalej. Do Mazdy również nie mam sie co przyczepić, z tym ze ja jeżdze M6 od 5-ciu lat (no chyba ze do rdzy
)
Obydwie marki jedne z najlepszych, wiec wybór należy do Ciebie.
Osobiście jeśli chodzi o samochody z tamtego okresu wybrałbym Honde, a tylko dla tego silniczka. Pamietam ze na forum Hondy, kolega Owsik miał taką na sprzedanie.