Mazda 6 vs Volkswagen Passat b5 fl
Witam wszystkich forumowiczów.
Od wielu miesięcy temat zakupu samochodu dojrzewał i teraz definitywnie dojrzał. Jestem studentem, a samochód potrzebny mi jest do dojeżdżania na uczelnię ok. 170km co 2 tygodnie. Zależy mi, aby samochód ten był ekonomiczny, gdyż to rodzice będą finansować mi tą przyjemność. Stąd jedynym silnikiem branym pod uwagę jest silnik Diesla. Jako dodatkową informację dodam, iż jestem bardzo wysoki – mam 199cm wzrostu, wiec właśnie dlatego wybór padł na takie samochody. Jeszcze do niedawna byłem zdecydowany na passata – 130km, ale niedawno do rywalizacji z nim dołączyła "szóstka (2002-2004)" . Kwota, jaką mogę przeznaczyć na zakup samochodu to 17 000zł.
Co byście mi polecili, bo o 1.9 tdi wiem już chyba wszystko, ale co z dieslem mazdy ? który będzie bardziej żywotny 120/136, ile wynosi spalanie z tym silnikiem, czym różni się ten 120 konny silnik od 136? Co wy będąc na moim miejscu wybralibyście? Jak wypada mazda w porównaniu do volkswagena. Koszty serwisowania itp.
Z góry dziękuję za wszystkie wypowiedzi.
Od wielu miesięcy temat zakupu samochodu dojrzewał i teraz definitywnie dojrzał. Jestem studentem, a samochód potrzebny mi jest do dojeżdżania na uczelnię ok. 170km co 2 tygodnie. Zależy mi, aby samochód ten był ekonomiczny, gdyż to rodzice będą finansować mi tą przyjemność. Stąd jedynym silnikiem branym pod uwagę jest silnik Diesla. Jako dodatkową informację dodam, iż jestem bardzo wysoki – mam 199cm wzrostu, wiec właśnie dlatego wybór padł na takie samochody. Jeszcze do niedawna byłem zdecydowany na passata – 130km, ale niedawno do rywalizacji z nim dołączyła "szóstka (2002-2004)" . Kwota, jaką mogę przeznaczyć na zakup samochodu to 17 000zł.